• وبلاگ : دولت عشق
  • يادداشت : جرائم و مجازاتها در اينترنت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    امام سجاد عليه السلام و امام صادق عليه السلام فرمودند: هرکس به حرفي از کتاب خداي تعالي گوش فرا دهد، بدون اينکه آن را بخواند، خداي تعالي برايش يک حسنه و نيکي نوشته، يک گناهِ او را مي زدايد و او را يک درجه بالا مي برد. و هر که آن را با نگاه کردن و بدون صدا بخواند، خداي تعالي به هر حرفي، يک نيکي برايش نوشته و يک گناه مي زدايد و يک مرتبه، بالاي مي برد. و هر که يک حرف از ظاهر آن بياموزد، خداي تعالي ده نيکي برايش مي نويسد و ده گناهش را مي زدايد و ده درجه او را بالا مي برد.

    سپس فرمودند: هرکس حرفي از قرآن را در نماز بخواند، خداي تعالي به ازاي هر حرف، به او ده ها نيکي مي نويسد و ده ها گناه مي زدايد و ده ها درجه، او را بالا مي برد. و هرکه قرآن را ختم کند، درخواست او [چه دير و چه زود] مورد اجابت واقع مي شود.

    .
    پانزدهمين ختم قرآن
    .
    .
    را به روح ملکوتي حضرت زينب کبري عليها سلام و ارواح اسرائي که او را از کربلا تا شام و از آنجا تا مدينه همراهي کرده اند هديه مي کنيم .
    در اين ختم نيز روح اموات و گذشتگان خودمان را نيز در اجر و پاداش معنوي اين ختم شريک قرار مي دهيم .

    شما دوستان عزيز وقتي که وارد وبلاگ شديد در قسمت پيام ، نام خود را همراه با جزئي که مي خواهيد بخوانيد براي ما بنويسيد و همچنين آدرس وبلاگ خود را يادداشت کنيد تا ما با مراجعه به وبلاگ شما بتوانيم به شما اطلاع دهيم که اسم شما ثبت شده است .
    .

    سلام
    من يک "بيسواد"م. ازتون دعوت مي کنم در پاسخ به سوالهايي که برام پيش مياد کمک کرده در بحث و پاسخگويي شرکت کنيد.
    منتظرتونم
    با سپاس