اجتماعی - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
شماره تلفنی که همه مالکانش به قتل رسیدند به مدت 10 سال مسدود شد

حامی دولت عشق ::دوشنبه 89/3/10 ساعت 11:12 صبح

شماره تلفن منحوس که همه صاحبان آن کشته می‌شوند

 یک شرکت تلفن همراه شماره 0888 888888 را به دلیل کشته شدن همه مالکانش در مدت 10 سال مسدود کرد.
اولین مالک این شماره ، ولادیمیر گراشنو مدیر سابق شرکت تلفن همراه "موبیتل" در بلغارستان بود که در سال 2001 و در سن 48 سالگی به دلیل ابتلا به سرطان در گذشت.<\/h2>

شایعات زیادی وجود داشت که یکی از رقیبان تجاری او با مسمومیت رادیواکتیو به زندگی ولادیمیر پایان داده است.

بعد از آن این شماره به یکی از روسای مافیای بلغارستان به نام کنستانتین دیمیترو  واگذار شد که در سال 2003 و در حین سفر به هلند و برای بازرسی امپراطوری قاچاق مواد مخدر خودش که بیش از 500 میلیون پوند ارزش داشت توسط یک آدمکش به قتل رسید.

گفته می‌شود روسای مافیای این کشور که نسبت به عملیات قاچاق دیمیترو حسادت می‌کردند در پشت این ترور قرار داشتند.

این شماره سپس به کنستانتین دیشلیو یک تاجر کلاه‌ بردار واگذار شد که در خارج یک رستوران در سوفیا پایتخت بلغارستان به قتل رسید.

دیشلیو قبل از ترورش در سال 2005 به طور مخفیانه در حال اجرای یک عملیات قاچاق کوکائین بود.

قبل از کشته دیشلیو، پلیس محموله قاچاق مواد مخدر او به ارزش 130 میلیون پوند را که در حال ورود به کشور از کلمبیا بود ردگیری کرده بود.

بعد از این اتفاق پلیس پرونده ای در مورد کشته شدن دیشلیو و شبکه قاچاق او تشکیل داد.

 بعد از این اتفاقات روسای شرکت تلفن این شماره را به طور کامل مسدود کردند.  در حال حاضر هر شخصی که با این شماره تماس بگیرد پیام ضبط شده "تلفن خارج از پوشش شبکه ای است" را می‌شنود.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    شدت زلزله در غرب تهران 4 ریشتر بود

    حامی دولت عشق ::چهارشنبه 88/5/7 ساعت 4:56 عصر

    ستاد حوادث غیرمترقبه فرماندار کرج اعلام کرد
    شدت زلزله غرب استان تهران 4 ریشتر بود

    خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری شهرستان کرج اعلام کرد: شدت زلزله‌ای‌که امروز حدود ساعت سه بعداز ظهر، غرب تهران را لرزاند چهار ریشتر بوده است..


    عباس جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کانون زلزله ساعت حدود سه بعد از ظهر امروز شهرستان آبیک در استان قزوین بوده است.
    وی تصریح کرد: خسارات احتمالی ناشی از این زلزله هنوز گزارش نشده است



  • کلمات کلیدی : زلزله
  • نوشته های دیگران()

    پیکر «سیفالله داد» فردا از مقابل تالار وحدت تشییع میشود

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:10 عصر

     پیکر «سیف الله داد» صبح فردا چهارشنبه از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.


    علی اکبر ثقفی تهیه‌کننده سینما و از دوستان سیف الله داد در گفتگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد مراسم تشییع پیکر این کارگردان گفت:‌ مراسم تشییع پیکر سیف الله داد فردا ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا انجام خواهد شد.
    آخرین فعالیت سیف‌الله داد، تدوین فیلم «فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی بود که درباره زندگی امام خمینی (ره) است.
    فیلم‌های «زیر باران»، «کانی‌مانگا» و «بازمانده» از آثار او در سینمای ایران به شمار می‌آیند.
    سیف‌الله داد متولد 1334 خرمشهر، فارغ‌التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه شیراز بود. وی فعالیت هنری را سال 1357 به عنوان سرپرست تولید رادیو و تلویزیون مرکز شیراز آغاز کرد و از فعالیت‌های جنبی او می‌توان به عضویت شورای بررسی فیلمنامه و بازبینی فیلم، عضو شورای فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی، مسئول واحد تهیه طرح بنیاد سینمایی فارابی، مدیریت دفتر سینمایی «سینا فیلم» و معاونت اسبق سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:10 عصر

     تقدیر خداوند بار دیگر آفرینشى شگفت را رقم زد و دل‏ انگیزترین‏ جلوه‏هاى صفات الهى را آفرید، معراج عرفان و شور و عشق او آنچنان شکوهمند و پر رمز و راز بود که زیباترین روح پرستنده، «زین العابدین‏» لقب یافت و دلدادگى‏اش به جمال ربوبى در حال سجده موجب شد که ‏او را «سجاد آل محمد(ص)» نام نهند.


  • کلمات کلیدی : ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد
  • نوشته های دیگران()

    داستان کوتاه کوتاه؛ همچون یک مکالمه کوتاه کوتاه تلفنی

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:1 عصر

    گزارش فارس از اختتامیه جشنواره داستان کوتاه کوتاه؛

     در مراسم اختتامیه داستان کوتاه کوتاه «روح خدا» گفته شد که داستان کوتاه کوتاه داستانی است که بتوان آن را در یک مکالمه کوتاه کوتاه تلفنی خواند ولی ساعت‌ها درباره آن سخن گفت.


    به گزارش خبرنگار فارس، مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه کوتاه "روح خدا " عصر دیروز در حوزه هنری برگزار شد.
    این مراسم با قرائت قرآن توسط "محمد‌رضا مؤذن‌زاده " و سپس با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران رسماً آغاز شد.
    در این مراسم سیامک احمدی (دبیر جشنواره)، اسدالله امرائی (نویسنده و مترجم)، محسن مؤمنی (مدیر مرکز آفرینش‌های حوزه هنری)، رضا امیرخانی (نویسنده) علی محبی یکی از اعضاء سوره مهر و محمد حمزه‌زاده مدیر سوره مهر و خلیل رشنوی (عضو هیئت داوران) و تعدادی از نویسندگان و علاقه‌مندان حضور داشتند.

    * بیانیه هیأت داوران

    بیانیه هیأت داوران توسط "خلیل رشنوی " قرائت شد که متن آن به این شرح است:
    بی‌شک داستان کوتاه کوتاه آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت زیرا توانسته خود را با ضروریات جامعه بشری همراه کند.
    عواملی در رشد و بالندگی داستان کوتاه کوتاه دخیل هستند یکی از آنها موجزگویی آن است. داستان کوتاه کوتاه با تراکم زمانی انسان عصر، سازگاری دارد و می‌تواند مخاطب بی‌حوصله امروز را با وقت کمی به لذت ادبی و فکری برساند.
    داستان کوتاه کوتاه توانسته است به درون لایه‌های جامعه راه پیدا کند این نوع داستان وارد ادبیات شفاهی شده است.
    هر شخصی می‌تواند داستان کوتاه کوتاه را به خاطر بسپارد و برای دیگران بازگو کند. می‌تواند از طریق تلفن همراه برای دوستی ارسال کند و یا آن را در برگی از دفتر دوستی به یادگار بنگارد.
    وجود داستان کوتاه کوتاه در ادبیات کهن ایران زمین مانند حکایت‌های سعدی باعث شده ادبیات داستانی به این نوع، گرایش بیشتری پیدا کند.
    بر کسی پوشیده نیست که برگزاری جشنواره‌هایی از این دست در حرکت رو به جلوی داستان کوتاه کوتاه موثر خواهد بود.
    فقط نویسندگان حرفه‌ای داستان‌های کوتاه کوتاه می‌دانند که نوشتن این داستان‌ها چقدر دشوار است زیرا نویسنده داستان کوتاه کوتاه نه وقت آن را دارد که شخصیت پردازی آن چنانی کند نه می‌تواند گسترش داستان را داشته باشد و نه مجال آن را دارد که با توصیفات طولانی به تصویر‌پردازی در ذهن مخاطب کمک کند.
    نوشتن داستانی که این همه محدودیت‌ را پذیرفته و به دنبال جذب مخاطب است بسیار دشوار به نظر می‌رسد بنابراین داستان کوتاه کوتاه به سختی خلق می‌شود. جشنواره داستان کوتاه کوتاه "روح خدا " نیز تجربه‌ای جدید در این عرصه است و پختگی آثار ارسالی این موضوع را نشان می‌دهد.
    اکثر آثار دریافت شده دچار مشکلاتی بودند که به برخی از آنها اشاره می‌شود: بسیاری از نویسندگان از عهده زبان داستان بر نیامده بودند و خلاصه‌گویی را با گزارش‌نویسی بی‌روح اشتباه گرفته بودند، بیشتر داستان‌ها فاقد ضربه نهایی و تاثیر‌گذار بودند در حالیکه این ویژگی از خصوصیات داستان کوتاه کوتاه است. کاش نویسندگان به جای اشاره به موضوع مرگ به ماندگاری‌ها روی می‌کردند.
    هیئت داوران کار خود را در دو مرحله به پایان رساند که از بین 150 اثر 13 اثر به مرحله پایانی راه یافتند که در نهایت 3 اثر برگزیده شد.
    هیئت داوران برای تشویق نویسندگانی که به این مرحله راه پیدا کرده بودند 10 اثر را شایسته تقدیر اعلام کرد.

    * امیرخانی: باید از وقایع تاریخی مفهومی عبرت بگیریم نه مصداقی

    رضا امیرخانی نویسنده در این مراسم گفت: بارها در زندگی سعی کردم داستان کوتاه کوتاه بنویسم اما هرگاه آغاز به نوشتن کردم رمان از کار در آمد و نتوانسته‌ام موفقیتی کسب کنم.
    امیرخانی گفت: یکی از برگزار‌ کنندگان این مراسم سایت لوح و انتشارات سوره مهر است که به عنوان حامی، جزء یکی از موفق‌ترین انتشارات است و انتشارات لوح را مظهر عقل‌گرایی جوانان انقلاب اسلامی می‌دانم و این از ویژگی‌های این سایت است.
    امیرخانی تصریح کرد: ما باید از وقایع تاریخی مفهومی عبرت بگیریم نه مصداقی.

    * امرائی: هر داستان کوتاه کوتاه مینی‌مالیستی نیست

    همچنین اسدالله امرائی (نویسنده و مترجم) با سپاس از برگزاری چنین جشنواره‌هایی گفت: نتیجه پس از خواندن تمامی آثار ارسالی آن شد که بگویم شاید بسیاری از آثار حالت انشائی پیدا کرده است.
    امرایی ادامه داد: خیلی بهتر و راحت و ساده‌تر می‌شد در زمینه داستان کوتاه کوتاه کار کرد.
    وی تصریح کرد: به عنوان گام و قدم اول این مجموعه را با تسامحی می‌توان قبول کرد. اما جای کار بیشتر در آن دیده می‌شود.
    این مترجم گفت: موضوعاتی چون "داستان مینیمال " به دلیل وارداتی بودن داستان مینمالیستی هیچ ارتباطی به طول داستان ندارد چرا که داستان می‌تواند 40 صفحه باشد اما مینی‌ مال محسوب شود یا می‌تواند رمان بوده و مینمالیستی باشد و می‌تواند یک پاراگراف باشد و مینیمال نام گیرد.
    امرائی افزود: مینیمالیست سبکی است که وارد کشورمان شده مقدمانی آمدند و این آثار را معرفی و انجام دادند اما آنچه رایج شده آنکه هر مطلب کوتاه کوتاه را مینی مالیستی می‌گویند که این مطلب صحیح نیست.
    این نویسنده اضافه کرد: قدیمی‌ترین تعریفی که برای کوتاه‌ترین داستان جهان ارایه شده به همینگوی پدر این نوع داستان بر می‌گردد.

    * احمدی: رسالت داستان کوتاه کوتاه به فکر وادار کردن انسان است

    در مراسم اختتامیه، سیامک احمدی (دبیر جشنواره داستان کوتاه کوتاه) گفت: امروز اختتامیه جشنواره‌ای است که مزین به نام رهبر انقلاب اسلامی است و به نام او نامگذاری شده است.
    وی گفت: این جشنواره فراخوان خود را از اردیبهشت اعلام کرد و با تمدید یک هفته‌ای تا 22 خرداد ماه آثار به دبیرخانه ارسال شد.
    وی گفت: با صحبت‌هایی که با دوستان سایت لوح شد بنا شد داوری‌ها در سه بخش انجام شود و این کار هم با موفقیت انجام شد و ماحصل جشنواره نیز کتابی با عنوان "رو به آسمان " است که با همکاری انتشارات سوره مهر منتشر شد.
    دبیر جشنواره مقدمه‌ای را با این عنوان بر "داستان کوتاه کوتاه " برای حاضرین خواند.
    دبیر جشنواره ادامه داد: در حقیقت این رسالت داستان کوتاه کوتاه است که انسان را به فکر وا دارد انسانی که به خاطر هزاران مشغله ذهنیش دیگر از فکر کردن خسته و گریزان است.
    احمدی تصریح کرد: نزدیک به دو سال شاید هم کمی بیشتر مشغول نوشتن و تحقیق روی داستان کوتاه کوتاه بودم. پس از مدتی کارهای داستان‌نویسی را در این شاخه جوان از ادبیات در شهرهای مختلف راه‌اندازی کردم و خوب می‌بایست تعریفی از داستان کوتاه کوتاه ارایه می‌دادم.
    وی در ادامه بیان کرد: آن روزها به هر کجا که سر زدم و از هر که پرسیدم بی‌نتیجه بود. چرا که نه یک تعریف مشخص در این باب یافتم و نه یک قالب که نوشته‌هایم را با آن بسنجم.
    احمدی اضافه کرد: در این مسیر با اسامی مختلفی رو به رو شدم؛ داستانک، داستان‌های مینیمال و ... پس بر آن شدم تا تحقیقاتم را در این زمینه جمع‌آوری کنم و به رشته تحریر در آورم و پس از مدتی تعریف و قالبی مشخص برای داستان کوتاه کوتاه ارایه دادم.
    وی گفت: داستان کوتاه کوتاه؛ داستانی است که بتوان آن را در یک مکالمه تلفنی کوتاه کوتاه خواند و بتوان در یک نشست ساعت‌ها درباره آن سخن گفت.
    دبیر جشنواره داستان کوتاه کوتاه افزود: حال با تعریف ارایه شده پیش می‌رویم، اساسا هر داستان کوتاه کوتاه همانطور که از عنوان آن بر می‌آید "داستانی است "، پس باید از تعریف داستان در قالب خاص خود پیروی کند.
    وی تاکید کرد: قسمت دوم تعریف می‌گوید؛ "تا بتوان آن را در یک مکالمه کوتاه تلفنی خواند "، در ابتدای قسمت دوم تعریف، عبارتی که "بتوان ان را " به چشم می‌خورد.
    وی افزود: آنچه که از این تعریف بر می‌آید این است که هر کسی قادر به خواندن آن باشد. این مشخص می‌کند که یکی از ویژگی‌های هر داستان کوتاه کوتاه دارا بودن بیانی ساده و روان است تا بر این اصل هر کسی با حداقل معلومات و حداقل تسلط بر متون ادبی به راحتی قادر به خواندن باشد.
    احمدی گفت: در ادامه قسمت دوم به تعریف "در یک مکالمه تلفنی کوتاه کوتاه " می‌رسیم. آنچنان که از تعریف بر آید یکی از مهمترین مشخصه‌های داستان کوتاه کوتاه این است که بتوان آن را در یک مکالمه کوتاه کوتاه تلفنی خواند.
    وی گفت: هر داستانی که با این مشخصه همراه شود دارای ویژگی‌های زیر است؛ اختصار در بیان، عنوان و نقش آن در داستان کوتاه کوتاه اهمیت آئین و علایم نگارش.
    وی اضافه کرد: در ادامه تعریف داستان کوتاه کوتاه بیان می‌شود که "بتوان در یک نشست ساعت‌ها درباره آن حرف زد " بی‌شک در این بخش بر اساس تعریف باید انفجاری رخ دهد.
    وی ادامه داد: انفجاری که از هسته مرکزی داستان کوتاه کوتاه نشات می‌گیرد و شکل‌گیری این هسته مرکزی غیرممکن است مگر با استفاده از ایجاز در کلام که با خود جادوی کلام و سادگی را به همراه دارد.
    احمدی گفت: آنچه مسلم است شخص نویسنده در ازای کار کلمات را از منبع ذهن خود یا وسواس و دقت بسیار بیرون آورده و با هدفمندی و ترتیبی خاص و منحصر به فرد خود، در کنار هم قرار می‌دهد.
    احمدی ادامه داد: در حقیقت این ترتیب قرار گیری و تعداد کلمات انتخابی از سوی نویسنده به گونه‌ای پیش برده می‌شود تا در نهایت با آغاز خوانش داستان کوتاه کوتاه توسط خواننده چاشنی متصل به هسته‌ی مرکزی داستان در ذهن او کار گذاشته شده و در پایان خوانش چاشنی فعال و انفجار صورت می‌گیرد.
    احمدی تصریح کرد: در این لحظه است که یک کلمه تا هزاران شکل از یک تعبیر یا هزاران تعبیر در ذهن خواننده به خود می‌گیرد.
    وی گفت: نکته مورد اهمیتی که می‌توان در این بحث اشاره کرد ترتیب قرارگیری کلمات در تعداد کلمات انتخابی است که باید در جمله یا جملات به گونه‌ای باشد که نتوان حتی یک کلمه از کلمات گزینش شده برای داستان کوتاه کوتاه کم کرد.
    احمدی افزود: داستان کوتاه کوتاه چه در بیان و چه در کلام از سادگی خاص خود برخوردار است سادگی که در پس خود مفاهیم عمیق و بیهوده‌ای در بردارد.

    *‌اعلام اسامی برگزیدگان

    در ادامه مراسم، اسامی برگزیدگان اعلام شد. از سوی هیات داوران آثار 10 نفر با نام‌های: مجتبی سمنانی‌نژاد، کلر ژوبرت، محمد مسلم حیدری، سپیده سادات علیان، الهه علی‌خانی، یحیی قدم‌گاهی، مریم کمالی، زهرا گلکار، حسین محسنی‌زاده، مسعود نوری قابل تقدیر اعلام شد.
    و در گزینش نهایی بلقیس سلیمانی و محمد جواد جزینی آثار اول تا سوم را برگزیدند که؛ شمس‌الله قنبرزاده، نیلوفر مالک، مهدی رضایی به عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.
    در ادامه آثار ارسالی به ترتیب در سه قسمت توسط نویسندگان آثار برای حضار قرائت شد.
    در بخش اول؛ شمس‌الله قنبر‌زاده، مریم کمالی، مجتبی سمنانی نژاد، زهرا گلکار، مسعود نوری
    در بخش دوم؛ مهدی رضایی، سپیده سادات علیان، یحیی قدمگاهی، کلرژوبرت
    در بخش سوم؛ حسین محسنی زاده، الهه علیخانی، محمد‌مسلم حیدری، نیلوفر مالک به قرائت آثار خود پرداختند.
    اجرای این مراسم را سعید بیابانکی بر عهده داشت.
    در پایان تمامی برگزیدگان با هیأت داوران، رضا امیرخانی، محسن مؤمنی، سعید بیابانکی، محمد حمزه‌زاده عکسی یادگاری گرفتند.
    انتهای پیام/م



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    مادر تگزاسی تکههایی از اندام کودکش را خورد

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 12:54 عصر

    آمریکا به کجا می رود؟

    خبرگزاری فارس: قتل فجیع و متلاشی کردن بدن یک کودک 5/3 ساله توسط مادرش و خوردن برخی اندام وی، به حدی پلیس تگزاس را شوکه کرد که به سختی می‌تواند در مورد صحنه جنایت سخنی را به زبان بیاورد.


    به گزارش خبرگزاری فارس، پلیس جسد متلاشی شده این کودک را در تنها اتاق خواب خانه‌ای یک طبقه در سن آنتونیو کشف کرد که سه انگشت وی جویده شده و صورت او از هم دریده شده و سر او از بدنش جدا و مغزش بیرون ریخته شده بود.
    ویلیام مک مانوس رئیس پلیس سن آنتونیو دوشنبه اعلام کرد: هنگام دیدن صحنه می‌توانستید صدای افتادن یک سوزن روی زمین را بشنوید هیچ کس نمی توانست صحبت کند. صحنه بسیار غم انگیزتر از آن بود که بشود آن را توصیف کرد.
    پلیس که اوایل روز یکشنبه به این خانه فراخوانده شده بود "اتی سانچز " مادر این پسر را در حالی یافت که روی نیمکتی نشسته بود و زخمی را بر روی سینه خود ایجاد کرده و بخشی از گلوی خود را بریده بود و فریاد می‌زد: من فرزندم را کشتم! من فرزندم را کشتم! وی به پلیس گفت که شیطان وی را وادار به انجام این کار کرده است.
    مک مانوس گفت: ظاهرا سانچز 33 ساله مغز و برخی دیگر از اجزای بدن کودکش را قبل از اینکه او را با چاقو به قتل برساند خورده است.
    وی افزود: بیشتر از این واقعا نمی توانم توضیحی به خبرنگاران بدهم.
    وی که متهم به قتل مهم فرزند پسرش است هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.
    به نوشته آسوشیتدپرس این قتل یک هفته پس از ترک خانه توسط پدر خانواده رخ داده و خواهر اتی سانچز و دو کودک 5 و 7 ساله او نیز در خانه بوده‌اند اما هیچکدام آسیبی ندیده‌اند.
    مقام‌ها در حال بررسی سوابق بهداشت روانی سانچز هستند تا نقش احتمالی اختلالات روانی در این قتل فجیع را بررسی کنند. در سال‌های اخیر افسردگی پس از زایمان و روانپریشی از عوامل مهم چندین وقوع جرایم در چندین پرونده دیگر قتل کودکان توسط مادران آنها در تگزاس بوده است.
    در سال 2001 آندریا ییتس فرزند 5 ساله خود را در خانه آنها در هیوستون در آب خفه کرد و ادعا می‌کرد که در آن زمان شیطان در وجود او بوده و سعی داشته آنها را از دوزخ نجات دهد. وکلای مدافع وی ادعای کردند که وی از افسردگی شدید پس از زایمان رنج می‌برده است و در سال 2006 هم هیئت منصفه به دلیل جنون وی را گناهکار تشخیص نداد.
    در سال 2004 هم دنا اسکاسلر فرزند 10 ماهه خود را با بریدن و قطع بازوهای او کشت و پس از اینکه شهادت داد که فرزندش را کشته تا او را به خدا تقدیم کند او هم به دلیل جنون گناهکار شناخته نشد.
    همسایگان و مردم این محل همگی در اندوهی شدید از این واقعه به سر می‌برند. پلیس هویت این خانواده را فاش نکرده است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    بخش خصوصی درباره نمایشگاه پیشنهاد قیمت نداده بود

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 12:49 عصر

    معاون سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گو با فارس:

    خبرگزاری فارس: معاون سازمان خصوصی‌سازی در امور واگذاریها با بیان اینکه بخش خصوصی هیچ پیشنهاد قیمتی نداشته و نماینده وزیر بازرگانی در هیات واگذاری حضور داشته است، گفت: امکان تغییر کاربری نمایشگاه وجود ندارد.


    مهدی عقدایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص قیمت واگذاری شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: قیمت در حال کارشناسی است و هنوز مشخص نشده است.
    وی در پاسخ به ادعای عسگراولادی که قیمت بخش خصوصی سه برابر قیمت واگذاری بوده است، اظهار داشت: خیر، هنوز قیمتی تعیین نشده و اتاق همه پیشنهادی نداده است.
    معاون سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سوال که علت واگذاری 95 درصد سهام نمایشگاه بین‌المللی به تامین اجتماعی نیروهای مسلح چه بوده است؟ گفت: طبق قانون 5 درصد سهم کارکنان محسوب می‌شوند که با کسر آن مابقی را واگذار کردیم.

    * امکان منتفی شدن معامله وجود ندارد

    عقدایی در پاسخ به این سوال که آیا امکان منتفی شدن معامله و واگذاری نمایشگاه به متقاضیان بخش بازرگانی وجود دارد یا خیر گفت: خیر. چرا چنین اتفاقی بیفتد؟ محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همچنان نمایشگاه می‌ماند. امکان تغییر کاربری آن وجود ندارد و این مسئله در قرارداد هم ذکر می شود.
    وی افزود: من نمی دانم علت این شلوغ کاریها چیست؟ نمایشگاه‌ها فروخته شده و تغییر کاربری هم داده نخواهد شد.

    * وزارت بازرگانی در جریان واگذاری بود

    معاون سازمان خصوصی سازی در واکنش به این سوال که مسئولان وزارت بازرگانی ادعا می‌کنند که اطلاعی از این واگذاری نداشتند، اظهار داشت: نماینده وزیر بازرگانی در جلسه هیأت عالی واگذاری حضور داشته است و اینها مقاومت‌هایی است که سعی می‌کنند تا نمایشگاه دولتی باقی بماند.
    به گزارش فارس، این واگذاری بابت طلب هزار و 600 میلیارد تومانی ساتا از دولت بود که به همراه دو شرکت پتروشیمی مارون و پارس به این نهاد شبه دولتی واگذار شد.
    انتهای پیام/م



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 558583 بازدید

    امروز: 5 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail