گشت ارشاد - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون گفته خوارج را شنید که حکومت جز از آن خدا نیست ، فرمود : ] سخن حقّى است که بدان باطلى را خواهند . [نهج البلاغه]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
گشت ارشاد

حامی دولت عشق ::دوشنبه 90/5/10 ساعت 9:16 عصر

سلام دوستان عزیز

خیلی وقته وبلاگ و آپ نکردم اما اینقدر شاکی ام که نتونستم حرف دلم و نگم.

اول بگم که سوء تعبیر یا سوء تفاهم پیش نیاد. من در هر شرایطی عاشق دولت و ملت و پرچم زیبای کشور عزیزم ایران بودم و هستم و اگر پاش بیوفته تا آخرین قطره خونمم فدای خاک کشورم می کنم.

اما شکایت من ربطی به عشق به وطنم ندارد.

ناراحتی از اینجاست که رئیس نیروی انتظامی میگه ما گشت ارشاد نداریمدروغ من نمیدونم این همه الگانس و ون که روزانه هزاران دختر و پسر بی گناه و سوار میکنن و....بماند. پس چیه ؟نکنه نیروی انتظامی ماشین هاشو در اختیار تاکسی رانی قرار داده و مامورین نیروی انتظامی با ماشین های نیروی انتظامی مسافر کشی می کنن؟اگر اینطوره پس من از همه مسئولین نیروی انتظامی معذرت می خوام. اما اگه مسافر کشی نمی کنن......که نمیکنن::::

حرفشونم که حرف حساب نیست. مانتو کوتاه می پوشی می گن جزء شئونات اسلامی نیست . در حد معمول می پوشی می گن قدش خوبها ولی جناب سروان گفته گیر بده داره نگاه میکنه باید گیر بدیم . خداااااااااااااااااااااااا مانتو بلند می پوشی میگن الان که همه کوتاه تنشونه مانتو شما متفاوته جلب توجه میکنه . جالبه بهشون میگیم خب پس بگید چادر بپوشیم می گن نه مملکته ما اسلامی اما آزاده شئونات رعایت بشه اجباری به چادر نیست.

خانوم هارو ولش کن آقایون مسلمون بگن جای خانومهای ایرانی بودن چی می پوشیدن؟؟؟؟؟

هفت تیر بودم داشتم از دانشگاه بر می گشتم مامورین محترم مسافرکش مشغول یقه کردن مسافرین محترم به مقصد وزرا بودن کنجکاو شده بودم وقتی گیردادن هاشونو به دخترا و زنهای بیچاره دیدم(البته این تیر بیشتر به سمت خانومها هست اما آقایون بی نصیب نیستند) رفتم جلو مؤدب(همچون شیر) گفتم من می خوام مانتو بخرم لطفا یکی از شما با من بیاد تو مانتو فروشی بگه کدوم از مانتوهای این مانتو فروشی از نظر شما و شئونات اسلامی مشکلی نداره که فردا روزی که از کنار مامورین شما رد شدم کسی نتونه از من ایراد بگیره میدونید چه جوابی شنیدم؟؟؟؟؟گفتن هیچ کدوم از مانتوهای فر وشگاههای بزرگ هفت تیر (که تهرانی عزیز می دونن مرکز مانتو هست ) از نظر ما و اسلام (ما) مناسب نیست و همشون گیر داره.

دوران مدرسه یادتون هست؟مامور بهداشت ناخن ها رو چک می کردن بلنده یا کوتاه الانزحمتشون افتاده به گردن مامورین مسافر کش نیروی انتظامی.

1 سوال از مسئولین محترم دارم: آیا شآن و شخصیت زن های ایرانی اینقدر پائین هست که با اونها اینطور رفتار میشه؟ آیا اسلام این و گفته؟آیا منظور از امر به معروف و نهی از منکر در اسلام یعنی (گشت ارشاد) این حرکتی که داره صورت می گیره؟اصلا معنای واقعی ارشاد یعنی چی؟ 1. توهین و حرفهای رکیک به نوامیس؟ 2. کتک زن ها و دختر ها در ملع عام به خاطر 10 سانت کوتاه یا بلندی مانتو ؟ 3. تشکیل پرونده برای زنهای مسلمان به نام مفسد اخلاقی ؟

تو دین اسلام کوتاهی استین آقایون خلاف شرع عنوان شده؟

مگر دین ما همون دینی نیست که خاتم پیامبرانش محمد رسول الله(ص) پوشیدن رنگهای روشن رو سفارش کرده (حالا کار نداریم الان تابستون هست به این مسئله که همه جای دنیا همه روانشناس ها رنگ های شاد و سفارش میکنن)؟؟؟

تو دین ما جز مسئله حجاب هیچ مسئله ای دیگری عنوان نشده؟

آیا بعد از حضرت محمد(ص) دین اسلام و قرآن تحریف شده؟یا اسلام دین کاملی نبوده و دین جدیدتری اومده که ما از اون بی اطلاع هستیم؟

آیا دین ما همونی نبود که در اون احترام به زنان و دختران تآکید شده بود؟

.

.

.

و اخرین سوال فرق گشت ارشاد با گروه طالبان؟؟ سوال آخر مسابقه می باشد و به بهترین جواب 1 عدد فلش هدیه داده می شود؟

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 558822 بازدید

    امروز: 5 بازدید

    دیروز: 4 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail