ازدواج با دو دختر دانشجو همزان با شکنجه در سلول انفردی ای - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیورهای دنیا، خردهای ناتوان را تباه می سازد . [امام علی علیه السلام]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
ازدواج با دو دختر دانشجو همزان با شکنجه در سلول انفردی ای

حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:57 عصر

 اظهارات جذاب احمد باطبی در شبکه سی‌بی‌اس آمریکا در کنار بررسی‌های خبرنگار یک شبکه خارجی، ابهاماتی را درباره نقش این جوان که با انتشار عکسش در مجله اکونومیست لندن مشهور شد، به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، در جریان حوادث کوی دانشگاه و 18 تیر ماه 78، شکار عکسی از باطبی در حالی که یک پیراهن خونین در دست داشت، این دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی را به روی جلد مجلات خارجی کشاند و دستگیری او در کنار برخی حمایت‌های پیدا و پنهان اکنون پس از یک دوره زندان، او را به یک چهره سیاسی در آمریکا تبدیل نموده است.
گمنام بودن این دانش‌آموز رشته هنر تا روز 18 تیر ماه و حضور اتفاقی وی در این حادثه، باعث شده بود که برخی افراد سابق دفتر تحکیم وحدت همچنان وی را فردی غیرمؤثر و اتفاقی در جنبش دانشجویی دانسته و در حال حاضر نیز دو نفر از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت که پس از رفتن به آمریکا، به استخدام صدای آمریکا در آمده‌اند از حضور پررنگ باطبی در صدای آمریکا ناراضی‌اند و این نارضایتی را در گفته‌ها و وبلاگ‌هایشان ابراز می‌دارند.
احمد باطبی که در دوران زندان رکورددار مرخصی‌های طولانی مدت بوده و با عفو و بخشش‌های متوالی مسوولین زندان همواره مورد عنایت ویژه بوده، تردیدهایی را در خصوص علت این مهربانی‌های ویژه برای برخی زندانیان به وجود آورده بود، اما اکنون به روایت‌های عجیبی از زندان برای مردم آمریکا پرداخته که چندان اطلاعی از وضعیت ایران ندارند.

وی ابتدا به اعدام محکوم شده بود، اما این حکم بعدا به پانزده سال حبس کاهش یافت، اما بعد از ‏گذشت نه سال وی عملا آزاد شد و به ادعای خودش در صدای آمریکا: «چون برایش قطعی شد ‏دیگر زمان مبارزه از داخل زندان سپری شده است»! برای خروج از کشور اقدام کرد.

بنابر بررسی‌های خبرنگار این شبکه خارجی، مجازات‌هایی که برای او تعیین شده بود، به کنار گذاشته شده و به علت مرخصی‌های گسترده، او در دوران زندان با دو دختر جوان ازدواج نموده و آن‌ها را طلاق داده است. وی حتی در زمان سپری نمودن دوران به اصطلاح حبس، از خانه شخصی خود با تلویزیون‌های خارج‌نشین مصاحبه و سپس به آمریکا سفر نموده و در پایتخت آمریکا یعنی شهر واشنگتن اقامت گزیده است، شهری که اقامت در آن برای اهالی بومی امریکا نیز جزء رویا محسوب می‌گردد. وی همچون چند ایرانی یک باره بدون طی نمودن مدارج لازم به استخدام صدای آمریکا درآمده است.
خانم سمیه بینات که همسر اول او در زندان بوده و خانم طاهره نیازی همسر دوم که از هر دو طلاق گرفته است. او همچنین در دوران به اصطلاح حبس، در دانشگاه پذیرفته شده و دوران تحصیل خود را در زندان گذرانده و مدرک تحصیلی خود را در زندان به دست آورده است!
اما اکنون آمریکایی‌های ساده و بی‌خبر از اوضاع مملکت ایران، که خود بارها به بی‌اطلاعی از اوضاع ایران اعتراف کرده‌اند، او را به عنوان بزرگترین فرد شکنجه شده تاریخ معاصر ایران معرفی می‌نمایند.
اما بشنوید از شکنجه‌هایی که باطبی ادعا می‌کند در زندان علیه او انجام گرفته است:

او ادعا می‌کند مدت 17 ماه در زندان انفرادی به اندازه یک وان حمام در حبس قرار داشته و چراغ بالای سر او در 24 ساعت روشن بوده و هیچ‌گونه اطلاعاتی از بیرون سلول خود نداشته است. این در حالی است که چندین مرخصی و مصاحبه باطبی با تلویزیون‌های خارج از کشور و همچنین ازدواج اول او در این دوران ادعایی صورت پذیرفته است. او می‌گوید، این نوع شکنجه او را از نظر فیزیکی آزار نداده، اما از نظر فکری به او آسیب رسانده است.
او می‌گوید آن‌جا یک توالت بوده که مامورین سرش را درون این توالت قرار می‌دادند و مرا کتک می‌زدند و دندانهایم را می‌شکستند. او می‌گوید کف پاهایش و همچنین پشتش با ضربات کابل دائما شکنجه می‌شده و دائما در معرض این ضربات بوده است.
باطبی می‌گوید دولت ایران او را شکنجه کرده تا او بگوید لکه‌های خون روی پیراهنی که او به دست گرفته بود، خون واقعی نبوده و سس گوجه فرنگی یا خون گوسفند بوده است.
باطبی که با برنامه پربینده آمریکایی تلویزیون سی‌بی‌اس به نام 60 دقیقه گفتگو می‌کرده است می‌گوید، نمی‌داند در چه روزی شکنجه شده و از چه تکنیکی برای شکنجه او استفاده شده است اما مامورین در محل بریدگی‌ها و زخم‌های او نمک می‌پاشیدند.
او در بخش دیگری از تشریح شکنجه‌های خود می‌گوید 72 ساعت نمی‌خوابید و وقتی می‌خواسته بخوابد او را از خواب بیدار می‌نمودند تا نخوابد و در ساعت‌های آخر که او دیگر نمی‌توانسته بیدار بماند، زندانبانان دست و بازوهای او را با چاقو می‌بریدند و بر روی آن نمک می‌پاشیدند که او بیدار بماند. احتمالا این نحوه گفتار باطبی به نگرانی زندانبانان ایرانی در زمینه امتحانات دانشگاهی او و فارغ‌التحصیلی از دانشگاه بوده است که او بیدار بماند و واحدهای دانشگاهی را که در زندان به دست آورده را بگذاراند و زودتر فارغ‌التحصیل گردد قصد بیدار نگه داشتن او را داشته‌اند.
او می‌گوید: یک روز صدای مادرم را در بیرون از سلول خود شنیدم، اما نمی‌توانستم مادرم را ببینم و فکر کردم آن‌ها مادرم را نیز دستگیر کرده‌اند و او در سلول کناری من می‌باشد و نتیجتا بسیار نگران و ناراحت شدم و بعدا متوجه شدم که این صدا از یک نوار ویدیویی خارج شده است.

او می‌گوید شکنجه‌های اعصاب و روان بسیار عمیق‌تر می‌باشند و به شما می‌گویند که مادر یا پدر شما فوت کرده است یا به شما می‌گویند که معشوق شما شکنجه شده یا به او تجاوز شده است.
باطبی به آقای کوپر مجری برنامه 60 دقیقه تلویزیون سی‌بی‌اس می‌گوید که چندین بار او آرزوی مرگ کرده است و چندین بار خواسته است که خودکشی کند.
او در ادامه می‌گوید که آن‌ها از این روش استفاده می‌کردند که از من اعتراف بگیرند.
احمد باطبی پس از این که مدرک تحصیلی خود را در زندان کسب نمود، در یک مرخصی برنامه‌ریزی شده و احتمالاً با اطلاع برخی دستگاه‌های امنیتی در طی سه روز به عراق رفته و با مقامات کاخ سفید ارتباط برقرار نموده و از عراق مستقیما به واشنگتن عزیمت نمود.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559250 بازدید

    امروز: 5 بازدید

    دیروز: 47 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail