احمدى نژاد در جمع دانشآموختگان نیروى انتظامى: - دولت عشق
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
احمدى نژاد در جمع دانشآموختگان نیروى انتظامى:

حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:30 عصر

دشمنان عزم ملی و امنیت پایدار ملت ایران را نشانه رفته‌اند

*ملت ایران در طول تاریخ به ویژه در سی سال اخیر همواره لکه ننگ پشیمانی را بر پیشانی دشمن نشانده است و این بار نیز آنان را از بداخلاقی ها و دخالت های اخیر برای ناامن و بی ثبات جلوه دادن جامعه ایران پشیمان خواهد کرد

رییس جمهور تاکید کرد که دشمنان با طراحی‌های پیچیده و خبیث تلاش کردند تا عظمت ملت ایران و شکوه حضور ملت ایران، همبستگی بی نظیر ملت ایران و پافشاری ستودنی یک ملت برآرمانهای انقلاب و راه ولایت را نشانه بروند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مهر، دکتر محمود احمدی ‌نژاد، رییس ‌جمهور کشورمان در بیست و سومین مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویی دانشجویان دانشگاه نیروی انتظامی درسخنانی اظهار داشت: راه ملت ایران روشن و عزم ملت ایران در پیشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ایران آب در هاون می‌کوبند. به فضل الهی آینده درخشان از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی مظلوم ایران و آرمان‌های الهی ملت ایران خواهد بود.
رئیس جمهور در ابتدای این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت:‌ خدای بزرگ را سپاسگزارم که در ایام لیالی قدر توفیق حضور در جمع شما سربازان و یاوران ملت ایران و پاسداران ارزش‌های الهی و حریم امنیت و صلابت ملت ایران را یافتم. ملت ایران هر روز قله‌های جدیدی از اقتدار، عظمت و پیشرفت را فتح می‌کند و در طول این سی سال یک حرکت همه جانبه بالنده، صعودی و پیشرفت توسط ملت ایران پیگیری شده است.
وی با بیان اینکه ملت مومن، مصمم و آرمانی ایران همه داشته‌ها و توان خود را برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در طول این سی سال به میدان آورده است، تاکید کرد: بدون تردید حضور بی نظیر و تاریخ‌ساز ملت ایران در صحنه‌های سرنوشت از جمله در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، تراز ملت ایران را در جهان صدها پله بالا برد و زیباترین و پرشورترین صحنه تجسم و اراده یک ملت برای رقم زدن سرنوشت و ساختن آینده به نمایش درآمد.
احمدی نژاد اضافه کرد: مردم ایران با حضور خود در این انتخابات پرشکوه همه حیثیت مستکبران، خودخواهان و تجاوزطلبان را زیر سوال بردند. آنها همواره در طول این سی سال از ملت ما عصبانی بودند و امروز عصبانی‌تر هستند. آنها دیدند که یک ملت با توسل به خداوند و در سایه‌ سار نظام ولایت فقیه همدل ایستاده و استقلال، آزادگی و عظمت را به بشریت هدیه می‌کنند و این همان چیزی است که مرگ سلطه ‌گران، اشغالگران و تجاوز طلبان را به ارمغان خواهد آورد. آنها عصبانی هستند و هرچه تصمیمات ملت ایران بزرگتر و موثرتر باشد دشمنان عصبانی‌تر می‌شوند.
رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان با طراحی‌های پیچیده و خبیث تلاش کردند تا عظمت ملت ایران و شکوه حضور ملت ایران، همبستگی بی نظیر ملت ایران و پافشاری ستودنی یک ملت برآرمانهای انقلاب و راه ولایت را نشانه بروند. آنها امروز دو عنصر بسیار گرانقدر و ارزشمند ملت ایران را نشانه رفته‌اند. اول عزم ملی و همبستگی بی نظیر و حضور تاریخی ملت در عرصه‌های سرنوشت، آنها در واقع جمهوریت ملت ایران و جمهوریت نظام الهی جمهوری اسلامی را هدف گرفته‌اند.
وی درادامه اظهار داشت: کسانی که ده‌ها سال با شعار دموکراسی و تعیین حق سرنوشت و با استفاده از ثروت و رسانه و فریب قدرت‌، اراده‌های خود را به ملت‌ها تحمیل می‌کردند امروز مشاهده کردند که یک ملت با تمام وجود به صحنه آمده است. هفتاد میلیون انسان پاک و یک‌دل و مصمم به صحنه آمده‌اند و این چهره‌ای که از ملت ایران در این صحنه به نمایش درآمد قطعا افق‌های جدیدی را پیش روی بشریت خواهد گشود و تمام تئوریها، دروغ پردازی‌های نظام سرمایه داری ضد انسانی و سلطه سرمایه‌ سالارانه بی اخلاق را درهم خواهد شکست. دشمنان تلاش کردند که با خاک پاشیدن بر چهره خورشید این تجلی نورانی ملت ایران را مخدوش کنند.
رئیس‌جمهور ادامه داد: عنصر دومی که دشمنان هدف گرفته‌اند امنیت پایدار، کم نظیر وعزت‌آفرین ایران عزیز است. آنهاهمواره در صدد وارد کردن خدشه به امنیت ایران بوده‌اند و امروز گرچه خودشان نیز می‌دانند که دروغ می‌گویند اما در شیپورهای تبلیغاتی‌شان می‌دمند که ایران وارد یک دوران ناپایدار سیاسی و امنیتی شده است. البته این مسئله جزو آرزوهای آنهاست که به فضل الهی هیچگاه محقق نمی‌شود.
احمدی نژاد در بخش دیگری ا سخنانش تاکید کرد: آنها خیال می کردند با بوق‌های تبلیغاتی، شبهه‌افکنی و حرکت‌های ایذایی در گوشه و کنار می‌توانند چهره ملت ایران را مخدوش کنند و امنیت الهی و مستقر ملت ایران را لکه‌دار کنند. ولی باز هم اشتباه کردند. البته طراحی‌ها بسیار پیچیده‌ تر گسترده ‌تر و سرمایه گذاری‌ها بسیار سنگین‌تر است. کمتر سابقه داشته است که سران مستکبر و استعمارگر در یک موضوع داخلی یک ملت این‌گونه وارد شوند و اظهار نظر کنند و سعی کنند دخالت و اثر بگذارند. با پررویی و گستاخی، آنها باز هم اشتباه کردند، آنها فکر کردند با طراحی‌هایی در گوشه و کنار می‌توانند چهره انسانی، ایمانی، آرمانی، مردمی و خدمت‌گزار نیروی انتظامی و امنیتی ملت ایران را مخدوش کنند ولی باز هم اشتباه کردند. آنها خیال کردند با تبلیغات دروغی می‌توانند در صفوف به هم پیوسته ملت ایران گسست ایجاد کنند. باز هم اشتباه کردند و ما به آنها می‌گوییم خوب است که از تاریخ و تجربیات مکرر خودتان دربرابر ملت ایران عبرت بگیرید شما و سرانگشتان بازیچه دست شما بسیار کوچکتر از آن هستید و هستند که بتوانند وحدت ملت ایران را مخدوش کنند و امنیت این سرزمین را مخدوش کنند.
رئیس جمهور افزود: نیروی انتظامی و نیروی امنیتی ما از بنیان نیروهای مردمی، انقلابی و خدمتگزار هستند اینها در کنار مردم پیوسته با مردم و در خدمت مردم و مهربان با مردم هستند البته مشت آهنین ملت ایران در برابر مفسدان، برهم زنندگان امنیت ملت و متجاوزان به حقوق ملت نیز هستند و خواهند بود.
احمدی نژاد گفت: امروز به فضل الهی ملت ایران هوشمند تر، آگاه تر، مومن تر و متحدتر در وسط صحنه ایستاده و از دستاورد های بزرگ الهی خود پاسداری می‌کند. به فضل الهی نیروهای امنیتی و انتظامی ما در کنار مردم با اشراف کامل و با اراده قاطع و دلهای مومن و اندیشه‌های بلند و بازوان توانمند در خدمت برقراری امنیت برای ملت ایران هستند.
وی با بیان اینکه دشمنان باز هم در مورد ملت ایران اشتباه کردند، گفت: آنها خیال می‌کردند با برخی از حرکت‌های مذبوحانه ، بداخلاقی‌ها و بی‌ادبی‌ها می‌توانند ذره‌ای در اراده ملت ایران خلل وارد کنند باز هم اشتباه کردند و البته اکنون پیغام می‌دهند که می‌خواهیم جبران کنیم و نفهمیدیم. ما امیدواریم که آنها صادق باشند و جبران کنند. ملت ایران ملت بزرگواری است و فرصت جبران را می‌دهد. امیدواریم که آنها موفق به جبران شوند. آنها تجربه کرده‌اند که اگر صداقت پیشه کنند و بر پایه ایمان، عدالت، و احترام حرکت کنند در دایره احترام و دوستی ملت ایران وارد خواهند شد ولی اگر فریبکاری، دغل‌کاری و زیاده‌خواهی را پیشه کنند پاسخ ملت ایران روشن است. پاسخ ملت ایران به دشمنان دغل ‌کار همواره پاسخ پشیمان‌ کننده‌ای بوده است. ملت ایران در طول این سالها لکه ننگ پشیمانی را بر پیشانی دشمنان خود نشانده است و امروز این ملت مقتدرتر از همیشه است.
رئیس جمهور با بیان اینکه الگوی ملت ایران حضرت علی(ع) است وایشان تجسم اراده الهی است،گفت: ملت ایران پیرو حضرت علی وبه دنبال برپایی جامعه علوی است و دشمنان بدانند که تنها راه نجات آنها همراهی و احترام به ملت ایران و پذیرش عظمت ‌های ملت ایران است و ملت بزرگ ایران با برپایی نظام ولایی راه خود را روشن کرده است. این ملت به دنبال برپایی جامعه علوی و مهدوی است. راه ملت ایران روشن، و عزم ملت ایران در پیشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ایران آب در هاون می‌کوبند و به فضل الهی آینده درخشان از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی مظلوم ایران و آرمان‌های الهی ملت ایران خواهد بود.
در این مراسم همچنین از تعدادی از اساتید، دانشجویان و فرماندهان برجسته دانشگاه علوم انتظامی نیز تقدیر و تشکر شد.
پیش از سخنان رئیس جمهور، سردار احمدی ‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد و فرمانده دانشگاه نیروی انتظامی نیز گزارشی از روند فعالیت دانشجویان آن دانشگاه ارائه داد و درادامه دانشجویان فارغ التحصیل سوگند نامه خود را قرائت کردند.
در مراسم امروز تعداد هزار و 11 نفر از افسران پسر و دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با پایان تحصیل خود و اخذ درجه آماده ورود به عرصه خدمت در ناجا گشتند.
رئیس‌جمهور همچنین هنگام ورود به این مراسم در مقابل یادمان شهدای نیروی انتظامی به این شهیدان ادای احترام کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559242 بازدید

    امروز: 44 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail