میزگرد نمایندگان ادوار اتحادیههای دانشجویی- 3 و پایانی - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
میزگرد نمایندگان ادوار اتحادیههای دانشجویی- 3 و پایانی

حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 12:59 عصر

معلمی: برخی نخبگان به دلیل نبود بصیرت دچار خطا می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز برخی نخبگان در مواقع بحرانی به دلیل نبود بصیرت دچار مشکل می‌شوند که البته برای ایجاد این بصیرت در نخبگان و در سطح جامعه باید در دانشگاه‌ها اقداماتی را انجام داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محی‌الدین معلمی نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در میزگرد نمایندگان ادوار 3 اتحادیه بزرگ دانشجویی شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی که در دانشگاه شهید عباس‌پور برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سال 66 آغاز شد و این اتحادیه از سال 67 شروع به کار کرد، اظهار داشت:‌هدف اصلی تشکیل این اتحادیه شکستن انحصار تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها بود.
وی ادامه داد: جمعی از دانشجویان که خود را سرباز ولایت می‌دانستند در فضایی که خیلی نیز برای فعالیت آزاد نبود، قصد ایجاد تشکلی جدید را داشتند تا بتواند در آن فعالیت کنند.
نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همچنین تاکید کرد: دوستانی که امروز این میراث به آنها رسیده است، باید از سختی‌هایی که برای ایجاد این تشکل در ابتدا کشیده شده آگاه شوند و بدانند ما در ابتدا چقدر برای حمایت از ولایت با مشکل روبرو بودیم.
معلمی در ادامه با بیان اینکه بعد از تشکیل جامعه اسلامی دانشجویان تلاش شد که این تشکل‌ها در دانشگاه‌ها گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: حفظ نظام و رهبری جزو‌ تفکر جامعه اسلامی دانشجویان به شمار می‌رود که البته معرفی مصادیق در عرصه سیاسی کشور نیز از دیگر رویکردهای این اتحادیه دانشجویی است.
وی افزود:تفاوت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با آن تشکل‌ها در این است که آن تشکل‌ها مصادیق را رها کرده ولی جامعه اسلامی به مصادیق نیز توجه زیادی دارد و همواره این اتحادیه به مصادیق ورود پیدا می‌کنند.
نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه حتی در انتخابات‌های گذشته تنها تشکلی که رسما از احمدی‌نژاد حمایت کرد، ‌جامعه اسلامی دانشجویان بود، خاطرنشان کرد:‌ این اتحادیه حتی در انتخابات دهم ریاست جمهوری حمایت خود را از احمدی‌نژاد اعلام کرد که البته شاید در بعضی از انتخابات‌ها دچار اشتباه شده باشیم اما به هر حال جنبش دانشجویی در همین اظهارنظرها و فعالیت‌ها است که تجربه‌اندوزی می‌کند.
معلمی در ادامه تصریح کرد: همه دانشجویان در کلاس‌ها مطالبی چه در بعد علمی و چه در بعد عملی یاد می‌گیرند اما چقدر این مطالب در زندگی افراد موثر است و در واقع دانشجویان باید با فعالیت‌ در تشکل‌های دانشجویی دید بازتری نسبت به مسائل پیدا کنند زیرا تمام احتیاجات آنها با حضور در کلاس‌های درس تامین نمی‌شود.
نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز برخی نخبگان در مواقع بحرانی به دلیل نبود بصیرت دچار مشکل می‌شوند که البته برای ایجاد این بصیرت در نخبگان و در سطح جامعه باید در دانشگاه‌ها اقداماتی را انجام داد.
معلمی اضافه کرد:‌ اگر شما نتوانید نسبت خود را با جامعه مشخص کنید، در تمامی زمینه‌ها دچار مشکل می‌شوید زیرا به هر حال یک فرد با توجه به جامعه و مسائل مربوط به آن باید اقداماتی را انجام دهد.
وی فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: کسانی که در فضای دانشجویی تجربه‌اندوزی می‌کنند، به راحتی می‌توانند در آینده مسائل خود را حل کنند زیرا افرادس در تشکل های دانشجویی تجربه مدیریت را با کمترین هزینه به دست می‌آورندد و حتی در مواقعی مجبور می‌شوند به دلیل نبود زمان به سرعت تصمیم‌گیری کنند که همین باعث ایجاد بینش‌ در افراد فعال در تشکل‌های دانشجویی می‌شود.
نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نسبت به ورود افراد به تشکل‌های دانشجویی و فعالیت در آن در سطح خانواده و جامعه حساسیت‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: به هر حال دانشجویان باید برای اینکه بعد از ورود به اجتماع دچار مشکل نشوند فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را تجربه کنند زیرا فعالیت در عرصه‌های دانشجویی تجربه بسیار گرانبهایی را برای افراد ذخیره می‌کند.
معلمی با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه‌ها با محیط مدارس متفاوت است و دانشجویان باید این مسئله را مد نظر قرار دهند،‌ خاطرنشان کرد: در واقع دانشگاه‌ها محیطی برای تجربه‌اندوزی هستند تا افراد با حضور در آن بتوانند زمینه مناسب برای زندگی در اجتماع را در خود فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در تشکل‌های دانشجویی نباید به نام این تشکل‌ها توجهی کرد و حتی با زدن برچسب به افراد یا تشکلی با آنها برخورد کنیم زیرا دانشجویان باید در فعالیت‌های خود آزاد باشند البته در صورتی که این فعالیت‌ها در چارچوب اصول جامعه باشد.
نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه افراد در حوزه فردی خود می‌توانند هر نظری را بپذیرند اما زمانی که وارد اجتماع می‌شوند، باید به اصول آن احترام بگذارند عنوان کرد: اصول جامعه امروز ما اعتقاد به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشور است و تشکل‌هایی که به این اصول اعتقاد دارند می‌توانند با هر برچسبی فعالیت کنند.
انتهای پیام/ی



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559220 بازدید

    امروز: 22 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail