بی بی سی علیه قرآن - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از مصاحبت با فاسقان، بدکاران و آنان که آشکارا مرتکب معصیت می شوند، بپرهیز . [امام علی علیه السلام]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
بی بی سی علیه قرآن

حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/8/12 ساعت 7:10 عصر

خبرگزاری دانشجویان ایران:
بی بی سی علیه قرآن
پایگاه خبری مدیا مانیتورز با اشاره به حضور رهبر حزب ملی انگلیس در یک برنامه تلویزیونی، این رویکرد را با توجه به محدودیت‌های موجود در زمینه آزادی بیان در انگلستان مورد توجه قرار داد و نتیجه گرفت غرب از هر ابزاری برای اسلام هراسی استفاده می‌کند و در این زمینه به اظهارات ضداسلامی "نیک گریفن" در همین برنامه تلویزیونی اشاره کرد.

در ابتدای این تحلیل به نقل از ساموئل هانتیگتون آمده است: «غرب، جهان را با ارزش‌ها، اندیشه و یا مذهب مستعمره خود نکرده است بلکه با سازماندهی خشونت و اشغالگری توانسته بر دیگران چیره شود و آنها را مستعمره خود کند. اکثر اوقات غرب این حقیقت را فراموش می کند ولی غیر غربی‌ها این امر را هرگز فراموش نمی کنند.»

در ادامه این نوشته مدیا مانیتورز افزوده شده است: ظهور"نیک گریفن"، به‌عنوان رهبر حزب ملی انگلستان در برنامه Question Time بی‌بی‌سی، نشان از اضطرار و به‌وجود آمدن موج بلندی از پرسش و مطالبات است که نشان از محدودیت آزادی بیان در انگلستان دارد و باید یک فرد اجازه پیدا کند تا تنها از یک بخش از جامعه پرسش کند؟

حتی اگر به‌طور تکنیکی این اجازه توسط قانون داده شده باشد و اغلب رسانه ها این جرأت را به خود بدهند که متعصب نژاد پرستی مانند "نیک گریفن" در تلویزیون اعلام نظر کند. نکته اساسی در مورد این مباحث این است که آیا آزادی بیان باید حتی در اولین قدم خود محدود شود؟

به استثنای "نیک گریفن"، افراد زیادی وحود دارند که در لیست محدودیت آزادی بیان هستند و بسیاری از این محدودیت ها نیز مانند سخن گفتن درمورد نژادپرستی و اظهارات ضداسرائیلی غیرقابل قبول است اما به هیچ وجه اجازه بیان به آنان داده نمی شود. به عنوان مثال، شما به هیچ وجه اجازه ندارید در مورد هولوکاست سوال کنید. حتی سؤال در این مورد نیز ممنوع است. ولی به راحتی می توانید در مورد دیدگاه های ضد اسلامی و علیه مسلمانان صحبت کنید و هیچ منعی هم ندارد. در واقع هرچه بیشتر، بهتر؛ زیرا اسلام ستیزی از نظر غرب نوعی معیار برای میزان آزادی بیان محسوب می شود. غرب بعد از سال‌ها سکوت و سانسور مباحث اسلامی اکنون تغییر فاز داده و تمام نیروی خود را برای اهانت و هجوم به اسلام و مسلمانان به‌کار گرفته است.

هنگامی که مثلاً کسی از مخاطبان از"نیک گریفن" می‌پرسد چرا این همه با اسلام دشمنی می کنید، او، دو جواب بیشتر نمی دهد. وی و امثال او ادعا می کنند که اولاً اسلام زنان را ذلیل کرده! و ثانیاً، قرآن دستور داده است که یهودیان و غیر مسلمانان باید کشته شوند.

اکنون اجازه دهید که به این دو شبهه پاسخ دهیم:

در مورد شبهه اول؛ اگر قوانین اسلام باعث ذلت زنان شده است، پس چرا این‌همه زنان مسلمان نسبت به ارزش‌های دینی خود پایبند و برای آن ارزش قائل هستند. آن‌ها حتی نوع لباس خود را بر اساس دستورات دینی انتخاب می‌کنند. هیچ قدرتی زنان مسلمان را در کشورهای غربی و شرقی سکولار مجبور نکرده است که لباس خود را بر طبق قوانین اسلام انتخاب کنند؛ پس چرا نوع پوش‌شان آنگونه است که اسلام دستور داده است تا جایی که در اغلب این کشورهای سکولار حتی به این نوع پوشش اهانت شده و زنان مسلمان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، اما چرا با وجود این همه اذیت، باز حاضر نیستند دست از فرامین شریعت اسلام بردارند. واقعاً معما چیست که بیشترین کسانی که به اسلام روی می آورند، زنان هستند؟ چرا زنان محجبه در این کشورها با اینکه از هر سو مورد آزار قرار می گیرند باز به شدت خواهان عمل به دستورات اسلامی هستند؟

یک نمونه از این دست را می توان در مورد اشغال افغانستان به دست امریکایی‌ها دید. آمریکا سعی دارد با استفاده از قدرت و فشار، قوانین لیبرال را بر زنان افغانی تحمیل کند تا پوشش و حجاب خود را بردارند ولی هرگز موفق نشده است. امروزه در اکثر کشورهای اروپایی نیز مشابه همین رفتارها دیده می شود. اگر زنان مسلمان نمی خواهند دست از پوشش اسلامی خود بردارند، آیا ما می‌خواهیم به زور آن‌ها را مجبور به این کار کنیم؟ این متناقض ترین رفتار با آزادی ملت ها و به نوعی بازگشت به قرون وسطای اروپا یعنی تفتیش عقاید کلیسا است.

شبهه دوم درمورد دستور قرآن برای کشتن یهودیان و غیر مسلمانان؛ البته در هیچ جای قرآن چنین بحثی نشده است و "نیک گریفن" نیز نتوانسته است مدرکی دال بر این موضوع از قرآن کریم یا مثال تاریخی یا سندی از فتوای یک دانشمند اسلامی دال براین موضوع ارائه دهد. هیچ آیه ای مبنی بر تبعیض نژادی در قرآن وجود ندارد که دستور به قتل غیرمسلمانان داده باشد. در عوض حتی طبق قوانین شریعت اسلامی، حکومت اسلامی باید از "اهل ذمه" یعنی غیرمسلمانان‌ها حمایت کند که این نشان می دهد در جوامع اسلامی از غیرمسلمانان مانند یهودیان و مسیحیان حمایت می‌شده و می شود.

قرن های متوالی در اسپانیا طی دوره زمامداری مسلمانان، از غیرمسلمانان حمایت می شده است. امروزه در بسیاری از کشورهای مسلمان مانند ایران، سوریه، ترکیه، فلسطین و هند به حقوق یهودیان احترام می گذارند و حتی برای صدها سال، بسیاری از اروپایی‌ها، اعم از مسیحی و یهودی در زمان حکومت عثمانی مورد حمایت قرار می گرفته اند.

در مقابل این کابوهای امریکایی بودند که سرخپوستان را از خانه های خود بیرون کرده و سرزمین و منابع آن‌ها را اشغال و آن را از مستعمرات خود کردند. تروریست واقعی این‌ها هستند نه مسلمانان.

امروزه در رسانه های غربی، مسلمانان را ضدیهودی و بشریت نشان می دهند، یهودیان با صهیونیست‌ها فرق می کنند. رسانه‌های غربی نقش قربانی (فلسطین) را با اشغالگران (صهیونیست‌ها) عوض و در اذهان مردم چنین القا کرده اند که مسلمانان، اشغالگر و صهیونیست ها قربانی هستند تا با این کار پروژه اسلام هراسی را علم کنند



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559155 بازدید

    امروز: 33 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail