سیاسی - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان شما در کار فزاید آنچه نشاید ، و داناتان واپس افکند آن را که کنون باید . [نهج البلاغه]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
تصویب دولت ؛نرخ خرید تضمینی محصولات باغی تعیین شد

حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:33 عصر

هیئت وزیران قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال 1387-88 را تعیین کرد

دولت، با هدف حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی، ایجاد تعادل در نظام تولید، به حداقل رساندن ضایعات محصولات و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و حذف پدیده واسطه‌گری، نرخ خرید تضمینی محصولات باغی را برای سال زراعی 1388-1387تعیین کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال 1387-88 را تعیین کرد
.
بر اساس این مصوبه، نرخ خرید تضمینی برای سیب ممتاز 2420 ریال، سیب درجه یک 1900 ریال، سیب درجه دو 1400 ریال، سیب درجه سه 620 ریال، پرتقال درجه یک شمال 1200 ریال، لیمو شیرین درجه یک جنوب 1200 ریال، لیمو ترش 1900ریال، گریپ فروت سرخ و سفید 700 ریال، نارنگی درجه یک شمال 1150 ریال و نارنگی رسمی شمال 850 ریال در هر کیلوگرم، تعیین شده است
.
بر اساس این مصوبه، قیمت انار 1710 ریال، خرما 3800 ریال، کشمش 7460 ریال، انجیر خشک 5920 ریال، برگ زردآلو آفتابی 5680 ریال و برگ کالیفرنی 6280 ریال در هر کیلوگرم تعیین شده است

 بر اساس این گزارش، قیمت انواع خرما و کشمش با تشخیص وزارت جهاد کشاورزی و بر اساس حداکثر نرخی که تعیین خواهد شد ابلاغ می شود.
 
این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    وزیر نفت:حذف یارانه انرژى قبل ازهدفمندکردن یارانه ها مشکل ساز اس

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:32 عصر

    *دولت از ابتدای سال یارانه 45 لیتر بنزین هر کارت سوخت را هم پرداخت کرده است و به همین خاطر در نخستین فرصت متممی برای محاسبه این یارانه ها تهیه و به مجلس ارائه خواهیم کرد

    وزیر نفت با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه ها و حذف یارانه های حامل های انرژی به تأخیر افتاده است ، گفت : در شرایط کنونی دولت اجازه دارد فقط 44 میلیون لیتر از بنزین تولید داخل را با نرخ دولتی وارد کارت های سوخت کند و بر این اساس به هر کارت 55 لیتر در ماه اختصاص می یابد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر ، سید مسعود میرکاظمی درجمع خبرنگاران ؛‌ از مصرف روزانه بیش از 62 میلیون لیتر بنزین در کشور خبرداد و با بیان اینکه بقیه سهیمه هر کارت ، یعنی 45 لیتر ، باید به نرخ تمام شده فروخته شود ؛ افزود : این امر در وضع کنونی و با توجه به پرداخت نشدن یارانه نقدی به مردم ، بر زندگی مردم 11 درصد ، برای تولید 8 درصد و برای دولت 10 تا 11 درصد افزایش هزینه خواهد داشت.
    وی گفت : این کار بر اساس قانون باید از ابتدای سال 88 انجام می شد اما دولت در این مدت یارانه 45 لیتر بنزین هر کارت سوخت را هم پرداخت کرده است و به همین خاطر در نخستین فرصت متممی برای محاسبه این یارانه ها تهیه و به مجلس ارائه خواهیم کرد.
    وی افزود : صحبت هایی با شمار زیادی از نمایندگان مجلس داشتم و با آشنا کردن آنها با جزئیات اجرای این طرح و نتایج آن در شرایط کنونی گفتند ما نیز قبول نداریم در چنین شرایط اقتصادی ، هزینه های مردم افزایش یابد.
    وزیر نفت با بیان اینکه با اجرای کامل طرح هدفمندکردن یارانه ها ،‌ افزایش هزینه ها با پرداخت یارانه نقدی همراه خواهد بود و قبل از هر گونه اقدامی برای افزایش هزینه ها ، به دهک های شناسایی شده پرداخت می شود ، گفت : این یارانه برای دهک های پایین ، بیش از افزایش هزینه ها ، خواهد بود و مشکلی ایجاد نمی کند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    احمدى نژاد در جمع دانشآموختگان نیروى انتظامى:

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:30 عصر

    دشمنان عزم ملی و امنیت پایدار ملت ایران را نشانه رفته‌اند

    *ملت ایران در طول تاریخ به ویژه در سی سال اخیر همواره لکه ننگ پشیمانی را بر پیشانی دشمن نشانده است و این بار نیز آنان را از بداخلاقی ها و دخالت های اخیر برای ناامن و بی ثبات جلوه دادن جامعه ایران پشیمان خواهد کرد

    رییس جمهور تاکید کرد که دشمنان با طراحی‌های پیچیده و خبیث تلاش کردند تا عظمت ملت ایران و شکوه حضور ملت ایران، همبستگی بی نظیر ملت ایران و پافشاری ستودنی یک ملت برآرمانهای انقلاب و راه ولایت را نشانه بروند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مهر، دکتر محمود احمدی ‌نژاد، رییس ‌جمهور کشورمان در بیست و سومین مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویی دانشجویان دانشگاه نیروی انتظامی درسخنانی اظهار داشت: راه ملت ایران روشن و عزم ملت ایران در پیشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ایران آب در هاون می‌کوبند. به فضل الهی آینده درخشان از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی مظلوم ایران و آرمان‌های الهی ملت ایران خواهد بود.
    رئیس جمهور در ابتدای این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت:‌ خدای بزرگ را سپاسگزارم که در ایام لیالی قدر توفیق حضور در جمع شما سربازان و یاوران ملت ایران و پاسداران ارزش‌های الهی و حریم امنیت و صلابت ملت ایران را یافتم. ملت ایران هر روز قله‌های جدیدی از اقتدار، عظمت و پیشرفت را فتح می‌کند و در طول این سی سال یک حرکت همه جانبه بالنده، صعودی و پیشرفت توسط ملت ایران پیگیری شده است.
    وی با بیان اینکه ملت مومن، مصمم و آرمانی ایران همه داشته‌ها و توان خود را برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در طول این سی سال به میدان آورده است، تاکید کرد: بدون تردید حضور بی نظیر و تاریخ‌ساز ملت ایران در صحنه‌های سرنوشت از جمله در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، تراز ملت ایران را در جهان صدها پله بالا برد و زیباترین و پرشورترین صحنه تجسم و اراده یک ملت برای رقم زدن سرنوشت و ساختن آینده به نمایش درآمد.
    احمدی نژاد اضافه کرد: مردم ایران با حضور خود در این انتخابات پرشکوه همه حیثیت مستکبران، خودخواهان و تجاوزطلبان را زیر سوال بردند. آنها همواره در طول این سی سال از ملت ما عصبانی بودند و امروز عصبانی‌تر هستند. آنها دیدند که یک ملت با توسل به خداوند و در سایه‌ سار نظام ولایت فقیه همدل ایستاده و استقلال، آزادگی و عظمت را به بشریت هدیه می‌کنند و این همان چیزی است که مرگ سلطه ‌گران، اشغالگران و تجاوز طلبان را به ارمغان خواهد آورد. آنها عصبانی هستند و هرچه تصمیمات ملت ایران بزرگتر و موثرتر باشد دشمنان عصبانی‌تر می‌شوند.
    رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان با طراحی‌های پیچیده و خبیث تلاش کردند تا عظمت ملت ایران و شکوه حضور ملت ایران، همبستگی بی نظیر ملت ایران و پافشاری ستودنی یک ملت برآرمانهای انقلاب و راه ولایت را نشانه بروند. آنها امروز دو عنصر بسیار گرانقدر و ارزشمند ملت ایران را نشانه رفته‌اند. اول عزم ملی و همبستگی بی نظیر و حضور تاریخی ملت در عرصه‌های سرنوشت، آنها در واقع جمهوریت ملت ایران و جمهوریت نظام الهی جمهوری اسلامی را هدف گرفته‌اند.
    وی درادامه اظهار داشت: کسانی که ده‌ها سال با شعار دموکراسی و تعیین حق سرنوشت و با استفاده از ثروت و رسانه و فریب قدرت‌، اراده‌های خود را به ملت‌ها تحمیل می‌کردند امروز مشاهده کردند که یک ملت با تمام وجود به صحنه آمده است. هفتاد میلیون انسان پاک و یک‌دل و مصمم به صحنه آمده‌اند و این چهره‌ای که از ملت ایران در این صحنه به نمایش درآمد قطعا افق‌های جدیدی را پیش روی بشریت خواهد گشود و تمام تئوریها، دروغ پردازی‌های نظام سرمایه داری ضد انسانی و سلطه سرمایه‌ سالارانه بی اخلاق را درهم خواهد شکست. دشمنان تلاش کردند که با خاک پاشیدن بر چهره خورشید این تجلی نورانی ملت ایران را مخدوش کنند.
    رئیس‌جمهور ادامه داد: عنصر دومی که دشمنان هدف گرفته‌اند امنیت پایدار، کم نظیر وعزت‌آفرین ایران عزیز است. آنهاهمواره در صدد وارد کردن خدشه به امنیت ایران بوده‌اند و امروز گرچه خودشان نیز می‌دانند که دروغ می‌گویند اما در شیپورهای تبلیغاتی‌شان می‌دمند که ایران وارد یک دوران ناپایدار سیاسی و امنیتی شده است. البته این مسئله جزو آرزوهای آنهاست که به فضل الهی هیچگاه محقق نمی‌شود.
    احمدی نژاد در بخش دیگری ا سخنانش تاکید کرد: آنها خیال می کردند با بوق‌های تبلیغاتی، شبهه‌افکنی و حرکت‌های ایذایی در گوشه و کنار می‌توانند چهره ملت ایران را مخدوش کنند و امنیت الهی و مستقر ملت ایران را لکه‌دار کنند. ولی باز هم اشتباه کردند. البته طراحی‌ها بسیار پیچیده‌ تر گسترده ‌تر و سرمایه گذاری‌ها بسیار سنگین‌تر است. کمتر سابقه داشته است که سران مستکبر و استعمارگر در یک موضوع داخلی یک ملت این‌گونه وارد شوند و اظهار نظر کنند و سعی کنند دخالت و اثر بگذارند. با پررویی و گستاخی، آنها باز هم اشتباه کردند، آنها فکر کردند با طراحی‌هایی در گوشه و کنار می‌توانند چهره انسانی، ایمانی، آرمانی، مردمی و خدمت‌گزار نیروی انتظامی و امنیتی ملت ایران را مخدوش کنند ولی باز هم اشتباه کردند. آنها خیال کردند با تبلیغات دروغی می‌توانند در صفوف به هم پیوسته ملت ایران گسست ایجاد کنند. باز هم اشتباه کردند و ما به آنها می‌گوییم خوب است که از تاریخ و تجربیات مکرر خودتان دربرابر ملت ایران عبرت بگیرید شما و سرانگشتان بازیچه دست شما بسیار کوچکتر از آن هستید و هستند که بتوانند وحدت ملت ایران را مخدوش کنند و امنیت این سرزمین را مخدوش کنند.
    رئیس جمهور افزود: نیروی انتظامی و نیروی امنیتی ما از بنیان نیروهای مردمی، انقلابی و خدمتگزار هستند اینها در کنار مردم پیوسته با مردم و در خدمت مردم و مهربان با مردم هستند البته مشت آهنین ملت ایران در برابر مفسدان، برهم زنندگان امنیت ملت و متجاوزان به حقوق ملت نیز هستند و خواهند بود.
    احمدی نژاد گفت: امروز به فضل الهی ملت ایران هوشمند تر، آگاه تر، مومن تر و متحدتر در وسط صحنه ایستاده و از دستاورد های بزرگ الهی خود پاسداری می‌کند. به فضل الهی نیروهای امنیتی و انتظامی ما در کنار مردم با اشراف کامل و با اراده قاطع و دلهای مومن و اندیشه‌های بلند و بازوان توانمند در خدمت برقراری امنیت برای ملت ایران هستند.
    وی با بیان اینکه دشمنان باز هم در مورد ملت ایران اشتباه کردند، گفت: آنها خیال می‌کردند با برخی از حرکت‌های مذبوحانه ، بداخلاقی‌ها و بی‌ادبی‌ها می‌توانند ذره‌ای در اراده ملت ایران خلل وارد کنند باز هم اشتباه کردند و البته اکنون پیغام می‌دهند که می‌خواهیم جبران کنیم و نفهمیدیم. ما امیدواریم که آنها صادق باشند و جبران کنند. ملت ایران ملت بزرگواری است و فرصت جبران را می‌دهد. امیدواریم که آنها موفق به جبران شوند. آنها تجربه کرده‌اند که اگر صداقت پیشه کنند و بر پایه ایمان، عدالت، و احترام حرکت کنند در دایره احترام و دوستی ملت ایران وارد خواهند شد ولی اگر فریبکاری، دغل‌کاری و زیاده‌خواهی را پیشه کنند پاسخ ملت ایران روشن است. پاسخ ملت ایران به دشمنان دغل ‌کار همواره پاسخ پشیمان‌ کننده‌ای بوده است. ملت ایران در طول این سالها لکه ننگ پشیمانی را بر پیشانی دشمنان خود نشانده است و امروز این ملت مقتدرتر از همیشه است.
    رئیس جمهور با بیان اینکه الگوی ملت ایران حضرت علی(ع) است وایشان تجسم اراده الهی است،گفت: ملت ایران پیرو حضرت علی وبه دنبال برپایی جامعه علوی است و دشمنان بدانند که تنها راه نجات آنها همراهی و احترام به ملت ایران و پذیرش عظمت ‌های ملت ایران است و ملت بزرگ ایران با برپایی نظام ولایی راه خود را روشن کرده است. این ملت به دنبال برپایی جامعه علوی و مهدوی است. راه ملت ایران روشن، و عزم ملت ایران در پیشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ایران آب در هاون می‌کوبند و به فضل الهی آینده درخشان از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی مظلوم ایران و آرمان‌های الهی ملت ایران خواهد بود.
    در این مراسم همچنین از تعدادی از اساتید، دانشجویان و فرماندهان برجسته دانشگاه علوم انتظامی نیز تقدیر و تشکر شد.
    پیش از سخنان رئیس جمهور، سردار احمدی ‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد و فرمانده دانشگاه نیروی انتظامی نیز گزارشی از روند فعالیت دانشجویان آن دانشگاه ارائه داد و درادامه دانشجویان فارغ التحصیل سوگند نامه خود را قرائت کردند.
    در مراسم امروز تعداد هزار و 11 نفر از افسران پسر و دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با پایان تحصیل خود و اخذ درجه آماده ورود به عرصه خدمت در ناجا گشتند.
    رئیس‌جمهور همچنین هنگام ورود به این مراسم در مقابل یادمان شهدای نیروی انتظامی به این شهیدان ادای احترام کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    فروش 10 درصد سهام بیمه البرز در 11 دقیقه

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:29 عصر

    ده درصد سهام شرکت بیمه البرز معادل 26 میلیون سهم در مدت 11 دقیقه در بورس تهران فروخته شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، این سهام به قیمت هر سهم 629 تومان و در مجموع به ارزش 16میلیارد و 362 میلیون تومان فروخته شد.

    پیش بینی سود هر سهم بیمه البرز 812 ریال اعلام شده است.

    شرکت بیمه البرز نخستین شرکت بیمه ای است که در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی واگذار شد.

    سهام دو شرکت بیمه ای آسیا و دانا هم واگذار خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    رییس جمهور در مراسم افتتاح تصفیه خانه پیشرفته تهران:

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:25 عصر

    باید صرفه جویى کنیم

    *طبق برآوردهاهزینه مصرف انرژی باید 30 هزار میلیارد تومان در سال باشد نه 110 هزار میلیارد تومان *لایحه هدفمند کردن یارانه ها باید هرچه زودتر اجرایی شود * استان تهران نیازمند کارهای جدی در مسایل فرهنگی است * حمل و نقل در تهران باید سرو سامان بگیرد * از تاسیس کنندگان مراکز تفریحی در استان تهران به جدیت حمایت می کنیم

    رئیس جمهور اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را موجب آبادانی کشور، توزیع عادلانه و حدف بی عدالتی ها خواند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر ، آقای احمدی نژاد در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با اشاره به همدلی و همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی برای اجرای هر چه بهتر طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: طرح تحول اقتصادی که طرح هدفمند کردن یارانه ها نیز یکی از اولویت های آن است از کارهای بزرگی است که باید انجام شود .
    * اجراح طرح تحول نیازمند عزم ملی است
     
    وی اجرای طرح تحول اقتصادی را نیازمند شکل گیری عزم ملی دانست و با اشاره به مصرف روزانه چهار میلیون و 200 هزار بشکه نفت در کشور افزود: این میزان مصرف انرژی چندین برابر سرانه مصرف انرژی در کشورهای بزرگ است.
    رئیس جمهور گفت: اگر قیمت هر بشکه نفت حدود 70 دلار باشد ارزش مصرف روزانه انرژی نفت در ایران 300 میلیون دلار و سالیانه 110 میلیارد دلار می شود.
    وی با اشاره به 110 هزار میلیارد تومان مصرف سالیانه انرژی در کشور افزود: کل محصولات کشاورزی کشور که به فروش می رسد (100 میلیون تن) سالیانه زیر 50 هزار میلیارد تومان است که اگر صرفه جویی در مصرف انرژی در دستور کار قرار گیرد تولید محصولات کشاورزی هم افزایش می یابد.
    آقای احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر جوانان ما برای تشکیل زندگی 15 میلیون تومان اعتبار بخواهند نمی توانیم به آنها بدهیم گفت: کل بودجه عمرانی کشور حدود 18 هزار میلیارد تومان در سال است که اگر مثلا 20 درصد کل مصرف انرژی کشور (110 هزار میلیارد تومان) صرفه جویی شود فعالیت های عمرانی کشور خیلی خوب سرعت می گیرد.
     
    * توزیع مصرف در کشور عادلانه نیست

    وی با تاکید بر اینکه توزیع مصرف در کشور عادلانه نیست افزود: هم اکنون خانواده ای در تهران وجود دارد که ماهی 6000 کیلو وات برق مصرف می کند اما در همین کشور خانواده ای هم هست که ماهانه 50 کیلو وات برق مصرف می کند حال آنکه نمی تواند هزینه آن را تامین کند.
    رئیس جمهور گفت: متاسفانه در حال حاضر میزان مصرف انرژی دهک دهم (غنی ترین افراد) جامعه سی برابر دهک اول (فقیرترین افراد)جامعه است و دولت برای اصلاح این وضع ناعادلانه، لایحه هدفمند کردن یارانه ها را تقدیم مجلس کرده است تا یارانه به قشرهای نیازمند جامعه تعلق بگیرد.
    وی با اشاره به اینکه اگر سالی 5000 میلیارد تومان علاوه بر بودجه کنونی به بخش کشاورزی تخفیف دهیم بعد از پنج سال همه زمین های کشاورزی کشور به آبیاری تحت فشار مجهز می شود افزود: باید رسیدگی به مسائل اصلی کشور را در دستور کار قرار دهیم و در همین زمینه معتقدیم که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها کشور آباد می شود و بی عدالتی هم از بین می رود.
    احمدی نژاد با اشاره به نزدیک بودن نظرهای دولت و مجلس درباره طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: مصرف انرژی در کشور باید طبق برآوردهای کارشناسان 30 هزار میلیارد تومان در سال باشد نه 110 هزار میلیارد تومان.
     
    * تاکید بر رسیدگی به مسائل فرهنگی  دراستان تهران
     
    رئیس جمهور با تاکید بر اولویت رسیدگی به مسائل فرهنگی مردم استان تهران گفت: آنچه رابطه بین انسان ها را به هم متصل می کند، فرهنگ است و اقتصاد فقط ابزار به حساب می آید.
    آقای احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران، استان تهران را به لحاظ فرهنگی، اقتصادی و مدیریت سیاسی کشور دارای اهمیت دانست.
    وی افزود: باورم این است که همه ملت ایران دوست دارند تهران را آباد، پررونق و سرافراز ببینند همچنان که می خواهند شهر خود را هم آباد ببینند.
    رئیس جمهور اجرای طرح ها در تهران را از تحولات جمعیتی و تقاضاهای مردم عقب دانست و با تاکید بر ضرورت اصلاح روش ها، از مدیران شهری وزارت کشور و شورای اسلامی شهر خواست با اتخاذ چند تصمیم، برنامه ها را از تحولات زمان جلو بیندازند.
    احمدی نژاد با تاکید بر مرتبط بودن همه امور در تهران گفت: هر بخشی از این استان بزرگ سامان یابد آثار آن در بخش های دیگر ملموس می شود.
     
    * حمل و نقل در استان تهران باید هرچه زودتر سامان دهی شود

    وی افزود: حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران یکی از نکاتی است که باید با جدیت تمام ساماندهی شود چرا که ترافیک، آلودگی هوا و مصرف بالای انرژی و استهلاک هزینه های سنگینی بر تهران و مردم آن تحمیل می کند.
    رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر ترافیک تهران سامان یابد همه مردم و مسئولان از آن بهره می برند گفت: اگر حلقه های ارتباطی شهرهای تهران به خوبی و با برنامه ریزی دقیق به هم متصل شود شهرها آباد و مشکل ترافیک تهران هم حل می شود.
    وی افزود: کارهای خوبی در حوزه سازماندهی جابه‌جایی مردم و همچنین حمل و نقل انجام شده است اما کافی نیست.
    آقای احمدی نژاد اضافه کرد: در ساخت بزرگراه‌ها برای حل مشکلات حمل و نقل باید چشم انداز جمعیتی آنها دیده شود وگرنه به رغم سرمایه گذاری های مختلف، شرایط در وضع کنونی باقی می ماند.
    رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خطوط ریلی تهران هم باید با شهرهای اطراف به سرعت گسترش یابد گفت: اگر قرار باشد بدون توجه به مسائل جمعیتی طرح های عمرانی در شهر تهران 15 تا 20 سال طول بکشد فعالیت ها پیشرفت نمی کند.
    وی افزود: تغییرات بسیار وسیع است و باید هر گونه فعالیت عمرانی با توجه به این تغییرات توسعه یابد.
     
    * توجه به کمبود آب در استان تهران

    احمدی نژاد یکی از مسائل دیگر شهر تهران را آب مصرفی برشمرد و گفت: آب استان تهران از دو حوزه آبریز تامین می شود که اخیرا هم حوزه طالقان به آن اضافه شده است.
    وی افزود: اگر مصرف آب در شهر تهران کنترل شود کشاورزی شهرهای اطراف شهر تهران هم رونق می یابد.
    رئیس جمهور گفت: امیدواریم مدیران شهری و وزارت کشور و شورای اسلامی شهر هم تصمیماتی اتخاذ کنند که فعالیت های عمرانی از زمان جلوتر و تغییرات جمعیتی متناسب با آن باشد و دولت نیز کمک رسان خواهد بود.
    آقای احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت چندین برابر دوره های گذشته و به عنوان یک وظیفه کمک رسان طرح های مختلف در شهر تهران بوده است، افزود: هم اکنون روزانه 15 میلیون لیتر بنزین در تهران مصرف می شود که ارزش آن 7 و نیم میلیارد تومان و در سال 2500 میلیارد تومان است.
    وی اضافه کرد: اگر توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار بگیرد مصرف انرژی در تهران نصف می شود.
    رئیس جمهور گفت: نصف مصرف انرژی سالیانه در تهران (1250 میلیارد تومان) تقریبا یک ممیز شش برابر کل اعتبار ساخت تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران است.
    وی با بیان اینکه بالاترین مصرف آب و همچنین بیشترین سرانه تولید فاضلاب در تهران است، افزود: هم اکنون در تهران ثانیه ای 24 مترمکعب فاضلاب، در هر ساعت 2میلیون و 400 هزار مترمکعب و در هر 24 ساعت 100 هزار مترمکعب فاضلاب تولید می شود.
    رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 1000 میلیون مترمکعب در تهران آب مصرف می شود، گفت: کافی است 15 درصد آن را صرفه جویی کنیم تا آب کشاورزی تمام دشت های غرب تهران تامین شود.
    وی افزود: در این صورت وسعت کشاورزی تهران به سه برابر افزایش می یابد و دولت آمادگی دارد در این فرایند کمک رسان مدیریت شهری باشد.
    رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون یک روستایی در خراسان جنوبی برای ایجاد شغل به 5 تا 10 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اگر در تهران کسی بخواهد صاحب شغل شود به طور متوسط باید رقمی حدود 30 میلیون تومان اعتبار هزینه کند.
    وی با تاکید بر اینکه باید هر منطقه از کشورمان پاسخگوی رشد جمعیتی خود باشد تا آن مناطق آباد شود، افزود: به همین دلیل دولت سفرهای استانی خود را انجام داد تا اعتبار به طور عادلانه بین مناطق مختلف توزیع شود.
     
    * همکاری خوب مجلس - دولت - شورای اسلامی شهر تهران

    رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هم اکنون با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی حرکت های خوبی در کشور آغاز شده که موفقیت آنها مستلزم پایداری عالمانه، کار کردن، پیگیری و خسته نشدن است.
    وی همچنین با اشاره به جمعیت حدود 14 میلیونی استان تهران و اینکه رسیدگی به مسائل فرهنگی آن در دستور کار است، گفت:‌ انسان بدون فرهنگ یک لحظه هم نمی تواند زندگی کند.
    احمدی نژاد اضافه کرد: در بخش فرهنگی استان تهران باید کارهای بسیاری انجام شود که یکی از آنها ایجاد تفریحات مناسب است.
     
    * توجه جدی به ایجاد مراکز تفریحی در استان تهران

    وی با طرح این سوال که در تهران و با توجه به جمعیت آن چقدر امکانات تفریحی داریم گفت: با توجه به امکانات مالی چه تعداد از جمعیت تهران می توانند برای تفریحات به شمال بروند؟
    رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید در تهران مراکز تفریحی زیادی ایجاد شود، افزود: هر کسی بخواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند دولت از او حمایت می کند تا سالم‌ترین و شادترین مراکز تفریحی در استان تهران ایجاد شود.
    احمدی نژاد گفت‌: این موضوع ماموریت جدید استاندار تهران است و شورای اسلامی شهر تهران و دولت نیز در این باره کمک رسان خواهند بود.
    این گزارش حاکی است نامجو سرپرست وزارت نیرو و چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گزارشی از برنامه های آینده خود ارائه کردند.
    رئیس جمهور سپس، برای بازدید از یک شهرک صنعتی عازم این منطقه شد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    در جوابیه وزارت جهاد کشاورزی به روزنامه گسترش؛

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:22 عصر

    نوسان قیمت میوه ناشی از شرایط جوی است

    روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال جوابیه ای برای یکی از روزنامه ها، تصریح کرد که ارزان شدن هندوانه و کاهش قیمت آن نیز ناشی از کاهش تقاضا برای مصرف به دلیل سرد شدن هوا و رویکرد به مصرف محصولات پاییزه می‌باشد و افزایش قیمت سیب زمینی در دهه اول مهرماه سال جاری که مقطعی و ناشی از بارندگی‌های اخیر بوده است.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جوابیه جهاد کشاورزی که به امضای مدیرکل روابط‌عمومی رسیده است، خطاب به سردبیر روزنامه گسترش آمده است: با احترام، بازگشت به مطلب مندرج در صفحه 10 آن روزنامه به شماره 151 مورخ 8/7/88 تحت عنوان (به دلیل ناهماهنگی در تولید میوه، هندوانه ارزان شد، سیب زمینی گران) براساس گزارش دفتر امور سبزی، گیاهان زینتی و دارویی معاونت تولیدات گیاهی و برای تنویر افکار عمومی و طبق قانون مطبوعات لطفاً نسبت به انعکاس جوابیه ذیل در همان صفحه و ستون همکاری لازم را مبذول فرمایید.
    نوسان قیمت میوه ناشی از شرایط جوی است
    اجرای طرح استمرار تولید سیب زمینی و پیاز و سایر اقدامات انجام شده در سالهای اخیر از جمله ابلاغ و برش استانی تولید، باعث گردیده این محصولات به صورت تازه‌خوری در بیشتر اوقات سال عرضه شده و قیمت‌ها کمتر با نوسان شدید مواجه گردند مگر در یک مقطع کوتاه که ناشی از شرایط جوی ایجاد شده مانند بارندگی‌های فصل برداشت، یخبندان جاده‌ها یا غیرهمپوشانی برداشت در دو منطقه مختلف ناشی از سرد بودن هوا در یکی از مناطق که موجب تاخیر یا وقفه چند روزه در عرضه کافی این محصولات می‌شود. فلذا در راستای کنترل تولید و تنظیم سطوح زیر کشت، قانون الگوی کشت مناسب توسط وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین و جهت تصویب به هیئت دولت ارسال گردیده است که درصورت تصویب و اجرایی شدن آن سطوح زیر کشت و تولید بنحو کاملاً مطلوبی تنظیم می‌گردد. همچنین درمورد افزایش قیمت سیب زمینی در دهه اول مهرماه سال جاری که مقطعی و ناشی از بارندگی‌های اخیر بوده است و موجب بوجود آمدن اختلال در برداشت مرتب و روزانه این محصول در استانهای عمده تولید کننده سیب زمینی از جمله استانهای همدان و اردبیل شده بود که با عادی شدن شرایط اقلیمی و برداشت، قیمت‌ها تعدیل شده است. (قیمت عمده هرکیلو گرم سیب زمینی در میدان مرکزی تهران در تاریخ 12/7/88 بین 200 تا 250 تومان بوده است.)
    همچنین ارزان شدن هندوانه و کاهش قیمت آن نیز ناشی از کاهش تقاضا برای مصرف به دلیل سرد شدن هوا و رویکرد به مصرف محصولات پاییزه می‌باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    رییس جمهور در حاشیه نشست هیات دولت:

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/7/17 ساعت 2:21 عصر

    گفت‌وگوهاى تامین سوخت راکتور تهران ازیکى دوهفته آتى آغاز مى‌شود

    *براى سخنگویی دولت فردی را در نظر گرفته ایم * منتظر تصویب لایحه هدفمند شدن یارانه ها در مجلس هستیم *دستی را که باصداقت جلوآید می‌فشاریم

    رییس‌جمهور گفت: اگر اراده‌ای برای شکل‌دادن یک همکاری جمعی و مشارکت عمومی برای مواجه‌شدن با مسائل جهانی و حل انسانی آن‌ها وجود داشته باشد، مذاکرات ژنو یک ظرفیت و فرصت مناسب است.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد که در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: هفته گذشته صحبت کردم و گفتم نگاه ما به مذاکرات ژنو مثبت است. ما فکر می‌کنیم اگر اراده‌ای برای شکل‌دادن یک همکاری جمعی و مشارکت عمومی برای مواجه‌شدن با مسائل جهانی و حل انسانی آن‌ها وجود داشته باشد، مذاکرات ژنو یک ظرفیت و فرصت مناسب است.

    * مذاکرات ژنو یک گام به جلو بود

    وی با بیان این که « همکاران ما با همین نگاه وارد شدند» اظهارکرد: قرار بود مذاکرات حول بسته پیشنهادی ایران باشد. خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و قرار شد با محوریت بسته پیشنهادی ایران چهارچوب مذاکرات و برنامه ادامه آن توسط نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و نماینده اتحادیه اروپا و بقیه اعضای 1 + 5 آماده و در نشست بعدی نهایی شود تا بر اساس چهارچوبی که به تصویب نمایندگان هفت کشور می‌رسد، مذاکرات ادامه یابد.
    رییس‌جمهور افزود: از نظر ما نشست ژنو یک {باب} مثبت به روی هفت کشور باز کرد و یک گام به جلو بود؛ امیدواریم با همین نگاه و همین روند به سمتی برویم که یک همکاری سازنده جمعی در کل جهان برای حل مشکلات اساسی شکل گیرد؛ این نگاه ماست و در همین مسیر حرکت می‌کنیم.
    احمدی‌نژاد هم‌چنین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنیم همه کسانی که در این گفت‌وگوها شرکت می‌کنند باید با نگاه جدیدی به جهان و مسائل آن وارد گفت‌وگوها شوند و این بحث تغییری که اعلام شده در عرصه عمل دنبال شود تا بتوانیم نتایج مثبتی را از این گفت‌وگوها به دست آوریم.
    وی هم‌چنین با بیان این که « در مجموع گفت‌وگوها مثبت بوده و به نظر می‌رسد آرام آرام یک اراده برای حرکت در جهت تعامل مثبت و سازنده شکل می‌گیرد که ما از آن استقبال می‌کنیم » تصریح کرد: بالاخره ما قبلا هم اعلام کرده‌ایم در مورد خرید سوخت بیست درصد (نوزده و هفتاد و پنج صدم درصد) برای رآکتور تهران با هر کسی که تمایل داشته باشد آن را در اختیار ما قرار دهد گفت‌وگو می‌کنیم؛ یعنی کارشناسان ما بروند گفت‌وگو کنند؛ این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت و کشورهای گوناگونی پیشنهاد دادند. برخی گروهی پیشنهاد دادند، برخی هم فردی پیشنهاد دادند؛ این هم طراحی شده که ان‌شاءالله از یکی دو هفته آینده گفت‌وگوهای کارشناسی‌اش آغاز شود تا بتوانیم سوخت مورد نیاز رآکتور تهران را از مسیر درستش تهیه کنیم.
    رییس‌جمهور در ادامه سخنانش در پاسخ به این پرسش که آیا از آمریکا سوخت خریداری خواهید کرد؟ گفت: فرقی نمی‌کند. ما که برای تعامل حد و مرز نگذاشته‌ایم؛ جز رژیم صهیونیستی. خب! طبیعی است که نماینده آمریکا در آنجا خواسته مذاکراتی شود و آقای جلیلی هم استقبال کرده و اتفاقا مذاکراتشان هم مذاکرات خوبی بوده؛ یعنی یک چارچوب منطقی روشن دارد که ما آن را قبول داریم؛ یعنی بر پایه احترام و عدالت و پیگیری همین بحث‌هایی بوده که در بسته‌ پیشنهادی خود مطرح کرده‌ایم؛ از جمله خلع سلاح جهانی، بهره‌مندی همه ملت‌ها از فناوری هسته‌ای و دیگر فناوری‌های پیشرفته و خرید سوخت برای رآکتور تهران.
    وی ادامه داد: گفت‌وگوها در همین چارچوبی بوده که قبلا اعلام کرده‌ایم. به نظر من هم آن گفت‌وگو خوب بوده و هم مجموعه مذاکراتی که در ژنو انجام شده مذاکرات بهتری است. ما در بعضی کشورها شاهد رفتار بهتری نسبت به گذشته هستیم؛ یعنی این برداشت را کردیم که منطق عدالت و احترام به دیگران آرام آرام جا می‌افتد و گسترش پیدا می‌کند و مبنای خوبی برای تعاملات هست.
    احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به این پرسش که « گفته می‌شود آمریکا برای تامین سوخت اعلام آمادگی کرده است» گفت: اعلام آمادگی هم که کرده باشد از نظر ما مشکلی ندارد؛ این چیز خوبی است. ما می‌خواهیم سوخت بخریم؛ از هر جای دنیا می‌توانیم بخریم و آمریکا هم یک طرف فروشنده می‌تواند باشد.
    وی درباره زمان راه‌اندازی نیروگاه بوشهر و اظهارنظرها در این باره نیز اظهار کرد: این یک کار فنی است و کار فنی تابع مسائل فنی است و آنجا باید از ضرایب ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشد؛ به همین دلیل همکاران ما در انرژی اتمی و پیمانکار روسی همه دقت‌ها را به کار می‌برند، کارها دائم مرور و بازرسی فنی می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر راه‌اندازی شود.
    رییس‌جمهور در ادامه سخنانش درباره اظهار نظر اخیر البرادعی، در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در تهران گفت: این برداشت آقای البرادعی از یک توافق قبلی است که ما آن را معلق کرده‌ایم؛ یعنی بعد از این که قطعنامه‌ها صادر شد، از طرف جمهوری اسلامی این توافقنامه به حالت تعلیق درآمد. ایشان یک برداشت داشتند که مورد قبول سازمان انرژی اتمی ما نیست و این در کار قم که انجام می‌شود، مشکلی ندارد.

    * آغاز مذاکره برای خرید سوخت هسته ای تا یکی دو هفته دیگر

    وی هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که « بالاخره ایران از چه کسی سوخت هسته‌ای خواهد خرید» اظهار کرد: هنوز هیچکدام نهایی نشده؛ برخی به صورت انفرادی و برخی به صورت چندگانه پیشنهاد داده‌اند که حاضرند در یک مکانیزیم این سوخت را تامین کنند. کارشناسان ما از چند روز دیگر گفت‌وگوهایشان را با کارشناسان طرف‌های فروشنده آغاز می‌کنند. طبیعی است ما در این گفت‌وگوها آن‌چه را به نفع منافع ملی‌مان باشد انتخاب خواهیم کرد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند طرف ما چه کسی باشد؛ بعضی از نمایندگان کشورها گفتند فرانسوی‌ها آماده هستند بفروشند، علی‌القاعده باید این پیشنهاد را به صورت رسمی ارائه دهند که از طرف سازمان انرژی اتمی ما بررسی شود.
    وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره « درخواست تشدید تحریم توسط وزیر خزانه‌داری آمریکا و فشار این کشور برای توقف مذاکرات با ایران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی، همزمان با مذاکرات ژنو» گفت: این خیلی خبر خوبی است. مگر آنها که به تجارت جهانی پیوسته‌اند سود کرده‌اند؟ بالاخره در ایران آزادی و اظهارنظرهای گوناگون هست، لابد در آمریکا هم این طور است و افراد سلایق مختلف دارند؛ اما ما سیاست‌ها و تعاملات خود را بر مبنای منافع ملی خود تنظیم می‌کنیم و قدرت انعطاف‌مان هم خیلی بالاست؛ یعنی ملت ایران خوب بلد است منافع ملی‌اش را در شرایط گوناگون حفظ کند. ما اعلام کرده‌ایم آمادگی داریم در حل مسائل جهانی کمک کنیم؛ مسائلی که آن‌ها بیشتر {از آن} آسیب می‌بینند و این آمادگی هم همچنان برقرار است؛ اما خب نظرها هم بیان می‌شود.
    رییس‌جمهور در عین حال افزود: بعضی وقت‌ها خبرهایی که می‌آید دستکاری شده است. برخی رسانه‌هایی که مثلا در اروپا هستند از این که یک گام به جلو برداشته شده و خود دارند از عرصه به نوعی کنار می‌روند، من زیاد دیده‌ام یک اظهار نظر را به گونه‌ای دیگر تیتر زده‌ و قلب کرده‌اند، اما وقتی به متن می‌رویم می‌بینیم چنین چیزی نیست. اصلا ممکن است فردی یک احتمال را گفته‌ باشد، به هر حال این‌ها تاثیری در جهت‌گیری‌های اساسی ما ندارد؛ جهت‌گیری‌های اساسی ما بر اساس منافع ملی و آرمان‌ها و عزت ملت ما تنظیم شده و بر این اساس جلو خواهیم رفت. هر کس با صداقت دستی جلو بیاورد، آن را خواهیم فشرد.

    * منتظر تصویب لایحه هدفمند شدن یارانه ها در مجلس هستیم

    احمدی‌نژاد در بخش دیگر سخنانش درباره لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: لایحه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرده، لایحه‌ جامعی است و در آن وظایف و اختیارات دولت متعادل است؛ یعنی می‌شود این کار بزرگ را به خوبی جلو برد. تغییراتی داده شده و البته دوستانی در کمیسیون ویژه مجلس تلاش کرده‌اند نظرات را به هم نزدیک و مصوبه کمیسیون را به لایحه دولت نزدیک کنند؛ اما هنوز یکی دو مورد هست که اساسی است و امیدواریم در صحن مجلس این‌ها هم به سمت لایحه بیاید؛ زیرا اگر نیاید در اجرا مشکل ایجاد می‌شود و ممکن است مردم و اقتصاد ملی دچار آسیب شوند. الان مشغول گفت‌وگو هستیم و جمعی از نمایندگان محترم هم دنبال می‌کنند یک گام دیگر برداشته شود و اصول کار کمیسیون ویژه‌ مجلس با اصول کار دولت به طور کامل با هم منطبق شود تا ان‌شاءالله با هماهنگی این کار بزرگ را جلو ببریم.
    احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره آن‌چه تفسیری از قانون خوانده شد که بر مبنای آن نتیجه گرفته می‌شود غلامحسین الهام از دولت خارج شود، گفت: ما در این دوره تفسیرهای عجیب و غریب دیده‌ایم؛ مثلا عضویت شورای شهر طبق قانون شوراها شغل محسوب نمی‌شود؛ اما دیدیم برخی تفسیر کردند که می‌شود. ما چیزهای عجیب و غریب در این دوره دیده‌ایم. حالا باید این را بررسی کنیم.

    * برای سخنگویی دولت فردی را در نظر داریم

    وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه « آیا سخنگو برای خود انتخاب نمی‌کنید؟» خطاب به خبرنگاران گفت: پیشنهاد شما کیست؟
    تعدادی از خبرنگاران نام الهام را بردند که رییس‌جمهور گفت: برای آقای الهام که متاسفانه قانون گذاشته‌اند از دولت بیرون برود.
    یکی از خبرنگاران گفت: ایشان شش ماه بیشتر از دوره‌اش در شورای نگهبان نمانده که احمدی‌نژاد گفت: شش ماه کسی را نصب نکنیم.
    یکی از دیگر خبرنگاران پرسید آیا فردی مورد نظر هست؟ که احمدی نژاد گفت: بله.
    رییس‌جمهور در ادامه درباره نشست با جوانان نیز گفت: امیدوارم تنظیم شود به زودی یک نشست اختصاصی با جوان‌ها داشته باشیم تا هر چه دلتان می‌خواهد بپرسید.
    در ادامه یکی از خبرنگاران گفت « مردم از ما می‌پرسند چرا احمدی‌نژاد دیگر کاپشن نمی‌پوشد» که وی گفت: روزهایی که کاپشن می‌پوشیم به پست دوربین نمی‌خوریم؛ حالا می‌شود شیفت‌ها را جابه‌جا کرد.
    خبرنگار گفت « مردم می‌گویند لباس‌های شما متنوع شده و مثلا وقتی به نیویورک می‌روید شلوار جین می‌پوشید» که احمدی‌نژاد گفت: لباس‌های من متنوع شده؟ آن شلوار هم شلوار بسیجی است که پارسال هم اتفاقا می‌پوشیدم.

    * نتایج نشست با نماینگان مجلس

    خبرنگار دیگری درباره نشست سه‌شنبه‌شب با نمایندگان مجلس پرسید که احمدی‌نژاد گفت: خیلی عالی بود.
    یکی دیگر از خبرنگاران به رییس‌جمهور گفت « رقم نقدینگی امسال به 210 هزار میلیارد تومان می‌رسد و کارشناسان می‌گویند این رقم باعث تورم می‌شود.»
    احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: من 210 هزار میلیارد تومان را از شما می‌شنوم.
    وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت « شنیده‌ایم آقای کردان برای ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک انتخاب شده است» گفت: این روزها آن‌قدر خبر منتشر می‌شود که اصلا روحم هم از آن‌ها خبر ندارد.
    در ادامه خبرنگاری از رییس‌جمهور پرسید « اولین استانی که به آن سفر می‌کنید کجاست؟» که وی گفت: به یکی از استان های سی گانه است که اولش نامش هم الف است.
    وی درباره این که « چه تغییراتی در دور سوم سفرها ایجاد خواهد شد » نیز اظهار کرد: چون از گروه‌های مختلف نظر گرفته ایم ان‌شاءالله نظرات جمع شود، اوایل هفته آینده شما را در جریان می‌گذرایم. من به آقای سروش‌پور گفته‌ام از گروههای خبری که این سفرها را دنبال می‌کرده‌اند نظر بگیرد؛ نمی‌دانم این اتفاق افتاده است یا نه.
    در ادامه خبرنگاری درباره «نشست صمیمانه خبرنگاران با رییس‌جمهور پرسید» که رییس‌جمهور گفت: قبلا هم گفته بودم بعد از ماه مبارک رمضان یک جلسه میهمانی صمیمانه با خبرنگاران داشته باشیم.
    بر اساس این گزارش رییس‌جمهور در ابتدای ورود به جمع خبرنگاران نیز اظهار کرد: خسته نباشید! دست شما درد نکند. شنیده‌ام امروز زیاد معطل شدید. سپرده‌ام طوری برنامه‌ریزی کنند که هفته بعد معطل نشوید.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    دروغ چراااااا؟

    حامی دولت عشق ::یکشنبه 88/7/5 ساعت 9:33 عصر

    چند تصویر از جناح های مخالف به عنوان مراسم خاکسپاری کشته شدگان توسط بسیج و نیروی انتظامی در سیت ها و وبلاگ ها و شبکه های خبری به نمایش عموم گذاشته شده بود بعد از تحقیق  متوجه شدیم که این تصاویر مربوط به    .......    خودتون ببینید

     

    http://www.farsnews.net/imgrep.php?nn=8704140594   

     

    عوام فریبی چرا؟   چه کسی از این کار منعفت خواهد برد و چه کسی ضربه خواهد خورد ؟   کمی فکر کنیم  و منطقی باشیم حداقل با خودمان روراست باشیم



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    نامه به روز قدسی ها و ایرانیان عزیز

    حامی دولت عشق ::پنج شنبه 88/6/26 ساعت 5:43 عصر

    بسه تعالی


    سلام
    ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز


    روز جهانی قدس روز آزادی ،روز فریاد،روز  عدالت خواهی ،روز مسلمانان مختص به گروه خاصی نیست و این خودخواهی است که کسی یا گروهی خود را مالک ان روز بزرگ و جهانی بدانند.روز جهانی قدس از نامش پیداست ما حق نداریم نام ، هدف ، فریاد ، اندیشه ، و شرکت کنندگان آن روز را به نفع خود نامگذاری کنیم. و اهداف و امال ان روز را تغییر دهیم وهدف دیگان را به سخره بگیریم و حضور مسلمانان جهان را با این شایعات کذب خدای ناکرده سبک بشماریم.این نشانه ضعف و کوته فکری است که روز به این بزرگی که در تاریخ جهان ثبت شده و همه این روز و هدف راهپیمایی و نامگذاری این روز را آگاهانه پذیرفته و قبول دارند شخص یا گروه سیاسی خاصی بخواهد ان را به نفع خود تغییر دهد آیا این حرکت اشتباه چیزی جز نشانه ضعف و کوته فکری  این گروه دارد؟
    خطاب به آنانی که سعی بر ضایع کردن حضور کثیر مسلمانان نه جهان و  ایران عزیز را در این روز بزرگ دارند : اگر حرف شما،هدف شما، اندیشه شما، راه شماو... درست و به حق است چرا از راههایی برای ثبت خود استفاده می کنید که پیش از این سابقه جهانی و در بعضی موارد ملی دارد مثال :
    در ایران عزیز مردم ما عصر جمعه در پارک های و مان های تفریحی حضور دارند چرا از حضور مردم به نفع خود استفاده میکنید؟
    حضور مردم در روز جهانی قدس حضور کثیر و جهانی است و هیچ ارتباطی به گروه خاصی ندارد چرا ازحضوز مردم عزیزمان سعی بر سوء استفاده به نام خود دارید؟
    و
    .
    .
    .
    اگر راه نو ،اندیشه نو ، تفکر نو و خلاقانه دارید راهی برای خود انتخاب کنید که سابق5ه جهانی و میلیونی نداشته باشد    البته امیدوارم این بار هم به بی راهه نروید.

    راهی را انتخاب کنید که باعث تحقیر و شکست بیش از پیششما نباشد .راهی که بیش از این تصور ما بر بی سوادی و بی ثباتی و کوته فکری شما نباشد.

                                                                                                                       ?á ÊÞÏíã ÔãÇسرفراز باشی میهن من ?á ÊÞÏíã ÔãÇ



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    گاف سی ان ان 22 دقیقه واشنگتن را به هم ریخت

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/6/24 ساعت 9:59 عصر

    شش دقیقه بعد، خبرگزاری رویتر نیز در خبری فوری با استناد به خبر سی ان ان، همین اتفاق را مخابره کرد. فاکس نیوز هم به این جمع پیوست و عین خبر را انعکاس داد.

    گاف خبری شبکه تلویزیونی سی ان ان اوضاع سیاسی پایتخت آمریکا را برای 22 دقیقه امنیتی کردند.

    ساعت 10 صبح جمعه شبکه تلویزیونی سی ان ان با قطع برنامه های عادی خود خبری فوری روی آنتن برد که باعث آشفته شدن فضای امنیتی واشنگتن شد و اوضاع سیاسی این شهر را به هم ریخت. سی ان ان گزارش داد: «قایق های مشکوکی در سواحل واشنگتن دیده شدند: گارد ساحلی به روی قایق های مشکوک در ساحل پوترماک آتش گشود.»

    شش دقیقه بعد، خبرگزاری رویتر نیز در خبری فوری با استناد به خبر سی ان ان، همین اتفاق را مخابره کرد. فاکس نیوز هم به این جمع پیوست و عین خبر را انعکاس داد.

    به دنبال پخش این خبر، اف بی آی دستور توقف کلیه پروازهای فرودگاه ملی ریگان در واشنگتن را صادر کرد که این امر 22 دقیقه طول کشید.

    سرانجام ساعت 29:10 دقیقه سی ان ان در خبری اصلاحی عنوان کرد: «به گفته منابع امنیتی آنچه که در ساحل پوترماک اتفاق افتاده، فقط یک تمرین نظامی بوده است.»

    رابرت گیتس سخنگوی کاخ سفید در واکنش به گاف بزرگ سی ان ان گفت: «بهتر است قبل از پخش اخبار صحت آن را چک کنیم.»

    سی ان ان نیز در پاسخ طی بیانیه ای اعلام کرد: «ما نمی توانیم چیزی را که می بینیم و می شنویم پخش نکنیم.»
     


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559019 بازدید

    امروز: 2 بازدید

    دیروز: 25 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail