سیاسی - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر یک از شما آینه برادرش است . اگر رنجی را در او ببیند، دورش می سازد. [امام علی علیه السلام]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
رادان: خبر «ترانه موسوی» یک شایعه است

حامی دولت عشق ::دوشنبه 88/6/23 ساعت 10:25 عصر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در رابطه با بازداشتگاه کهریزک پرونده‌هایی تشکیل شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار رادان امروز در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که آمار کشته‌شدگان در بازداشتگاه کهریزک در برخی از سایت‌ها 69 تن اعلام شده است، گفت: چنین چیزی را که در سایت‌ها زده‌اند، من نشنیده‌ام و پلیس آخرین آماری که از سوی استاندار تهران اعلام شده است، را تایید شده می‌داند.

وی ادامه‌ داد: غیر از آن، آمارهایی که از سایت‌ها ارایه می‌شود طبیعی است، چون وظیفه این سایت‌ها آمارسازی است. همچنین آماری که طی چند روز گذشته نیز در این رابطه اعلام شده بود، یا اساسا وجود نداشت یا صحنه‌سازی بود.

سردار رادان تاکید کرد: آنقدر عملیات روانی آنها دقیق بود که بعضی‌ها را هم تحت تأثیر قرار داد، اما باید توجه داشته باشیم که جنگ روانی آنها باعث نشود در درون خود شکی ایجاد شود.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به بازداشتگاه کهریزک نیز اظهار کرد: نیروی انتظامی تحقیق‌هایی را در این رابطه انجام داده و پرونده‌هایی را تشکیل داده که نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این که گفته می‌شود افراد ردیف اول نیروی انتظامی در موضوع بازداشتگاه کهریزک دخالت داشته‌اند؟ با لحن شوخی به خود اشاره کرد و افزود: من که معمولا با شماها هر موضوعی را در برابر دوربین به استحضار مردم رسانده‌ام، اما موضوع این است که شان خودمان را هم‌شان گزارش‌ها و شایعاتی که اعلام می‌کنند، نمی‌دانیم. لذا برای آن که بخواهیم به این شایعات پاسخ دهیم، خود را خسته نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، شایعه کشته شدن «ترانه موسوی» در اغتشاشات اخیر موضوع دیگری بود که از سردار رادان پرسیده شد.

وی در این باره گفت: زمانی که موضوع خانم «موسوی»، کشته شدن او همچنین تعرض به وی و بعد هم سوزاندن جسد او عنوان شد، ما هم حساس شدیم که این چه اتفاقی بود که همه می‌دانند، اما پلیس که باید از این اطلاعات باخبر باشد اطلاعی از این موضوع ندارد. در نتیجه پیگیری‌هایی را انجام دادیم که نتیجه‌ای در پی نداشت و در ادامه به سایت جمعیت مراجعه کردیم که اسم سه نفر با نام «ترانه موسوی» به دست آمد.

سردار رادان عنوان کرد: یکی از این افراد، دختر دو ساله‌ای بود که اساسا با خبر اینها هماهنگ نبود. دو تن دیگر هم مورد تحقیق و پیگیری قرار گرفتند که مشخص شد خانمی که آنها اعلام کرده‌اند، چندین سال است در خارج از کشور زندگی می‌کند و با خانواده‌اش هم مصاحبه شد که موضوع خنده‌داری بود.

وی تاکید کرد: حرفم این است که باز هم باید منتظر این شایعه‌سازی‌ها و خبرسازی‌ها باشیم چون این موضوع کارکرد این رسانه‌هاست.

سردار رادان ادامه داد: پیش از انتخابات نیز دیدیم که اقدام به شایعه‌سازی کردند و بعد از انتخابات هم این موضوع طبیعی است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی خبر اعم از رسانه‌ها، پلیس و سایر دستگاه‌ها آن قدر با مردم صادق هستند که بتوانند اخبار را به درستی در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه در موضوعات اخیر چیزی را که دنبال می‌کنند، این است که سعی کنند، اراده و توجه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را در حوادث تهی کنند که من نیز از همین جا پیام می‌دهم اساسا پلیس سربازی است که عاشقی را سر لوحه وظیفه خود می‌داند و هیچ وقت صحنه را خالی نمی‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با نامه کروبی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، به گفتن این موضوع که من سیاسی نیستم و موضوعات پلیسی را از من بپرسید، بسنده کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اساسی‌ترین راه برای جلوگیری از انحراف خبرنگاران و پلیس را چنگ زدن به ریسمان الهی عنوان کرد و قانون اساسی، حب وطن و همچنین نظام جمهوری اسلامی را پایه‌های اصلی این ریسمان دانست.

به گزارش ایسنا، سردار رادان موضوع عقل عافیت‌اندیش و عاقبت اندیش را در حوادث مهم ارزیابی کرد و افزود:‌ متاسفانه امروز عقل عافیت‌اندیش بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و موضوع عاقبت اندیشی به نوعی سرزنش می‌شود، اما هرچه قدر اعتقاد و التزام عملی به مبانی، اصول و پایه‌های ارزشی داشته باشیم عاقبت‌اندیشی واجب می‌شود که باید در این راستا هزینه آن را پرداخت کرد.

وی از جمله وظایف خبرنگاران و پلیس در حوادث را ‌توجه به موضوع عقل عاقبت‌اندیش و عافیت‌اندیش عنوان و تاکید کرد که وظیفه اصلی خبرنگاران و پلیس، از این دو موضوع بیرون می‌آید.

سردار رادان با بیان این که معتقد هستیم خبرنگاران بسیاری از وقت‌ها در کنار پلیس و یا حتی جلوتر از آنها در جامعه حضور پیدا می‌کنند، ‌افزود: همه ما مدعی هستیم که زمانی می‌توانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم که به ریسمان الهی چنگ زده و دچار تفرقه و گمراهی نشویم.

وی افزود: در رابطه با نظام جمهوری اسلامی طی رویدادهایی که از اول انقلاب اتفاق افتاده نقش امام (ره) و مقام معظم رهبری تعیین‌کننده بوده است. اساسی‌ترین نشانه ریسمان الهی این است که بتوانیم تشخیص دهیم که پشت سر رهبری حرکت کنیم، اما این به معنای تک صدایی نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: معتقدم کار مشترک پلیس ولایت مدار با خبرنگاران ولایت مدار موجب ایجاد احساس امنیت در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار بتولی ـ معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی ـ همچنین در این مراسم، اظهار کرد: امروزه چت روم‌، فیس‌بوک‌ و اطلاع‌رسانی مجازی با کوتاه کردن زمان انتقال خبر و همچنین در نظر نگرفتن منافع ملی و دخالت در زندگی فردی، رسانه‌ها را به چالش کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها به شکلی ممکن است در ورطه‌ای بیفتند که نتیجه آن تامین نشدن منافع ملی است که در این راستا خبرنگاران از یک سو باید با اطلاع‌رسانی شفاف، وظیفه آگاه‌سازی را انجام دهند و از سوی دیگر نیز مراقب باشند که به طور ناخواسته در این ورطه نیفتند.

سردار بتولی ادامه داد: خبرنگار خوب کسی است که در کنار تخصص، اعتقاد به ارزش‌ها، درک شرایط، ‌شناخت دشمنان و درک روحیات اجتماعی را نیز مدنظر قرار دهد.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    یه اگهی تبلیغاتی عجیییییییییییییب

    حامی دولت عشق ::دوشنبه 88/6/23 ساعت 8:21 عصر

     

    حدود یک ساعت پیش رفته بودم میدان ولیعصر یه آگهی تبلیغاتی دادن دستم که هنوزم در عجبم ..... همه چیز تغییر کرده حتی  .........



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    کیهان: هر کس در روز قدس شعاری دیگر بدهد مزدور اسراییل است / برخو

    حامی دولت عشق ::دوشنبه 88/6/23 ساعت 2:56 عصر

    آنها که دانسته آمده اند، در جنایات وحشیانه اسرائیل سهیم می باشند و آنان که به فریب آمده اند، اگرچه، جرم کمتری دارند ولی مقابله با آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.


    عصر ایران – حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یاداشت روز یکشنبه این روزنامه در مطلبی با عنوان " فراتر از خطا " به صراحت نسبت به برخورد با معترضان به نتایج انتخابات در صورت شرکت آنها در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعارهایی علیه دولت هشدار داد.

    این روزنامه  نوشت : " تمامی کسانی که روز قدس با شعار و نشانه های تفرقه انگیز در صحنه حاضر می شوند، چه بدانند و چه ندانند و چه بخواهند و چه نخواهند، مزدور اسرائیل هستند و در این میان، آنها که دانسته آمده اند، در جنایات وحشیانه اسرائیل سهیم می باشند و آنان که به فریب آمده اند، اگرچه، جرم کمتری دارند ولی مقابله با آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است."

    این روزنامه در ادامه در توضیح لزوم برخورد فیزیکی طرفداران دولت با معترضان در روز راهپیمایی قدس ، می نویسد : " مگر دیوانه ها مصداق «لیس علی المجنون حرج» نیستند؟ ولی اگر دیوانه ای با دشنه قصد کشتن کودک معصومی را داشته باشد، مقابله با او به هر قیمتی که تمام شود ضروری است، هرچند که دستگاه قضایی او را به این علت که دیوانه است، مجرم نشناسد.".

    کیهان در ادامه می نویسد : " تظاهرات و راهپیمایی روز قدس از آن هنگام که با ابتکار الهی امام راحلمان(ره) شکل گرفت تا به امروز، همواره یکی از اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی های آمریکا و اسرائیل بوده است و به گواهی شواهد و گزارش های موجود از هیچ تلاش و ترفندی برای مقابله با آن چشم نپوشیده اند و امسال با بهره گیری از سران فتنه اخیر و همخوانی بی کم و کاست آنها با کانون های آمریکایی و اسرائیلی، زمینه را برای اخلال در این حرکت عظیم مناسب تشخیص داده اند. "

    کیهان افزوده است : " دشمنان بیرونی به وضوح می دانند که از معدودی فریب خورده و یا مزدور در مقایسه با توده های عظیم و میلیونی مردمی که روز قدس به خیابان ها می ریزند کاری ساخته نیست، بنابراین کمترین امیدی به ایجاد اخلال جدی در مراسم روز قدس ندارند، بلکه به حضور هرچند اندک فریب خوردگان و مزدوران نیز دل بسته اند با این امید که از طریق ترفندهای رسانه ای خود «کاه» را «کوه» جلوه دهند."



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    حجاریان ادعاهای کروبی و رسانه های بیگانه را رد کرد

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 2:3 عصر

    سعید حجاریان از عناصر مهم بازداشت شده در حوادث پس از انتخابات به دنبال دروغ‌بافی‌های اخیر کروبی و برخی رسانه‌های استعماری در مورد وضعیت بازداشتگاه‌ها گزارشی منتشر کرد. حجاریان در این گزارش که بنا به درخواست خودش همزمان در اختیار واحد مرکزی خبر و خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا، فارس و ایلنا قرار گرفته، وضعیت خود را در طول مدت بازداشت را تشریح کرده است.
    متن این گزارش به شرح زیر است:
    بعد از دلالت به بازداشتگاه‌ها در مورخ 26/3/88 اخبار عجیبی به گوشم خورد که در بیرون عده‌ای در سایت‌ها اعلام کرده‌اند من به حالت اغما رفته و در زندان بیمارستان بستری و در حال احتضار به سر می‌برم و حتی جان به جان آفرین تسلیم کرده‌ام. بعد از آنکه برای رفع شبهات یک لحظه تلویزیونی من را نشان داد شروع کردند به طرح این ادعا که تحت شکنجه‌های سخت قرار گرفته و قرص‌های روان گردان به من می‌دهند و از این قبیل لاطائلات.
    بعد از دادگاه این تبلیغات شدت یافت که من ناچار برای خنثی کردن آنها شمه‌ای از وضع خود از زمان بازداشت تا دادگاه را به اطلاع هم وطنان برسانم.
    1- من حدود بیست روز در اوین محبوس بودم اما سلول انفرادی من به اندازه‌ای بود که بتوانم با واکر چند قدمی در آن بزنم، ضمنا از امکانات هواخوری و پزشک زندان که لااقل یک روز در میان به من سر می‌زد برخوردار بودم.
    2- به خاطر معلولیت جسمی لباسهایم را با لباسشویی می‌شستند و زحمت استحمام را نگهبانان بر خود هموار می‌کردند که خدایشان جزای خیر دهد.
    3- غذای زندان مناسب بود و من علیحده میوه را هم داشتم که به واسطه کم تحرکی نیاز مفرطی به آن داشتم.
    4- پس از زندان بعلت فقدان امکانات فیزیوتراپی، کاردرمانی و آب درمانی، در اوین (که طبعا نقاهتگاه نیست)‌ عضلاتم رو به تحلیل رفتن نهادند و علائم مشکلات استخوان پیدا کردند لذا به محلی منتقل شدم که به استخر آب درمانی نزدیک بود و فضای مفرحی داشت.
    5- در مکان جدید یک روز در میان استخر را به مدت یک سانس برای من خلوت (قرق) می‌کردند و همراه مربی دلسوزی به تمرینات آب درمانی می‌پرداختم.
    6- در ضمن پزشک هم دو روز در میان به من سر می‌زد و فشار خون و نبض؛ درجه حرارت و گوش و حلق و بینی و ریه‌ها را معاینه می‌کردند.
    7- فضای جدید طوری بود که می‌توانستم با واکر مسافتهای طولانی بروم و عضلات پاهایم را تقویت کنم.
    8- وضع تغذیه‌ای‌ام بهتر شد بخصوص مدام دارای فیپر و میوه‌ها که برای گوارش من ضروری است به مواد غذائیم افزوده شد.
    9- در مجموع می‌توانم ادعا کنم حفاظت از یک بازداشتی با معلولیت کار پر مشقتی است که دوستان با شفقت آن را انجام دادند.
    جزاهم الله خیرالجزاء
    تاریخ 6/6/88
    امضاء سعید حجاریان


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    احمدی نژاد دیروز با محافظ به مجلس نیام

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:59 عصر

    معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با تاکید بر این که محمود احمدی نژاد روز گذشته در شرایط عادی و طبق روال معمول وارد مجلس شد، گفت:‌ برخی سایت ها و رسانه ها باز هم به حقیقت ماجرا توجه نکردند.
    محمدجعفر محمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: محسن کوهکن عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز امروز در تذکر آیین نامه ای این موضوع را به شدت تکذیب کرد.
    معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: به نظر می رسد یکی از نمایندگان اشتباه کرده و دچار سوء‌ تفاهم شده است زیرا طبق مقررات مجلس محافظ نمی تواند وارد صحن علنی شود و همراهان رئیس جمهوری مشخص بودند.
    وی اظهار داشت:‌ برخی سایت ها خبر مستند را پیگیری نکردند و تنها به یک تذکر آیین نامه ای بسنده کردند.
    محمدزاده گفت:‌ بهتر است رسانه ها در داخل صحت و سقم یک ماجرا را از منابع آگاه و مسئول جویا شوند به‌ویژه در شرایطی که همه نمایندگان شاهد بوده اند.
    بنابراین گزارش کوهکن امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با استناد به بند 4 و 11 ماده 23 آیین نامه داخلی و در اعتراض به سخنان یکی از نمایندگان که روز گذشته گفته بود رییس جمهور و وزرای پیشنهادی با کادر نظامی و حفاظتی وارد پارلمان شدند گفت:‌ این مطلب مورد توجه سایت ها و خبرگزاری های بیگانه قرار گرفت و لازم است به این همکار تذکر بدهیم که دولت و مجلس اعضای یک خانواده هستند


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    این هشدار حجاریان را جدی بگیریم

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:59 عصر

    برای کسانی که در متن تحولات سیاسی‌ و خبری12 ساله گذشته کشور هستند به صورت قطعی روشن است که متن دفاعیه سعید حجاریان که توسط عبدالله(سعید) شریعتی قرائت شد، عیناً تراوشات و ادبیات شخص وی است و اگر کسی غیر این بپندارد اولین جفا را به خود حجاریان روا داشته است، زیرا حجاریان نیز می‌توانست همانند رمضان‌زاده در همان جلسه اعلام نماید:«من اگر بیرون بیایم مجدداً دولت را نقد خواهم کرد.» ،«کیفرخواست را قبول ندارم» و «مرا بیخودی دستگیر کرده‌اند». چطور مدعیان فرمایشی بودن دادگاه این سخنان رمضان‌زاده را بر اثر فشار نمی‌دانند اما سخنان حجاریان که اتفاقاً چیزی برای از دست دادن ندارد (عدم سلامت جسمی و عدم توان رسیدن به قدرت و مسؤولیت در آینده) را بر اثر فشار می‌دانند. بنابراین هیچ شکی نیست که محتوای دفاعیه، تراوش اراده حجاریان است اما از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل محتوایی و شکلی است.

    * از نظر شکلی

    1- متن دفاعیه حجاریان بسیارهوشمندانه تهیه شده بود که از دید تیزبینان نباید مغفول بماند. جهت‌گیری بسیار زیرکانه بود. حجاریان بیشتر متن دفاعیه خود را به مطالبی اختصاص داده بود که ربطی به علل دستگیری ایشان در حوادث اخیر نداشت. حجاریان با پرداختن به مباحث نظری 15 سال پیش خود، می‌خواست چنین القا کند که بنده به خاطر چیز دیگری محاکمه می‌شوم نه حوادث اخیر؛ لذا می‌خواست القا کند که من در همان حوزه‌‌ای دفاع می‌کنم که به آن متهم شده‌ام و این اتهام چیزی فراتر از حوادث اخیر است. قطعاً بازجویان از نظریه‌های ماکس وبر و سلطانیزم از حجاریان نپرسیده بودند و از اندیشه‌ هابرماس چیزی نخواسته بودند. لذا توضیحات گسترده ایشان در این خصوص ارجاع محاکمه به اتهامات دیگر غیر از حوادث اخیر را القا می‌کند.

    2- حجاریان در متن دفاعیه، استعفا از حزب مشارکت را اعلام کرد. اگر قبول کنیم این استعفا صرفاً یک بریدگی تشکیلاتی به خاطر عملکرد بد ایشان یا حزب است ساده‌ اندیشی است. حجاریان با اعلام استعفا از حزب دو مسأله متعارض را همزمان دنبال کرد:

    1-2- حجاریان متوجه بود که بخش اصلی کیفرخواست عمومی درباره عملکرد حزب مشارکت بود و دادستان نیز خواستار انحلال این حزب شده است.
    بنابراین چون دادگاه حجاریان از جهت زمانی مقدم بر انحلال احتمالی حزب است، حجاریان پیشاپیش استعفای خود را اعلام کرد که از اعضای حزب در هنگام انحلال نباشد و در تاریخ آیندگان خود را به عنوان برائت کننده از حزب اعلام کند و از پرداخت هزینه جهت انحلال حزب طفره رود.

    2-2- از منظری دیگر حجاریان با اعلام استعفای خود می‌تواند این هدف را دنبال کند که چون من از عناصر کلیدی و فکری- راهبردی حزب هستم، خروج بنده مانع از انحلال حزب خواهد شد. بنابراین با این حربه از انحلال حزب جلوگیری کند و این مأمن و تابلو را برای تک‌تازی علیه نظام محفوظ دارد و در فردای آن به صورت غیررسمی به همکاری و مشاوره با حزب ادامه دهد.

    * محتوا

    حجاریان کسی نبوده است که از تضاد و تعارض دیدگاه‌ها و اقدامات خود با مبانی انقلاب و امام (ره) آگاهی نداشته باشد؛ بنابراین اعتراف وی به این فاصله و زاویه می‌تواند یک تاکتیک جهت عدم تخریب سر پل برای فعالیت‌های آینده باشد. حجاریان در اعترافات خود می‌نویسد:«تدوین سند راهبری خلاف نظر حضرت امام بوده است» آیا حجاریان در زندان از نظرات امام (ره) آگاه شده است یا آگاهانه در تقابل با نظرات امام (ره) پیش رفته است؟

    حجاریان خود را متأثر از اندیشه‌ مارکس وبر در تطبیق نظام ولایت فقیه با تئوری سلطانیزم در جوامع شرقی می‌داند. از طرفی هم خود را متأثر از اندیشه مکتب فرانکفورت و جامعه مدنی و عقل ارتباطی و حوزه عمومی‌ هابرماس. اما در عین حال استدلال می‌کند که «اگر قرار بود در مقابل این مدعیان (نظریه‌پردازان غربی) سر خم کنیم چه احتیاجی به انقلاب و مقاومت هشت ساله در مقابل دشمن بعثی بود.» بنابراین حجاریان می‌دانسته است که مسیر انقلاب اسلامی از مارکس وبر و هابرماس نمی‌گذرد اما تلاش کرده است که گذرگاهی برای آن باز کند.

    * این هشدار حجاریان را جدی بگیریم

    حجاریان در متن دفاعیه خود زمینه انحراف مکرر خود را به زمانی ارجاع می‌دهد که به مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری وارد شد و به این نتیجه رسید که تجربه عملی کافی نیست و به آموزش و تحصیلات آکادمیک هم نیاز است. حجاریان انحراف خود را از زمانی می‌داند که کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته علوم سیاسی سپری کرد و «تلنبار انواع نظریه‌ها و ایدئولوژی‌ها بدون اینکه مورد نقد قرار گیرند او را احاطه کردند.» این سخن حجاریان امری واقعی است زیرا محتوای این رشته و بسیاری از اساتید آن در داخل (حسین بشریه، هادیان، سریع‌القلم و...) نیز مروج لیبرالیسم هستند. بنابراین، این شتر می‌تواند در منزل بسیاری دیگر از نیروهای انقلاب نیز بخوابد، بنابراین شورای عالی انقلاب فرهنگی و... باید همت کنند محتوای مذکور را دچار دگرگونی کنند که اگر این نشود بسیاری از جوانان امروز کشور نیز در فردا گرفتار همین مسیر خواهند شد.

    حجاریان در بخشی از نقدی که به خود وارد می‌کند، نظام سیاسی ایران را در تطبیق با دیکتاتوری‌های شرقی مدنظر مارکس وبر مقایسه و با استدلال‌های محکم و حقیقی از نظام سیاسی ایران دفاع می‌کند و مسائلی مانند:«ملت بعد انقلابی»،«قانون اساسی» ،«انتخاب مستقیم و غیر مستقیم مسؤولان توسط مردم»،«ملت رشید» ، «وجه تمایز با رعیت» جامعه بی‌قانون و حکومت استبدادی بر جامعه بدوی می‌داند. اما نکته‌ای که باور آن بسیار سخت است دفاع حجاریان از ولایت فقیه است؛ او با صراحت ولایت فقیه را از ناحیه مقدس امام زمان (عج) می‌داند و آن را شعبه‌ای از ولایت رسول اکرم (ص) اعلام می‌کند.

    اگر به راهبرد مشروطه خواهی حجاریان که در دوران اصلاحات ارائه کرد مراجعه کنیم این اظهار نظر را نمی‌توان به عنوان یک اعتقاد درونی و تغییر حقیقی پذیرفت؛ از طرفی در بدو این نوشتار آوردم که آنچه در متن دفاعیه بود واقعاً نظرات خود ایشان بود و حجاریان چیزی برای از دست دادن ندارد که تحت فشار قرار گیرد. از طرفی این اعتقاد وی نیز باور کردنی نیست. آیا حجاریان در زندان ولایت فقیه را شناخته است؟ قطعاً اینگونه نیست. به نظر می‌آید حجاریان خود را به سمت عافیت می‌کشاند تا پس از آزادی دوباره مبارزه علیه نظام را به شکلی متفاوت پیگیری کند. این مبارزه قطعاً در قالب «حزب» و «طرح» و «راهبرد» نخواهد بود. وی صرفاً به عرصه فکر و تئوریک برمی‌گردد. سروش می‌تواند الگوی ایشان در این زمینه باشد، اما اگر با فرضی ضعیف نیز به این باور برسیم که حجاریان در تنهایی در تفکر خود تأمل کرده و خود را بازسازی کرده است، باید خدا را به خاطر این بازگشت شکر کرد و از ایشان به خاطر این توفیق تشکر کرد. چیزی که احتمال آن بسیار ضعیف است ولی شناخت این تاکتیک به زمان بیشتری نیاز دارد


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    ازدواج با دو دختر دانشجو همزان با شکنجه در سلول انفردی ای

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:57 عصر

     اظهارات جذاب احمد باطبی در شبکه سی‌بی‌اس آمریکا در کنار بررسی‌های خبرنگار یک شبکه خارجی، ابهاماتی را درباره نقش این جوان که با انتشار عکسش در مجله اکونومیست لندن مشهور شد، به وجود آورده است.
    به گزارش خبرنگار «آینده»، در جریان حوادث کوی دانشگاه و 18 تیر ماه 78، شکار عکسی از باطبی در حالی که یک پیراهن خونین در دست داشت، این دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی را به روی جلد مجلات خارجی کشاند و دستگیری او در کنار برخی حمایت‌های پیدا و پنهان اکنون پس از یک دوره زندان، او را به یک چهره سیاسی در آمریکا تبدیل نموده است.
    گمنام بودن این دانش‌آموز رشته هنر تا روز 18 تیر ماه و حضور اتفاقی وی در این حادثه، باعث شده بود که برخی افراد سابق دفتر تحکیم وحدت همچنان وی را فردی غیرمؤثر و اتفاقی در جنبش دانشجویی دانسته و در حال حاضر نیز دو نفر از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت که پس از رفتن به آمریکا، به استخدام صدای آمریکا در آمده‌اند از حضور پررنگ باطبی در صدای آمریکا ناراضی‌اند و این نارضایتی را در گفته‌ها و وبلاگ‌هایشان ابراز می‌دارند.
    احمد باطبی که در دوران زندان رکورددار مرخصی‌های طولانی مدت بوده و با عفو و بخشش‌های متوالی مسوولین زندان همواره مورد عنایت ویژه بوده، تردیدهایی را در خصوص علت این مهربانی‌های ویژه برای برخی زندانیان به وجود آورده بود، اما اکنون به روایت‌های عجیبی از زندان برای مردم آمریکا پرداخته که چندان اطلاعی از وضعیت ایران ندارند.

    وی ابتدا به اعدام محکوم شده بود، اما این حکم بعدا به پانزده سال حبس کاهش یافت، اما بعد از ‏گذشت نه سال وی عملا آزاد شد و به ادعای خودش در صدای آمریکا: «چون برایش قطعی شد ‏دیگر زمان مبارزه از داخل زندان سپری شده است»! برای خروج از کشور اقدام کرد.

    بنابر بررسی‌های خبرنگار این شبکه خارجی، مجازات‌هایی که برای او تعیین شده بود، به کنار گذاشته شده و به علت مرخصی‌های گسترده، او در دوران زندان با دو دختر جوان ازدواج نموده و آن‌ها را طلاق داده است. وی حتی در زمان سپری نمودن دوران به اصطلاح حبس، از خانه شخصی خود با تلویزیون‌های خارج‌نشین مصاحبه و سپس به آمریکا سفر نموده و در پایتخت آمریکا یعنی شهر واشنگتن اقامت گزیده است، شهری که اقامت در آن برای اهالی بومی امریکا نیز جزء رویا محسوب می‌گردد. وی همچون چند ایرانی یک باره بدون طی نمودن مدارج لازم به استخدام صدای آمریکا درآمده است.
    خانم سمیه بینات که همسر اول او در زندان بوده و خانم طاهره نیازی همسر دوم که از هر دو طلاق گرفته است. او همچنین در دوران به اصطلاح حبس، در دانشگاه پذیرفته شده و دوران تحصیل خود را در زندان گذرانده و مدرک تحصیلی خود را در زندان به دست آورده است!
    اما اکنون آمریکایی‌های ساده و بی‌خبر از اوضاع مملکت ایران، که خود بارها به بی‌اطلاعی از اوضاع ایران اعتراف کرده‌اند، او را به عنوان بزرگترین فرد شکنجه شده تاریخ معاصر ایران معرفی می‌نمایند.
    اما بشنوید از شکنجه‌هایی که باطبی ادعا می‌کند در زندان علیه او انجام گرفته است:

    او ادعا می‌کند مدت 17 ماه در زندان انفرادی به اندازه یک وان حمام در حبس قرار داشته و چراغ بالای سر او در 24 ساعت روشن بوده و هیچ‌گونه اطلاعاتی از بیرون سلول خود نداشته است. این در حالی است که چندین مرخصی و مصاحبه باطبی با تلویزیون‌های خارج از کشور و همچنین ازدواج اول او در این دوران ادعایی صورت پذیرفته است. او می‌گوید، این نوع شکنجه او را از نظر فیزیکی آزار نداده، اما از نظر فکری به او آسیب رسانده است.
    او می‌گوید آن‌جا یک توالت بوده که مامورین سرش را درون این توالت قرار می‌دادند و مرا کتک می‌زدند و دندانهایم را می‌شکستند. او می‌گوید کف پاهایش و همچنین پشتش با ضربات کابل دائما شکنجه می‌شده و دائما در معرض این ضربات بوده است.
    باطبی می‌گوید دولت ایران او را شکنجه کرده تا او بگوید لکه‌های خون روی پیراهنی که او به دست گرفته بود، خون واقعی نبوده و سس گوجه فرنگی یا خون گوسفند بوده است.
    باطبی که با برنامه پربینده آمریکایی تلویزیون سی‌بی‌اس به نام 60 دقیقه گفتگو می‌کرده است می‌گوید، نمی‌داند در چه روزی شکنجه شده و از چه تکنیکی برای شکنجه او استفاده شده است اما مامورین در محل بریدگی‌ها و زخم‌های او نمک می‌پاشیدند.
    او در بخش دیگری از تشریح شکنجه‌های خود می‌گوید 72 ساعت نمی‌خوابید و وقتی می‌خواسته بخوابد او را از خواب بیدار می‌نمودند تا نخوابد و در ساعت‌های آخر که او دیگر نمی‌توانسته بیدار بماند، زندانبانان دست و بازوهای او را با چاقو می‌بریدند و بر روی آن نمک می‌پاشیدند که او بیدار بماند. احتمالا این نحوه گفتار باطبی به نگرانی زندانبانان ایرانی در زمینه امتحانات دانشگاهی او و فارغ‌التحصیلی از دانشگاه بوده است که او بیدار بماند و واحدهای دانشگاهی را که در زندان به دست آورده را بگذاراند و زودتر فارغ‌التحصیل گردد قصد بیدار نگه داشتن او را داشته‌اند.
    او می‌گوید: یک روز صدای مادرم را در بیرون از سلول خود شنیدم، اما نمی‌توانستم مادرم را ببینم و فکر کردم آن‌ها مادرم را نیز دستگیر کرده‌اند و او در سلول کناری من می‌باشد و نتیجتا بسیار نگران و ناراحت شدم و بعدا متوجه شدم که این صدا از یک نوار ویدیویی خارج شده است.

    او می‌گوید شکنجه‌های اعصاب و روان بسیار عمیق‌تر می‌باشند و به شما می‌گویند که مادر یا پدر شما فوت کرده است یا به شما می‌گویند که معشوق شما شکنجه شده یا به او تجاوز شده است.
    باطبی به آقای کوپر مجری برنامه 60 دقیقه تلویزیون سی‌بی‌اس می‌گوید که چندین بار او آرزوی مرگ کرده است و چندین بار خواسته است که خودکشی کند.
    او در ادامه می‌گوید که آن‌ها از این روش استفاده می‌کردند که از من اعتراف بگیرند.
    احمد باطبی پس از این که مدرک تحصیلی خود را در زندان کسب نمود، در یک مرخصی برنامه‌ریزی شده و احتمالاً با اطلاع برخی دستگاه‌های امنیتی در طی سه روز به عراق رفته و با مقامات کاخ سفید ارتباط برقرار نموده و از عراق مستقیما به واشنگتن عزیمت نمود.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    حامیان غایب احمدی?نژاد

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:54 عصر

    پایان کار دولت نهم گویا فقط پایان کار دولت نبود، بلکه با اتمام روزهای کاری دولت، به نظر می‌رسد ظاهراً حضور عده‌ای در کنار احمدی‌نژاد نیز به پایان رسیده است.

    سعید نوایی:  غلامحسین الهام، صادق محصولی و پرویز داوودی از جمله این افراد هستند که این روزها کمتر در اطراف رئیس دولت دهم به چشم می‌خورند. یکی از دلایل آن شاید حضور آنها در جایگاه‌هایی باشد که بعد از استقرار دولت دهم اعلام خواهد شد تا به این ترتیب از بار انتقادات به انتصابات احمدی‌نژاد کاسته شود، تجربه‌ای که از انتصاب مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور به دست آمد.


    نسخه پیچیده شده الهام
    در روزهای بعد از اعلام نتایج انتخابات دهم، مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سرنوشت دوشغله‌های دولت اظهارنظر کرد و گفت: عضویت همزمان در شورای نگهبان و دولت ممنوع است و مشمولین باید ظرف دو ماه تکلیف خود را مشخص کنند، یا در دولت بمانند یا شورای نگهبان را ترجیح دهند. الهام گزینه دوم را برگزید تا بدین ترتیب به گفته خودش، نسخه‌اش توسط مجمع پیچیده شود. الهام که در دولت نهم مسئولیت‌های متعددی داشت، ترجیح داد دولت را ترک کند. اما چرا؟ او که از یاران حلقه اول اطراف احمدی‌نژاد به حساب می‌آمد، در روزهای پایانی عمر دولت نهم حتی در مقام سخنگوی دولت هم کمتر در انظار حضور می‌یافت. اینکه چرا الهام حضور در شورای نگهبان را به ادامه همکاری با احمدی‌نژاد ترجیح داد، سؤالی است که گذشت زمان پاسخ آن را مشخص خواهد کرد. ولی به احتمال قریب به یقین او یکی از وزرای معترض به تأخیر در اجرای نامه مقام معظم رهبری در خصوص مشایی بوده است.


    جامانده از کابینه دهم
    مهرداد بذرپاش که از مقام مشاورت جوانان محمود احمدی‌نژاد در شهرداری تهران به همین منصب ساخته‌شده توسط رئیس‌جمهور نهم ارتقا یافت از جمله چهره‌هایی شناخته می‌شد که می‌توانست سهمی اساسی در کابینه دهم داشته باشد اما با منصوب شدن او به عنوان رئیس سازمان ملی جوانان که دیگر چند ماهی بیشتر مهمان چارت تشکیلاتی دولت نیست و به وزارت آموزش و پرورش ملحق می‌شود اولین فاصله او با احمدی‌نژاد ایجاد شد چرا که ظاهراً رئیس سایپا علاقه‌ای به سازمان ملی جوانان نداشت و اینگونه است که این روزها اصلاً دیده نشود. او که به عنوان یک جوان تازه‌کار مدیریت یکی از اصلی‌ترین صنایع خودروسازی کشور را به دست گرفت انتقادات زیادی را متوجه احمدی‌نژاد کرد ولی در کابینه دهم عنوانی که با همراهی‌های او با رئیس‌جمهور هم‌ذاتی داشته باشد را کسب نکرد تا این روزها را که میان سازمان ملی جوانان و سایپا در حرکت است با سکوت بگذراند.


    وزیری که سفیر می‌شود؟
    صادق محصولی از همان ابتدای دولت نهم هم برای حضور در دولت با مشکل مواجه بود. نمایندگان مجلس هفتم به او به عنوان وزیر پیشنهادی نفت رأی ندادند تا راه ورود او به دولت مسدود بماند. میزان ثروت و دارایی‌های محصولی یکی از موانع حضور او در دولت نهم گفته شد. پس از آن، احمدی‌نژاد محصولی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد تا به نمایندگان ثابت کند همچنان از نظرات محصولی در اداره دولت استفاده می‌کند. اما استیضاح کردان، راهی شد تا محصولی در انتهای دولت نهم حضور خود را تحقق‌یافته ببیند اما این بار نه به عنوان وزیر نفت بلکه به عنوان وزیر کشور. شرایط کشور و زمان اندک باقیمانده تا انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری موجب شد تا نمایندگان با تردید به او رأی اعتماد بدهند چراکه دیگر فرصتی برای کشمکش درباره وزرای دولت وجود نداشت. در آستانه معرفی وزرای پیشنهادی برای حضور در دولت دهم، گمان همگان بر این بود که محصولی بر جایگاه خود استوار بماند. دفاع احمدی‌نژاد از او هنگام برگزاری انتخابات و رخدادهای پس از آن، این گمان را هرچه بیشتر تقویت می‌کرد. با این وجود این گمانه‌زنی‌‌ها رنگ واقعیت به خود نگرفت و معرفی نجار به عنوان وزیر کشور ابهاماتی را درباره صحت ادعاهای محصولی و نحوه عملکرد وی ایجاد کرد. به هر حال در روزهای اخیر محصولی حتی به عنوان مشاور هم در کنار احمدی‌نژاد حضور ندارد. منابع آگاه می‌گویند او احتمالاً به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل به نیویورک خواهد رفت.


    معاون اول در حاشیه
    پرویز داوودی از همان اول که به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم معرفی شد، معلوم بود که نقش چندانی در دولت ندارد. وقتی که الهام یا ثمره‌هاشمی به جای رئیس‌جمهور در برنامه‌ها شرکت می‌کردند، این سؤال مطرح می‌شد که پس جایگاه معاون اول کجاست؟ هرچند که از سوی رسانه‌ها عنوان می‌شد که او مغز متفکر اقتصادی دولت است، اما تغییرات پی در پی مدیران اقتصادی دولت نهم عدم وجود یک فکر منسجم اقتصادی برای دولت را ثابت می‌کرد. در آستانه معرفی کابینه دهم انتظار می‌رفت که داوودی همچنان در دولت حضور داشته باشد اما شنیده شد او که همیشه یکی از همراهان اصلی احمدی‌نژاد به شمار می‌رفت، به حالت قهر از اینکه در کابینه نیست و به نظرات او بی‌توجهی شده است این روزها حتی در زمره مشاوران احمدی‌نژاد هم به حساب نمی‌آید

    بر گرفته از وبلاگ جمهوریت



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    یلم اهانت آیت الله صانعی به رئیس جمهور: احمدی نژاد حرامزاده!!!

    حامی دولت عشق ::جمعه 88/6/13 ساعت 1:50 عصر

    همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اهانت بی سابقه یوسف صانعی به رئیس جمهور توسط برخی رسانه ها، و تکذیب آیت الله صانعی افکار عمومی با این سوال مواجه شدند که آیا یک مرجع تقلید به راحتی می تواند دروغ بگوید.

    به گزارش جهان پس از درز خبر توهین بی سابقه آیت الله یوسف صانعی به منتخب مردم، دفتر این مرجع تقلید در اقدامی شتابزده این خبر را تکذیب کرد که با انتشار فیلم سخنان وی معلوم شد وی قصد داشته است با دروغ این افترا ناشایست را کتمان کند.

    بنابراین گزارش از پس از انتشار این خبر برخی مردم متدین طی چند ساعت گذشته در تماس های مکرر با دفتر مراجع، در مورد شرایط تغییر مرجع تقلید خود سوال می کنند. 

    گفتنی است آیت الله صانعی در سخنانی در میان مردم رئیس جمهور رسمی کشور را حرام زاده نامیده است. 


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    در دور دوم انتخابات دهم شرکت کنید

    حامی دولت عشق ::دوشنبه 88/6/9 ساعت 3:7 عصر

    در دور دوم انتخابات دهم شرکت کنید پایین صفحه وبلاگ



  • کلمات کلیدی : دور دوم انتخابات دهم
  • نوشته های دیگران()

    <   <<   6   7   8      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559027 بازدید

    امروز: 10 بازدید

    دیروز: 25 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail