سیاسی - دولت عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
دولت عشق
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
دادگاه عوامل اغتشاشات اخیر هفته آینده برگزار میشود

حامی دولت عشق ::چهارشنبه 88/5/7 ساعت 4:54 عصر

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه از برگزاری دادگاه عوامل اغتشاشات اخیر طی هفته آینده خبر داد.


یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت:‌ دادگاه عوامل اغتشاشات اخیر تهران هفته آینده برگزار می‌شود و‌ افراد اغتشاش‌گر توسط دادگاه محاکمه خواهند شد.
وی اظهار داشت: طی یکی‌ دو روز آینده دادستانی تهران در خصوص اغتشاشات اخیر تهران و برخی مسائل آن بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد.
در ناآرامی‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری، پلیس عده‌ای از آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گران‌ را که اقدام به تخریب اموال عمومی، ناامنی و آشوب می‌کردند، دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داد.
‌در میان دستگیر شدگان عوامل گروهک منافقین و ضدانقلاب نیز حضور دارند



  • کلمات کلیدی : اغتشاشات، تهران
  • نوشته های دیگران()

    جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای سایبر تشکیل شد

    حامی دولت عشق ::چهارشنبه 88/5/7 ساعت 4:53 عصر

    جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای سایبر تشکیل شد

    خبرگزاری فارس: جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای سایبر به ریاست دادستان کل کشور و با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط تشکیل شد.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای سایبر موضوع ماده 22 قانون جرایم رایانه‌ای به ریاست آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی دادستان کل کشور و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط تشکیل شد.
    در این جلسه آیین نامه اجرایی شدن این قانون که به تازگی به تصویب رسیده است مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در 12 بند به تأیید حاضرین رسید.
    دادستان کل کشور که ریاست این کمیته را برعهده دارد طی سخنانی پیشگیری از وقوع جرایم در فضای سایبر را با اعمال راهکارهای قانونی مؤثر ضروری دانسته و گفت: صیانت از حریم خصوصی شهروندان و پیشگیری از رخداد جرایم غیراخلاقیف کلاهبرداری، مالی و تأمین امنیت همه جانبه کاربران در فضای مجازی از جمله وظایف مهم این کمیته است و این کمیته باید راهکارهای مختلف فرهنگی، آموزشی، انتظامی، فنی و قضائی را مد نظر قرار دهد.
    آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به مصادیق مختلف مجرمانه جرایم رایانه ای اعم از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات رایانه‌ای، مخابراتی، شنود غیرمجاز، جاسوسی رایانه ای، جعل رایانه ای، تخریب و اخلال در داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی، سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه‌، جرایم علیه عفت و اخلال عمومی و رصد کردن این موارد مجرمانه و اعمال مجازات و اقدام قضائی لازم در خصوص موارد لازم را نیازمند همکاری همه اعضای مسئول در کمیته دانست و خواستار تسریع در روند اعمال هماهنگی کمیته مزبور و تشریک مساعی نمایندگان دستگاه‌های مربوط در کمیته شد. 



  • کلمات کلیدی : سایبر
  • نوشته های دیگران()

    سیاستمداران خوش عاقبت در راه رهبری گام برمی دارند

    حامی دولت عشق ::چهارشنبه 88/5/7 ساعت 4:50 عصر

    لاریجانی در آغاز صحن علنی مجلس:
    سیاستمداران خوش عاقبت در راه رهبری گام برمی دارند

    خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست مداران خوش عاقبت کسانی هستند که در راه روحانیت و رهبری گام بردارند چراکه رهبری نه تنها مرجعیت دینی برای مردم دارد بلکه عامل قدرتمند صیانت از منافع ملی و منشاء وحدت ملی کشور است.


    علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفتم مرداد ماه یاد آور شرایط ویژه پایان جنگ و اشتباه محاسباتی مجدد دشمن مهاجم و منافقین است، تصریح کرد: هفتم مرداد 67 در شرایطی جمهوری اسلامی قطعنامه 598 را پذیرفته بود که صدام با توهمات القایی منافقین طرح گام آخر برای خلاص کردن ایران را پایه‌ریزی کرد.
    وی خاطر نشان کرد: در این شرایط حدود یک هفته عراق با تمام استعداد ارتش خود حمله‌ای گسترده به جنوب و غرب ایران آغاز کرد که این اقدام دقیقا شبیه به اول جنگ بود به طوری که در برخی از نقاط حتی از ابتدای جنگ نیز بیشتر وارد خاک ایران شدند.
    وی با اشاره به پیام ویژه امام خمینی (ره) به سپاه پاسداران افزود: سپاه با قدرت مهاجمان را عقب راند و در چنین شرایطی حساس آن هم بعد از پذیرش قطعنامه یگان‌های اصلی سپاه و ارتش برای سرکوب دشمن شتافتند.
    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا چنین اشتباه محاسباتی برای حریف ایجاد شده‌است، افزود: مسئله این بود که منافقین و رژیم صدام درک درستی از مبانی قدرت نظام اسلامی نداشتند.
    لاریجانی ادامه داد: تبلیغات رسانه‌ای آن روزها مملو از فضای اغراق آمیز بود مبنی بر اینکه حالت سرخوردگی ایران می‌تواند با یک عملیات برق آسا آنها را پیروز کند.
    وی در ادامه افزود: آنها محاسبه درستی از قدرت رهبری و نفوذ رهبری فقیه و رابطه معنوی مردم با رهبری نداشتند و همین نقص معرفتی منجر به سقوط آنها شد.
    لاریجانی با اشاره به عملیات مرصاد تصریح کرد: در عملیات مرصاد منافقین تمام کادرهای خود را به کار گرفتند و ارتش عراق با همه قوا مجددا وارد معرکه شد و انصافا ایران بعد از پذیرفتن قطعنامه در شرایط روحی مناسبی نبود اما ندای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره) یکباره شرایط را عوض کرد.
    وی ادامه داد: تجربه 30 ساله انقلاب نشان از چنین محاسبات غلط خارجی و سیاسیون داخل کشور است چراکه آنها از قدرت مردم و رابطه این دو عنصر اصلی نظام آگاه نیستند و تعجب‌آور است با این همه تجربه گذشته در ماجراهای اخیر غرب مجددا با نظاره چند تحرک محدود در تهران دچار شعف احمقانه شد و رسانه‌ها و سیاست مداران آنان به دستپاچگی وارد صحنه شد و در مقابل کلمات با نفوذ رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای صحنه را باختند به طوری که در مقالات خود خویشتن را سرزنش کردند.
    نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه حال بعد از سال‌ها مزدوری منافقین برای رژیم صدام روز گذشته دولت عراق به پادگان اشرف حمله کرده است، تصریح کرد: این اقدام عراق گرچه دیر هنگام بود اما قابل تقدیر است که تصمیم گرفتند سرزمین عراق را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند.
    لاریجانی در ادامه خاطر نشان کرد: این سوابق درس آموز باید کفایت کند که غرب قدرت روحانیت مرجعیت و رهبری نظام را به خوبی درک کنند و هر چند سال خود را هزینه توهمات نکنند.
    وی افزود: ایرانیان از زبدگی سیاسی برخوردار هستند که اینگونه تهدیدات را به فرصت‌ها بدل نمایند و سیاست‌مداران خوش عاقبت کسانی هستند که در صراط روحانیت و رهبری گام بردارند چراکه رهبری نه تنها مرجعیت دینی برای مردم دارد بلکه عامل قدرتمند صیانت از منافع ملی و منشاء وحدت ملی کشور است.
    وی گفت: عناوین مختلف سیاسی چپ و راست اعم از اصلاح طلب و اصولگرا بدون تمسک به رهبری دچار سقوط و تبدیل به بیگانه می‌شود.
    لاریجانی خاطرنشان کرد: مبانی مسئولیت و مشروعیت در این چارچوب تعریف می‌شود.
    رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مجلس شورای اسلامی افتخاری است که پایگاه جمهوریت نظام دفاع واقعی از ملت را در پیروی از آیت الله خامنه‌ای تعریف می‌کند، افزود: هر کژی را باید با این معیار سنجید.
    لاریجانی با اشاره به دستورات رهبری نسبت به مسائل دستگیر شدگان در این زمینه تشکر کرد و تصریح کرد: دفاع از حقوق افراد هر چند خاطی در منطق رهبری است.
    نماینده مردم قم گفت: از ابتدای این حوادث در مجلس کمیته‌ای جهت مسائل دستگیر شدگان تشکیل گردید که همه همت این دو کمیته در چارچوب نظارتی مجلس و رسیدگی و جلوگیری از این گونه تخلفات و تکرار آن است و انشاء الله آقایان ریشه ها را پیگیری می‌کنند و به اطلاع نمایندگان مجلس و مردم خواهند رساند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    کشته شدن ندا آقا سلطان کاملا برنامه ریزی شده بود

    حامی دولت عشق ::چهارشنبه 88/5/7 ساعت 4:49 عصر

    خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به کشته شدن ندا آقا سلطان گفت:  
    این حادثه در یکی از خیابان‌های فرعی اتفاق افتاد و هیچ کدام از نیروهای بسیج یا انتظامی در متن حادثه حضور نداشتند، البته نوع فیلمبرداری قتل ایشان نشان می‌دهد که حادثه کاملا برنامه‌ریزی شده بود.

    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار عبدالله عراقی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، پس از ذکر خاطراتی از اجرای عملیات بیت‌المقدس و رمضان در سال 61 به سوالات آنها که عمدتاً معطوف به حضور و نقش‌آفرینی نیروهای بسیج در اغتشاشات اخیر تهران بود، پاسخ گفت.
    عراقی در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید نقش سپاه در برخورد با اغتشاش‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری چه بود، گفت: سپاه پاسداران و بسیج بر اساس تعریف قانون اساسی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند و هر کجا انقلاب تهدید شود، سپاه و بسیج بر اساس فرمان رهبری وارد صحنه می‌شوند.
    وی با تعریف سه وضعیت "سفید " (امنیت و آرامش کامل)، "زرد " (اغتشاشات و ناآرامی‌هایی صورت می‌گیرد اما نیروی انتظامی می‌تواند با اغتشاش مقابله کند) و "قرمز " (شرایطی که دامنه اغتشاش‌ها در شهر گسترش یابد، ادارات دولتی، بانک‌ها و تأسیسات شهری تهدید شود و نیروی انتظامی به تنهایی نتواند با اغتشاشگران برخورد کند) در وضعیت نظم و امنیت شهر گفت: در حوادث اخیر ریاست جمهوری ما شاهد هر سه وضعیت در تهران بودیم، البته علیرغم تجمعات طرفداران نامزدها تا شب 21 خرداد آرامش کامل بر فضای شهر تهران مستولی بود.
    فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه پیش‌بینی‌های ما از سه وضعیت "برد موسوی "، "برد احمدی نژاد " و "کشیده شدن انتخابات به دور دوم " خارج نبود، اظهار داشت: البته مصاحبه‌ای که آقای موسوی در روز انتخابات انجام داد و در رسانه‌های غربی بازتاب وسیعی داشت، القای نادرست پیروزی به طرفدارانش بود.
    سردار عراقی بروز اغتشاش‌ها و ناآرامی‌ها را در شرایطی که پیروزی در انتخابات به طرفداران القا می‌شود، طبیعی خواند و گفت: متاسفانه گروه طرفداران آقای موسوی با القای شبهه، شعار می‌دادند که باخت موسوی یعنی تقلب در انتخابات! و طرفداران آقای موسوی باور کردند که اگر در انتخابات پیروز نشوند حتماً غل و غشی در جریان‌ برگزاری آن اتفاق افتاده است، اما برآوردهای نمایندگان نامزدها و نهادهای مختلف نتیجه دیگری را نشان می‌داد. این برآوردها حاکی از تفوق آرای موسوی در تهران و برتری رأی احمدی نژاد در کشور داشت.
    وی با اشاره به تجمعات طرفداران موسوی در روز 22 خرداد گفت: وقتی هواداران این نامزد فهمیدند رأی نامزد مورد علاقه‌شان کمتر است عصر جمعه شروع به تجمع مقابل وزارت کشور کردند و آتش‌زدن سطل‌های زباله و تخریب بانک‌ها از همان روز کلید خورد. این درگیری‌ها عصر روز 23 خرداد هم ادامه داشت اما این مرحله وضعیت "زرد " بود که وظیفه مقابله با آن برعهده نیروی انتظامی بود.
    فرمانده بسیج تهران در ادامه حضور نیروهای بسیج در ناآرامی‌ها را مشروط به تقاضای کتبی نیروی انتظامی و مصوبه شورای عالی امنیت ملی دانست و گفت‌: عصر روز 23 خرداد با گسترش دامنه اغتشاشات، نیروی انتظامی تقاضای ورود نیروهای بسیج را مطرح کرد که ما نیز تعدادی از بسیجیان را اختصاص دادیم و زیر نظر نیروی انتظامی وارد عمل شدند.
    سردار عراقی افزود: با گسترش درگیری‌ها در روز 24 و 25 خرداد، نیروی انتظامی اعلام کرد بسیج باید وارد عمل شود که پیرو آن بسیج روز 26 خرداد به ماجرا ورود پیدا کرد و از روز 27 خرداد تهران به طور کامل به فضای امن بازگشت.
    فرمانده بسیج تهران با اشاره به حمله اغتشاشگران به پایگاه 117 بسیج در خیابان آزادی و پایگاه‌های درگیر در تهران گفت: اسناد موجود نشان می‌دهد 5 هزار نفر در سه و نیم ساعت به یک حوزه بسیج (پایگاه 117) حمله کردند، به طوری که در چند ساعت حجم انبوهی از سنگ و شیشه به ضخامت 70 سانت کف حیاط این حوزه را پوشاند.
    وی با بیان این که استعداد نیروی انسانی حاضر در پایگاه 117 کم بود، اما صدها قبضه سلاح در این مقر وجود داشت، گفت: من در مکالمه‌ای که با فرمانده این حوزه داشتم گفتم درهای پایگاه‌ را ببندید و خودروی پایگاه را به سمت در هل بدهید تا در دید معترضان هم نباشید اما متأسفانه معترضان نرده‌ها را کندند، در را شکستند و خودروی بسیج را آتش زدند.
    فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: من به نیروهای آن جا دستور دادم درها را از داخل ببندند و به پشت بام بروند. فرمانده حوزه ما، آن جا برای متفرق کردن مردم 300 گلوله مشقی شلیک کرد (صداهای معترضان در فیلم مشهود است که می‌گویند گلوله‌ها مشقی است) ‌اما متأسفانه برخی از معترضان با وجود فریاد فرمانده بسیج که می‌گوید این جا پایگاه نظامی است به سمت اسلحه خانه هجوم آوردند که دو نفر کشته شد. در حالی که اگر درایت و صبوری فرمانده ما نبود احتمال گسترش فاجعه می‌رفت.
    سردار عراقی افزود: من همانجا به فرمانده پایگاه 117 گفتم اگر همه‌تان شهید شوید مراقب باشید به مردم تلفاتی وارد نشود.
    وی کشته شدن یک مادر و فرزندش در این حادثه را بی‌ارتباط با تیر‌اندازی‌های نیروهای بسیج خواند و گفت: شواهد و قرائن و نظر کارشناس قضایی نشان می‌دهد زاویه‌ای که گلوله از محل شلیک به تن مادر و فرزندش اصابت کرده با زاویه تیراندازی نیروهای ما کاملا متفاوت است، البته ما در همین حادثه 10 قبضه سلاح از منافقین کشف و ضبط کردیم.
    فرمانده بسیج تهران در پاسخ به سوالی رفتار غفلت زده‌ها بعد از فصل الخطاب مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: متأسفانه روز 30 خرداد، آن گروه سیاسی بسیار دیر اقدام لغو تجمع کرد و جمعیتی در حدود 10 هزار نفر در خیابان انقلاب و مناطق اطراف شکل گرفت که با وجود تذکر ناجا و بسیج جمعیت به حضور خود در خیابان‌ها اصرار داشت.
    وی افزود: برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده شد و وقتی جمعیت به سمت کارگر شمالی هجوم آوردند باران سنگ و کلوخ که قبلا به صورت سازماندهی شده به نقاظ درگیری و پشت‌بام‌ها انتقال یافته بود بر سر نیروهای بسیج باریدن گرفت که طی آن 600 نفر از نیروهای ما دچار جراحت شدند که از این تعداد هنوز 200 نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.
    سردار عراقی با اشاره به کشته شدن ندا آقا سلطان در جریان اغتشاش‌های بعد ازانتخابات گفت: این حادثه در یکی از خیابان‌های فرعی اتفاق افتاد و هیچ کدام از نیروهای بسیج یا انتظامی در متن حادثه حضور نداشتند، البته نوع فیلمبرداری قتل ایشان نشان می‌دهد که حادثه کاملا برنامه‌ریزی شده بود.
    وی درباره آمار شهدای بسیج در حوادث اخیر تهران گفت: تاکنون 9 نفر از نیروهای بسیجی به شهادت رسیده‌اند و برخی دیگر نیز در وضعیت وخیم به سر می‌برند.
    فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: همان طور که بزرگان ما گفتند این فتنه، فتنه عظیمی بود و تشخیص حقایق را برای بسیاری از سیاسیون، علمای بزرگ و خدمتگذاران به انقلاب و دفاع مقدس سخت کرد.
    سردار عراقی تاکید کرد: ما با کسی تعارف نداریم و هر کس که جلوی نظم بایستد با او برخورد می‌کنیم.
    وی در ادامه به وارونه جلوه دادن حقایق در رسانه‌های خارجی پرداخت و گفت: با توجه به گسترش ماهواره‌ها، دشمن به راحتی اراده‌اش را در خانه‌های ما اعمال می‌کند در حالی که متأسفانه میزان روشنگری رسانه‌های ما ناکارآمد و عملیات روانی دشمن قوی است.

     



  • کلمات کلیدی : ندا آقا سلطان
  • نوشته های دیگران()

    مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت فقیه است

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:37 عصر

    استاد حوزه علمیه سفیران ساری: 

    خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه سفیران هدایت ساری گفت: حمایت و اطاعت از ولایت فقیه امری اجتناب ناپذیر است.


    حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، استاد حوزه علمیه سفیران هدایت ساری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این‌که ضرورت پذیرش ولایت فقیه در جامعه اسلامی امری اجتناب ناپذیر است، گفت: دراین ضرورت هیچ شکی نیست.

    وی به وظیفه دولت و نیز نخبگان جامعه در اطاعت از رهبری اشاره کرد و گفت: دولتمردان و نیز نخبگان جامعه باید مسأله اطاعت از رهبری را جزء لاینفک برنامه های خود بدانند.
     
    معاون آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری، با بیان این‌که ملت ایران به پشتوانه رهبر انقلاب اسلامی به دکتر احمدی نژاد رأی دادند، افزود: انتظار از دولت مکتبی آقای احمدی نژاد آن است که همچنان که رهبری از دولت نهم حمایت کردند، دولت نیز این حمایت خود را به صورت عملی و شفاف تر نسبت به رهبر انقلاب اسلامی نشان دهد.

    حجت الاسلام میرعمادی با تأکید بر کنارگذاردن برخی اختلافات درونی در کشورگفت: دولت و نخبگان جامعه باید درکنار هم باشند و تمام تلاش خود را برای حمایت از ولایت فقیه انجام دهند.

    وی با بیان این که دولت نهم و نیز دهم، دولتی مردم بود و خواهند ماند، گفت: این دولت باید همچنان مردمی و مکتبی باقی بماند.

    این استاد حوزه علمیه سفیران هدایت ساری، مشروعیت دولت را در اطاعت از رهبری و لایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد: دولت زمانی می تواند مشروعیت داشته باشد که حول محوریت ولایت فقیه حرکت کند.

    حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: هر شخص و مجموعه ای که بخواهد خارج از این محور حرکت کند، شکست خواهد خورد و ضرر می کند.

    وی با تأکید بر این‌که همه ما باید به محور ولایت برگردیم، تصریح کرد: دولت نیز باید به این مسأله توجه ویژه داشته باشد.

    معاون آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری، دولت دکتر احمدی نژاد را دولتی ولایی و کتبی معرفی کرد و گفت: دکتر احمدی نژاد باید باری دیگر این ولایی بودن را در عمل ثابت کند، تا به دشمنان بفماند که این دولت پیرو خط ولایت است.

    حجت الاسلام میرعمادی با تأکید بر کنار گذاردن سلیقه های شخصی در مسائل کلان مملکت گفت: رهبری حرف مردم را بیان می کنند و دولت مردمی نیز از ولایت فقیه پیروی کند.

    وی، افتخار دولت را به تمکین از رهبری، دانست و تصریح کرد: دولت و دکتر احمدی نژاد باری دیگر ولایی بودن خود را در عمل ثابت خواهند کرد


  • کلمات کلیدی : مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است
  • نوشته های دیگران()

    رئیس شورای اجرایی حزبالله لبنان:

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:14 عصر

    مقاومت آمادگی چشاندن طعم شکستی دیگر به رژیم صهیونیستی را دارد

    رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به آمادگی بالای مقاومت در رویارویی با تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مقاومت آماده دفاع از لبنان و چشاندن طعم شکستی دیگر به دشمن صهیونیست است.


    به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "المنار "، "سید هاشم صفی الدین "، رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی که این حزب در شهرک "الخیام " در جنوب لبنان به مناسبت سالگرد گرامیداشت شهدای مقاومت و جنگ 33روزه برگزار کرده بود، گفت: آمریکا چیزی جز منافع اسرائیل را در منطقه نمی‌شناسد و این کشور مدافع اول و همیشگی سیاست‌های اسرائیل در منطقه است و سیاست‌های واشنگتن در لبنان نیز در راستای حفظ منافع اسرائیل است.
    وی تاکید کرد: وقت آن رسیده که همه انسان‌های آزاده و شریف لبنان برای توقف دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشورشان اقدام کنند چون همین دخالت‌های آمریکا عامل همه بلاها و جنگ‌هایی است که بر سر این کشور آمده است.
    شیخ صفی‌الدین گفت: تا زمانی که سفارت آمریکا و همه نمایندگان آمریکایی که به این کشور سفر می‌کنند در امور سیاسی و امنیتی لبنان دخالت کنند، لبنان روی آرامش را به خود نخواهد دید.
    رئیس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: سیاست فتنه، تخریب و ایجاد اختلاف بین لبنانی‌‌ها و تحریک کردن آنها از سوی آمریکا به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید چون همان سیاست آمریکا برای مانع‌تراشی در پیشبرد امور در لبنان است.
    شیخ صفی الدین گفت که اهالی جنوب امروز بیشتر از همه لبنانی‌ها پایبند به مقاومت، سلاح و مبارزان خود هستند چون به خوبی می‌دانند که مزارع "شبعا " و تپه‌های "کفرشوبا " و همه مناطقی که تحت اشغالگری صهیونیست‌ها است تنها با مقاومت به ما باز خواهد گشت و تحقق آزادی و امنیت در گرو مقاومت است.
    وی ادامه داد: قبل از اینکه دیگران درباره ضرورت اجرای قطعنامه 1701 سخن بگویند، اعلام کنند آیا اسرائیل که روستای "الغجر " را هنوز در اشغال خود دارد و هواپیماهایش هر روز حریم هوایی لبنان را نقض می‌کنند به این قطعنامه پایبند است؟ آیا جامعه بین‌المللی که در جنگ 33 روزه نظاره‌گر کشتار زنان، کودکان و نابودی خانه‌های ما بود اعتباری دارد؟
    شیخ صفی الدین با اشاره به آمادگی بالای مقاومت در رویارویی با تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکید کرد:«اکنون هم اگر دشمن روزی به فکر تجاوز دیگری به وطن، ملت و خاک ما برآید، مقاومتی که در تابستان 2006 پیروز شد، امروز بسیار قوی‌تر شده و آماده دفاع از جنوب، لبنان و چشاندن طعم شکست برای بار دیگر به دشمن صهیونیست است.»



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    انقلاب مخملی با حضور رهبری و مردم شکست خورد

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:13 عصر

    سراج در جمع دانشجویان طرح ولایت ـ 4 و پایانی

    رئیس سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: قرار داشتن ولایت و رهبری در رأس نظام جمهوری اسلامی و دلبستگی آحاد مردم به گفتمان انقلاب، امام و رهبری باعث شکست انقلاب مخملی در ایران شد.


    به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا سراج رئیس سازمان بسیج دانشجویی که دوشنبه‌ شب در تالار لقمان دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت سخن می‌گفت با بیان اینکه انقلاب‌های مخملی یا «انقلاب‌های رنگی» و «گلی» از شیوه‌های براندازی نرم است که نوعی دگرگونی و جابه‌جایی قدرت همراه با مبارزه منفی و نافرمانی مدنی را شامل می‌شود، افزود: انقلاب‌های رنگی و مخملی در جوامع پسا‌کمونیستی در اروپای مرکزی، شرقی و آسیای مرکزی اتفاق افتاد و این واژه برای نخستین بار از سوی "والسلاو هادل " رئیس‌ جمهور پیشین چک، که در آن زمان رهبر مخالفان چکسلواکی سابق بود، وارد ادبیات سیاسی شد، انقلاب‌های رنگین و مخملین، جنگ سرد جدید و غیرایدئولوژیکی بود که در راستای راهبرد جهانی آمریکا برای پرکردن خلأ قدرت شوروی سابق در اروپای مرکزی و شرقی، آسیای مرکزی و قفقاز و از میان‌برداشتن موانع هژمونی ‌آمریکا عملیاتی شد.
    سراج در ادامه به تاریخچه‌ای از انقلاب‌های رنگین اشاره و اضافه کرد: مخالفان حکومت در چکسلواکی با انجام سلسله اقدامات مرتبط و زنجیره‌ای در طی یک دوره شش هفته‌ای 17 نوامبر تا 29 دسامبر 1989 در این کشور، موفق به نوعی دگرگونی و جابه‌جایی قدرت شدند، با فروپاشی شوروی سابق و نفوذ آمریکا و ناتو به حلقه اول سپر دفاعی هارتلند یعنی اروپای شرقی، توسعه نفوذ در حلقه دوم سپر هارتلند یعنی آسیای مرکزی و قفقاز در دستور کار آمریکا گنجانیده‌شد و در این میان نفوذ در گرجستان به عنوان منطقه خارج نزدیک روسیه در اولویت قرار گرفت، در این راستا پس از صربستان طی دو مرحله از 1997تا2000، پدیده دگرگونی و جابجایی قدرت به شکل زنجیره‌ای در گرجستان در سال2003، اوکراین در 2004 و قرقیزستان در 2005 ادامه یافت ضمن آنکه تاکنون تلاش برای انقلاب رنگی در ایران، لبنان، ونزوئلا ‌و ... با شکست مواجه شده‌ است.
    سراج در ادامه اهداف آمریکا از انقلاب‌های رنگین را تسلط بر مناطق ژئوپلتیکی و ژئواستراتژیکی، کنترل شریان انتقال انرژی و جلوگیری از تسلیحاتی شدن آن، حذف و یا مهار نظام‌های چالش‌گر و موانع نظم هژمونیک آمریکا، ممانعت از ایجاد اتحادیه‌های نظامی و امنیتی در آسیا، خاورمیانه و آسیای مرکزی، همسوکردن کشورهای هدف با سیاست‌های آمریکا، فرصت‌سازی اقتصادی برای آمریکا و مهار بیداری اسلامی برشمرد و گفت: آمریکا با پیگیری این انقلاب‌ها توانسته در کشورهایی مانند گرجستان، اوکراین و قرقیزستان به پیروزی‌هایی دست پیدا کند.
    وی در ادامه انقلاب گل رز در گرجستان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در کوران رقابت انتخاباتی، بنیاد سوروس که مسئولیت پشتیبانی از انقلاب مخملین در گرجستان را عهده‌دار بود، با استفاده از افکار‌سنجی (نظرسازی)، پیروزی ائتلاف تروئیکا را پیشاپیش اعلام کرد، بیان داشت: اما پس از انتخابات، نتایج شمارش آر‌‌ا بر پیروزی ائتلاف برای گرجستان نو دلالت می‌کرد لذا با اعلام نتایج اولیه انتخابات، ائتلاف تروئیکای گرجستان به نتیجه اعتراض و دولت را متهم به تقلب در انتخابات کرد، این ائتلاف که از طریق رسانه‌های آمریکایی و اروپایی حمایت می‌شد، هواداران خود را به مبارزه منفی و نافرمانی مدنی فرا خواند و جنبش سازماندهی شده کامارا توانست 15هزار نفر را در پایتخت به خیابان‌ها بکشاند، آنان چند روز در مقابل ساختمان‌های دولتی از جمله ریاست‌ جمهوری تجمع کردند و به پلیس و ارتش گرجستان شاخه‌های گل‌رز اهدا‌ می‌کردند.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه در روز افتتاح پارلمان این کشور و در حالی که شواردنادزه مشغول سخنرانی بود، مخالفان به رهبری ساکاشویلی، بدون مقاومت پلیس وارد پارلمان شده و مانع از تثبیت ائتلاف برای گرجستان نو در قدرت شدند، عنوان کرد: سرانجام با موافقت مقامات روسی، شوارد نادزه مجبور به استعفا‌ شد و انقلاب به اصطلاح گل‌رز به پیروزی رسید.
    سراج همچنین فرایند انقلاب گل‌رز در گرجستان را شامل تزریق کمک‌های مالی آمریکا و غرب به مخالفان حکومت گرجستان، حمایت تبلیغاتی وسیع آمریکا و غرب از ائتلاف تروئیکای گرجستان و جابجایی افکار عمومی، متهم کردن نظام حاکم در گرجستان به فساد مالی، سیاسی و نا کارآمدی، افزایش انتظارات و مطالبات عمومی در جریان مبارزات انتخاباتی، متهم کردن دولت گرجستان به تقلب در انتخابات، از پیش برنده اعلام کردن جریان‌های متمایل به آمریکا و غرب، درخواست بازشماری آرا‌ و به رسمیت شناختن پیروزی مخالفان از طرف دولت، فراخوان مخالفان به مبارزه منفی و نافرمانی مدنی و تصرف پارلمان و اماکن دولتی و به تعطیلی کشانیدن ادارات دانست.
    وی در ادامه به انقلاب نارنجی اوکراین اشاره کرد و با بیان اینکه در سال 2004 و در جریان انتخابات رئیس‌جمهوری اوکراین، هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی نتوانستند حدنصاب لازم را در مرحله اول کسب کنند، عنوان کرد: یانوکویچ نخست‌وزیر وقت و هوادار روسیه در دور اول 8/39 درصد و ویکتور یوشچنکو نامزد مورد حمایت آمریکا و غرب 2/39 درصد آرا‌ را به دست آوردند و در نتیجه انتخابات به دور دوم کشیده شد. در مرحله دوم بنا بر اعلام غیررسمی، یانوکویچ با کسب 4/49 درصد آرا‌ بر یوشچنکو که 6/46 درصد آرا‌ را کسب کرده بود پیروز شد اما این نتیجه از سوی یوشچنکو و طرفدارانش مورد قبول قرار نگرفت و آنان دولت یانوکویچ را به تقلب در انتخابات متهم کردند.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این رابطه اضافه کرد: با اعلام نتیجه انتخابات، جنبش پارا که از مدت‌ها قبل با حمایت مالی و تبلیغاتی آمریکا سازماندهی شده بود، با حضور در خیابان‌های کیف، اقدام به تحصن و تظاهراتکردند، متحصنین که تی‌شرت، بازوبند، کمربند و هدبند نارنجی همراه داشتند و با خود پرچم‌های نارنجی حمل می‌کردند خواستار اعلام پیروزی یوشچنکو از سوی کمیسیون انتخابات شدند اما کمیسیون انتخابات پیروزی یانوکویچ را رسما اعلام کرد و با اصرار این کمیسیون، پارلمان اوکراین نیز نتیجه انتخابات را به تصویب رسانید؛ با اعلام نتیجه انتخابات از سوی پارلمان اوکراین، تظاهرات‌کنندگان مانع ورود یانوکویچ به دفتر نخست‌وزیری شدند و کشور در شرایط جنگ داخلی و تجزیه به دو بخش شرقی یعنی طرفداران یانوکویچ و بخش غربی به هواداری یوشچنکو قرار گرفت، با فوق‌العاده شدن وضعیت کشور،‌ پارلمان اوکراین در رای خود تجدید‌نظر و اعلام کرد که در انتخابات تقلب صورت پذیرفته و از رئیس‌جمهور کوچما درخواست کرد تا کمیسیون انتخابات را منحل کند.
    سراج با بیان اینکه با جانبداری وزیر دفاع از یوشچنکو، شرایط به سود غرب‌گرایان و افراد مورد حمایت آمریکا تغییر کرد، اظهار داشت: در نتیجه دادگاه عالی اوکراین سرانجام در 7 دسامبر نتیجه انتخابات را باطل و تاریخ 26 دسامبر را برای برگزاری انتخابات مجدد اعلام کرد، انتخابات مجدد در تاریخ 26 دسامبر و با حضور 12هزار ناظر بین‌المللی برگزار شد و یوشچنکو با کمک تبلیغاتی رسانه‌های آمریکایی و اروپایی 6/52 درصد آرا را کسب کرده، رئیس‌جمهور این کشور شد.
    سراج در ادامه فرایند انقلاب نارنجی در اوکراین را شامل تزریق حدود 65 میلیون دلار کمک‌های مالی آمریکا و غرب به مخالفان دولت اوکراین، انجام عملیات مشروعیت قهقرایی با متهم کردن دولت اوکراین به خشونت، ترور مخالفان، فساد مالی، اداری و سیاسی، القا‌ ناکارآمدی دولت، تصویرسازی مطلوب از یوشچنکو و مخدوش کردن چهره یانوکویچ توسط رسانه‌های آمریکایی و غربی، جابجایی افکاری عمومی از طریق پخش شایعه مسموم کردن یوشنچکو توسط دولت یانوکویچ، القا‌ تقلب در انتخابات توسط دولت، مخالفت با اعلام نتیجه انتخابات و درخواست ابطال انتخابات، فراخوان مخالفان به نافرمانی مدنی و مبارزه منفی و انعکاس گسترده تحولات اوکراین توسط سی ان ان، بی بی سی و یورونیوز و هدایت افکار عمومی دانست و بیان داشت: یکی از نکات مهم در انقلاب مخملی دوقطبی کردن فضای کشور است و به دنبال ایجاد دوقطبی اعتدال ـ افراط در کشور بوده‌اند و در کشور ما تقریباً مدل اوکراین اجرایی شد.
    وی در ادامه فرایندهای انقلاب مخملی در ایران را شامل شبکه‌سازی و نهادسازی برای انقلاب رنگی از جمله سازماندهی NGO ها و سازمان رأی 88، آموزش عناصر جذب‌شده در شبکه‌ها و نهادهای سازماندهی شده در دبی، دهلی‌نو، آمریکا، هلند و...، ترجمه و انتشار کتاب‌ها و فیلم‌های آموزش انقلاب مخملی، دعوت بنیاد سوروس از تعدادی روزنامه‌نگاران به آمریکا، راه‌اندازی بی بی سی فارسی و تغییر سفیر انگلیس، زیر سؤال‌بردن سلامت انتخابات در ایران با تشکیل کمیته صیانت‌از‌ آرا‌ و القا‌ تقلب در انتخابات، بحران‌نمایی، تهدیدنمایی و سیاه‌نمایی از وضعیت کشور و القا‌ ناکارآمدی دولت، متهم کردن دولت به دروغگویی و تقلب برای جابه‌جایی افکار عمومی، طراحی سناریوی اقدام ضدامنیتی و فریب اطلاعاتی در ماجرای پرواز اهواز، نمادسازی برای تهییج افکار عمومی، اعلام پیروزی قاطع در انتخابات قبل از انتخابات و ‌حین برگزاری انتخابات، درخواست ابطال انتخابات و فراخوان برای نافرمانی مدنی پس از اعلام نتایج انتخابات دانست و گفت: یکی از کتاب‌های آموزشی کودتای مخملی که خلاصه‌ای از مبانی نظری و بیشتر با رویکردی عملی، آموزه‌های کودتای نرم را بیان می‌کند توسط موسسه آلبرت اینشتین به منظور استفاده «مبارزان راه دموکراسی» در رژیم‌های به زعم آنها دیکتاتوری، به زبان‌های مختلف از جمله فارسی ترجمه شده‌است، نظریه‌پرداز اصلی این تفکر، آقای جین‌شارپ، دکتر فلسفه و استاد علوم سیاسی چندین دانشگاه آمریکا و عضو ارشد اندیشکده آلبرت اینشتین است که از اواسط قرن بیستم نظریه خود را تبیین و بسط داد و معروف‌ترین کتاب وی تحت عنوان «از دیکتاتوری تا دموکراسی From Dictatorship to Democracy» است.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه این کتاب حدود 70 صفحه داشته و شامل 10 فصل و یک پیوست است، تصریح کرد: عناوین 10 فصل این کتاب به ترتیب مواجهه واقع بینانه با دیکتاتورها، خطرات مذاکره، قدرت از کجا می‌آید؟، دیکتاتوری‌ها ضعف‌هایی دارند، به‌کارگیری قدرت، ضرورت برنامه‌ریزی استراتژیک، برنامه‌ریزی استراتژی، کاربرد مبارزه‌طلبی سیاسی، فروپاشاندن دیکتاتور و زیربنای دموکراسی پایدار بوده و در پیوست همین کتاب، 198 اقدام عملی پیشنهادی برای سرنگونی یک دیکتاتور شماره‌گذاری شده ‌است.
    سراج به روش‌های اقدام غیرخشونت‌آمیز پیوست شده در این کتاب از جمله روش‌های اعتراض و استدلال غیرخشونت‌آمیز، روش‌های عدم همکاری اجتماعی، روش‌های عدم همکاری اقتصادی (تحریم‌های اقتصادی)، روش‌های عدم همکاری اقتصادی (اعتصاب)، روش‌های عدم همکاری سیاسی و روش‌های تهاجم غیرخشونت‌آمیز اشاره و به مقایسه موردی اجرایی کردن این موارد در بخش‌های مختلف در ایام انتخابات پرداخت و گفت: بیش از 100مورد از این طرح‌ها و برنامه‌ها در کشور ما اجرایی شد که در بسیاری از موارد هم تلاش‌هایشان موفق نبود.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان با بیان اینکه انقلاب مخملی در این مرحله در ایران شکست خورده ‌است، افزود: به نظر می‌رسد پروژه جنگ نرم دشمن دست کم تا 4 سال و احتمالاً تا 8 سال ادامه داشته‌ باشد و مهم اینکه انقلاب مخملی به صورت ژله‌ای می‌تواند در هر انتخاباتی بازسازی شود و در کشور ما نیز در هر سال یک انتخابات داریم لذا باید تلاش برای شبکه‌سازی، مشروعیت، اعتماد و اعتبارزایی برای مقابله جدی با جنگ نرم چندین برابر شود.
    سراج دلایل شکست انقلاب مخملی در ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: دلایل شکست انقلاب مخملی در ایران قرار داشتن ولایت و رهبری در رأس نظام جمهوری اسلامی، دلبستگی آحاد مردم به گفتمان انقلاب، امام و رهبری، وجود نهاد مقدس سپاه و بسیج، تفاوت ماهوی نظام جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مدل و روشنگری و تنویر افکار عمومی پیرامون توطئه انقلاب مخملی بوده ‌است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    مشاور امور پارلمانی دولت اعلام کرد:

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 1:12 عصر

    رحیمی، ثمره‌هاشمی و سعیدلو گزینه‌های احتمالی معاون اول ریاست‌جمهوری

    ایرج ندیمی از رحیمی، ثمره هاشمی و سعیدلو به عنوان گزینه‌های احتمالی معاونت اولی رئیس جمهور نام برد.


    به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، ایرج ندیمی مشاور امور پارلمانی دولت در حاشیه جلسه امروز سه شنبه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: احتمال دارد یکی از آقایان سعیدلو، رحیمی و ثمره هاشمی گزینه‌های معاونت اولی ریاست جمهوری دهم باشند اگر چه در این زمینه بحث‌ و بررسی‌ها ادامه دارد.
    وی درباره لیستی که از سوی یکی از سایت‌ها در خصوص گزینه‌های کابینه منتشر شده است، گفت: در یک کلام باید بگویم لیست این سایت 70 الی 80 درصد به واقعیت نزدیک است.
    مشاور امور پارلمانی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گزینه‌های احتمالی وزیر اطلاعات دولت دهم ممکن است چه کسانی باشند؟ اظهار داشت: یکی از گزینه‌ها در داخل مجلس شورای اسلامی آقای روح الله حسینیان رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراها است.
    این در حالی است که در مجلس با 2، 3 نفر دیگر نیز در این خصوص مذاکرات ادامه دارد.
    وی در پایان گفت که به احتمال قوی یک نفر از اعضای ارشد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در دولت دهم حضور خواهد داشت.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    میزگرد نمایندگان ادوار اتحادیههای دانشجویی- 3 و پایانی

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 12:59 عصر

    معلمی: برخی نخبگان به دلیل نبود بصیرت دچار خطا می‌شوند

    خبرگزاری فارس: دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز برخی نخبگان در مواقع بحرانی به دلیل نبود بصیرت دچار مشکل می‌شوند که البته برای ایجاد این بصیرت در نخبگان و در سطح جامعه باید در دانشگاه‌ها اقداماتی را انجام داد.


    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محی‌الدین معلمی نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در میزگرد نمایندگان ادوار 3 اتحادیه بزرگ دانشجویی شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی که در دانشگاه شهید عباس‌پور برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سال 66 آغاز شد و این اتحادیه از سال 67 شروع به کار کرد، اظهار داشت:‌هدف اصلی تشکیل این اتحادیه شکستن انحصار تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها بود.
    وی ادامه داد: جمعی از دانشجویان که خود را سرباز ولایت می‌دانستند در فضایی که خیلی نیز برای فعالیت آزاد نبود، قصد ایجاد تشکلی جدید را داشتند تا بتواند در آن فعالیت کنند.
    نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همچنین تاکید کرد: دوستانی که امروز این میراث به آنها رسیده است، باید از سختی‌هایی که برای ایجاد این تشکل در ابتدا کشیده شده آگاه شوند و بدانند ما در ابتدا چقدر برای حمایت از ولایت با مشکل روبرو بودیم.
    معلمی در ادامه با بیان اینکه بعد از تشکیل جامعه اسلامی دانشجویان تلاش شد که این تشکل‌ها در دانشگاه‌ها گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: حفظ نظام و رهبری جزو‌ تفکر جامعه اسلامی دانشجویان به شمار می‌رود که البته معرفی مصادیق در عرصه سیاسی کشور نیز از دیگر رویکردهای این اتحادیه دانشجویی است.
    وی افزود:تفاوت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با آن تشکل‌ها در این است که آن تشکل‌ها مصادیق را رها کرده ولی جامعه اسلامی به مصادیق نیز توجه زیادی دارد و همواره این اتحادیه به مصادیق ورود پیدا می‌کنند.
    نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه حتی در انتخابات‌های گذشته تنها تشکلی که رسما از احمدی‌نژاد حمایت کرد، ‌جامعه اسلامی دانشجویان بود، خاطرنشان کرد:‌ این اتحادیه حتی در انتخابات دهم ریاست جمهوری حمایت خود را از احمدی‌نژاد اعلام کرد که البته شاید در بعضی از انتخابات‌ها دچار اشتباه شده باشیم اما به هر حال جنبش دانشجویی در همین اظهارنظرها و فعالیت‌ها است که تجربه‌اندوزی می‌کند.
    معلمی در ادامه تصریح کرد: همه دانشجویان در کلاس‌ها مطالبی چه در بعد علمی و چه در بعد عملی یاد می‌گیرند اما چقدر این مطالب در زندگی افراد موثر است و در واقع دانشجویان باید با فعالیت‌ در تشکل‌های دانشجویی دید بازتری نسبت به مسائل پیدا کنند زیرا تمام احتیاجات آنها با حضور در کلاس‌های درس تامین نمی‌شود.
    نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز برخی نخبگان در مواقع بحرانی به دلیل نبود بصیرت دچار مشکل می‌شوند که البته برای ایجاد این بصیرت در نخبگان و در سطح جامعه باید در دانشگاه‌ها اقداماتی را انجام داد.
    معلمی اضافه کرد:‌ اگر شما نتوانید نسبت خود را با جامعه مشخص کنید، در تمامی زمینه‌ها دچار مشکل می‌شوید زیرا به هر حال یک فرد با توجه به جامعه و مسائل مربوط به آن باید اقداماتی را انجام دهد.
    وی فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: کسانی که در فضای دانشجویی تجربه‌اندوزی می‌کنند، به راحتی می‌توانند در آینده مسائل خود را حل کنند زیرا افرادس در تشکل های دانشجویی تجربه مدیریت را با کمترین هزینه به دست می‌آورندد و حتی در مواقعی مجبور می‌شوند به دلیل نبود زمان به سرعت تصمیم‌گیری کنند که همین باعث ایجاد بینش‌ در افراد فعال در تشکل‌های دانشجویی می‌شود.
    نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نسبت به ورود افراد به تشکل‌های دانشجویی و فعالیت در آن در سطح خانواده و جامعه حساسیت‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: به هر حال دانشجویان باید برای اینکه بعد از ورود به اجتماع دچار مشکل نشوند فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را تجربه کنند زیرا فعالیت در عرصه‌های دانشجویی تجربه بسیار گرانبهایی را برای افراد ذخیره می‌کند.
    معلمی با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه‌ها با محیط مدارس متفاوت است و دانشجویان باید این مسئله را مد نظر قرار دهند،‌ خاطرنشان کرد: در واقع دانشگاه‌ها محیطی برای تجربه‌اندوزی هستند تا افراد با حضور در آن بتوانند زمینه مناسب برای زندگی در اجتماع را در خود فراهم کنند.
    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در تشکل‌های دانشجویی نباید به نام این تشکل‌ها توجهی کرد و حتی با زدن برچسب به افراد یا تشکلی با آنها برخورد کنیم زیرا دانشجویان باید در فعالیت‌های خود آزاد باشند البته در صورتی که این فعالیت‌ها در چارچوب اصول جامعه باشد.
    نماینده ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه افراد در حوزه فردی خود می‌توانند هر نظری را بپذیرند اما زمانی که وارد اجتماع می‌شوند، باید به اصول آن احترام بگذارند عنوان کرد: اصول جامعه امروز ما اعتقاد به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشور است و تشکل‌هایی که به این اصول اعتقاد دارند می‌توانند با هر برچسبی فعالیت کنند.
    انتهای پیام/ی



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    نظر نمایندگان موافق و مخالف طرح ایجاد سه وزارتخانه جدید

    حامی دولت عشق ::سه شنبه 88/5/6 ساعت 12:48 عصر

    درصحن علنی امروز ارائه شد؛

    خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس درباره بررسی طرح ایجاد سه وزارتخانه جدید، ورزش، میراث فرهنگی و گردشگری و امور ایثارگران نظرات موافق و مخالف خود را اعلام کردند.


    به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس با فوریت بررسی طرح تبدیل سازمان‌های تربیت بدنی، میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران و الحاق سازمان ملی جوانان به وزارت ورزش با 117 رای موافق، 50 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموعه 213 نماینده حاضر موافقت کردند.
    محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در حین بررسی فوریت این طرح آن را مغایر برنامه چهارم توسعه و مهدی سنایی نماینده نهاوند در اخطار قانون اساسی، این طرح را مغایر اصل 75 قانون اساسی دانست.
    محمدرضا خباز نماینده کاشمر در مخالفت با فوریت طرح مذکور گفت: باید اجازه داد این تغییرات در قالب لایحه‌ای به صحن مجلس آورده شود. زیرا برای تغییر و تحول در ساختار اجرایی کشور موارد مهمتر از این تغییرات نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.
    این نماینده، تغییر در ساختار این سازمان‌ها را هزینه بر دانست و افزود: به طور حتم اگر این تغییرات در ساختار اجرایی کشور از طریق دولت صورت نگیرد، مخالفت دولت را در پی خواهد داشت و دولت در برابر مجلس واکنش نشان می‌دهد و این زوراتخانه‌ها از ابتدا به صورت نیم‌بند تشکیل خواهند شد.
    وی یادآور شد که در مجلس سوم نیز نمایندگان ایجاد وزارت تعاون را تصویب کردند اما چون دولت مخالف تاسیس آن بود، هنوز شاهد ضعف‌هایی در عملکرد این وزارتخانه هستیم.
    خباز تاکید کرد که این طرح مخالف برنامه چهارم توسعه مبنی بر عدم افزایش تعداد وزارتخانه‌ها و لزوم کاهش آن به 16 وزارتخانه‌ است و بهتر است که انجام آن به برنامه پنجم موکول شود.
    سید کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه‌سرا در موافقت با فوریت این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی وزرا به مجلس زمان کنونی بهترین زمان و شرایط برای ارائه این طرح و تغییر در این سازمان‌ها است.
    وی با بیان اینکه طرح مذکور مغایرتی با حوزه اختیارات رئیس جمهور ندارد گفت: این طرح در جهت اهداف دولت و رئیس جمهور و نیز کاهش بار مسئولیت رئیس جمهور و نظارت دقیق‌تر بر عملکرد دستگاه‌های مربوطه خواهد بود.
    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه معاونین رئیس جمهور در برابر مجلس پاسخگو نیستند لذا هرگونه مسائل جزئی مرتبط با آنها و هرگونه تذکری به رئیس جمهور باز می‌گردد که این امر در شأن رئیس جمهور نیست



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()

    <   <<   6   7   8      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    تهیه کلوچه از گوشت انسان
    نماینده ها ببخشید من رای نمیدم
    گشت ارشاد
    جرائم و مجازاتها در اینترنت
    درخت روز تولد شما کدام است؟
    مزحک ترین طلاق ها
    صغرا خانم فداکار
    وصیت نامه زیبای حسین پناهی
    خاتمی : 3 شرط دارم
    متنوع ترین شرایط فروش نوت بوک در سراسر کشور
    ثبت وبلاگ حامی دولت اسلامی
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    دولت عشق
    حامی دولت عشق
    حامی پرچمدار ایران عزیز و اسلام ناب محمدی
    Link to Us!

    دولت عشق

    Hit
    مجوع بازدیدها: 559266 بازدید

    امروز: 21 بازدید

    دیروز: 47 بازدید

    Day Links
    حامی دولت عشق [7]
    [آرشیو(1)]


    Notes subjects


    22 بهمن . 22 بهمن امسال . 90.عادل فردوسی پور . اغتشاشا . اغتشاشات . اغتشاشگران . امریکا . تسلیت . تهران . حمله اسرائیل به ایران . خیانت کاران . دشمنان اسلام . دشمنان نظام . دکتر محمود احمدی نزاد . دور دوم انتخابات دهم . زلزله . سایبر . سران فتنه و آشوب . شرایط ویژه . فتنه گران . کامپیوتر . کروبی . لپ تاپ . مشروعیت دولت در اطاعت از ولایت ‌فقیه است . مهندس سید میر حسین موسوی . موبایل . موسوی . ندا آقا سلطان . نوت بوک . ولادت حضرت زین العابدین (ع)مبارک باد .

    Archive


    سیاسی
    اجتماعی
    طنز سیاسی

    links
    آخرین روز دنیا
    فانوسهای خاموش
    خبر روز
    یادداشتها و برداشتها
    .: شهر عشق :.
    بوی سیب
    ایهاالناس بدانید گدای حسنم
    نور
    خط سوم
    نوت بوک و کامپیوتر
    صل الله علی الباکین علی الحسین
    برو بچه های ارزشی
    جالب و دیدنی...!!!
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    محمد شادانی
    امپراتوری هخامنشیان
    جمهوریت
    هامون و تفتان
    وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
    آخرین منجی
    خانه اطلاعات
    دیـــــــار عـــــــاشـقـــــان
    کسب درآمد از طریق اینترنت
    سوارکاری
    اردبیل شهری برای همه
    نیار یعنی آرزو
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
    آریایی بیداشو
    از یک عباس
    اینجا ایران عزیز
    سایت شخصی رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمعوری اسلامی ایران
    ارتباط با رئیس جمهور
    پایگاه اطلاع رسانی دولت
    ایسنا
    مهر
    فارس
    ایلنا
    خبرگذاری کار ایران
    رسا
    تابناک
    الف
    آفتاب
    عصر ایران
    دکتر محمود احمدی نزاد
    دریافت سوالات و پاسخگویی توسط خود معظم له و با
    مجموعه استفتائات
    فضائل و مصائب حضرت زهرا در پرسش و پاسخ با معظم له
    جنبش سبز و بیانیه های میر حسین موسوی و کروبی

    LOGO LISTS




    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    blogers
    blogers.ir
    وبلاگ
    Submit mail